E36 2.0 110kw karteri tuulutuse puhastamine?
Postitatud: 05.02.2012 20:30 57
Niisiis! Viga oligi lihtsalt selles et karteri tuulutus oli umbe läinud. Hetkel puhusin veits neid voolikuid läbi ja vahetasin kkk tihendi ära. Praegu survet karterisse ei löönud, kuid oli kiire ja ei saanud liigapalju lammutama hakata, et sisselaske kolle maha kiskuda ja uurida, sest seal ta kuskil olema ju peaks?
Küsimus seisnebki selles, et mida ja kuipalju ma lammutama peaksin ja mida täpselt ja kuidas puhastama, et asi kindlalt toimima saada, mitte ehkupeale jääda.
Asi algas nii et radikas veidi lekkis vist, siis sai nii sõidetud et koguaeg juurde valatud tosooli ja õhutatud teda vahest. Asi toimis.
Nüüd läksid ilmad külmaks -25 ja -30 siis juhtus selline tore asi et tosool läks paksuks. Ja ei tahtnud eriti soojaks minna. Siis läks ilusti soojaks, sõitsin koju ja kodus seistes läks keema.
Suretasin auto välja ja katsusin lõdvikuid ja õhutasin nii et vedelik hakkas ringi käima ja mootor jahtus maha ilusti.
Järgmine päev lisasin kohe korralikult tosooli juuurde ja õhutasin ja mässsasin, läks lõpuks ikka keema jälle.
Käisin maal ära ja tagasitulles hakkas asi uuesti toimima, enne õhutasin veel süsteemi ja lisasin vedelikku.
Puhus ilusti sooja ja meel läks heaks. Kiirustasin tanklasse et viimane õhutamine teha ja tosoooli veel korralikult peale panna. Aga kui tosooli ära panin 1l tundus et asi on ok, vaatasin et KKK tihendi vahelt immitseb õli päris tugevalt.
Kartsin kõigehullemat. Tõmbasin õlivarda välja ja nii oligi. Julm õli purskkaev ja ei lõppenud enne kui auto välja suretasin.
Niisiis, mis tal juhtuda sai ja mis edasi peaks tegema et teada saada?
Kas võib asi olla vaid plokikaane tihnedis või läks karteri tuulutus umbe?
Või on asi kindlalt kõigehullem, ehk siis kolvirõngad vms?
Kõikidele abistajadele suured tänud ette ära!!
Indrek.
Küsimus seisnebki selles, et mida ja kuipalju ma lammutama peaksin ja mida täpselt ja kuidas puhastama, et asi kindlalt toimima saada, mitte ehkupeale jääda.
Asi algas nii et radikas veidi lekkis vist, siis sai nii sõidetud et koguaeg juurde valatud tosooli ja õhutatud teda vahest. Asi toimis.
Nüüd läksid ilmad külmaks -25 ja -30 siis juhtus selline tore asi et tosool läks paksuks. Ja ei tahtnud eriti soojaks minna. Siis läks ilusti soojaks, sõitsin koju ja kodus seistes läks keema.
Suretasin auto välja ja katsusin lõdvikuid ja õhutasin nii et vedelik hakkas ringi käima ja mootor jahtus maha ilusti.
Järgmine päev lisasin kohe korralikult tosooli juuurde ja õhutasin ja mässsasin, läks lõpuks ikka keema jälle.
Käisin maal ära ja tagasitulles hakkas asi uuesti toimima, enne õhutasin veel süsteemi ja lisasin vedelikku.
Puhus ilusti sooja ja meel läks heaks. Kiirustasin tanklasse et viimane õhutamine teha ja tosoooli veel korralikult peale panna. Aga kui tosooli ära panin 1l tundus et asi on ok, vaatasin et KKK tihendi vahelt immitseb õli päris tugevalt.
Kartsin kõigehullemat. Tõmbasin õlivarda välja ja nii oligi. Julm õli purskkaev ja ei lõppenud enne kui auto välja suretasin.
Niisiis, mis tal juhtuda sai ja mis edasi peaks tegema et teada saada?
Kas võib asi olla vaid plokikaane tihnedis või läks karteri tuulutus umbe?
Või on asi kindlalt kõigehullem, ehk siis kolvirõngad vms?
Kõikidele abistajadele suured tänud ette ära!!
Indrek.