1. leht 1-st

mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 18.01.2012 19:01 39
Postitas lepp1988
mure siis selline et , külmast peast panen käima käib ilusti umbes -7seki ja siis hakkab mootor vahele jätma (plötutama) kuni temp seier jõuab peaaegu sinise osa lõpuni , siis käib ilusti. kui natuke gaasi hoida nii 1200-1300 pöörde juures siis ei tee seda asja . kõikvõimalikud filtrid ja künlad ja muud sellised asjad on vahetatud aga ikka ei midagi ..diagnostiga midagi erilist ei näita ainult et ,tuli kadunud mingites silindrites iga kord erinevates .äkki on keegi kunagi midagi sellist läbi elanud tänud ette

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 18.01.2012 19:07 53
Postitas andre731
lepp1988 kirjutas:tuli kadunud mingites silindrites iga kord erinevates .
See on hea väljend :)

Siis tuleb otsida, et miks see "tuli siis silindritest kadunud on". (lisaõhk, kütuse probleemid, küünlad, poolid, halvasti ühendatud pihustite pistikud ja veel 100 mõeldavat ja mõeldamatut asja...)

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 18.01.2012 19:22 33
Postitas lepp1988
ja isegi 200 asja aga soojastpeast käib korralikult (jõud tõmme ühtlane mootori käik ja muud asjad on korras)soojast peast. mis on nagu tüüpilisemad juhtumid mis on viga olnud seda võiks keegi pakkuda auto ls on 215 000 ( õige ls)

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 18.01.2012 21:12 37
Postitas kloox
3liitrine 2007 aastast teeb samamoodi ja ls on väiksem.Um arvas,et vanost uut vaja,rohkem es osand nad miskit kosta.

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 18.01.2012 22:56 04
Postitas lepp1988
ei tea eriti ei usu seda vaanose asja sest , soojast peast käib ilusti ja minek ja muu on korras . homme võtan tühikäigu mootori maha pesen puhtaks ja kontrollin vaakumi torud üle .aga asjalikud mõtted kindlasti siia

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 19.01.2012 12:39 39
Postitas siiim_k
Minul oli see voolik puruks tuluke küll ära ei kustunud peale selle vahetust, peale veakoodode kustutamist läks kustu alles, siiamaani pole pölema ka läinud enam.
Lisaks on püsiv vanose veateade koodiks 103. Mootor ei puterda aga see on sisselaske nukkvõlliga seoses, ei liigu täiel määral enam(vist).
Kuu lõpus või järgmise kuu alguses lähen carmastersisse eks vaatavad seal üle.
Seega mina veel kindlalt vanost ei välistaks kuna pöörded ei pea alati kõikuma.

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 19.01.2012 17:28 21
Postitas lepp1988
täna sai siis vahetatud tuulutus klapp ja see alumine toru ära aga targemaks ei saanud midagi

ja muidugi mootori tuli läheb põlema kui plötutab aga kui auto juba soojemaks käib siis kustub ära peale seismajätmist. kas kellelgi on olnud sellist jama ja vaanose vahetus aitas

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 19.01.2012 22:20 12
Postitas andre731
Lisaõhu teema ma julgeksin tegelikult välistada, kui "misfire" vead on AINUKESED SALVESTUNUD.

MS43 (nagu tegelt ka juba MS42) on igasugugusele kütusesegu kõikumisele nii tundlik, et viga on üldiselt juba ammu salvestunud enne kui reaalselt inimene hakkab aru saama, et autol miskit viga võiks olla.

Enda autol just täna vaadates leidsin veakoodid, nii Bank I kui ka Bank II segu rikas???!! :roll:

Muidu järjest rohkem on minu kätte sattunud masinaid, mis külma mootoriga erinevate silindrite "misfiresid" sisse loevad ja mis DIS-i vanose testi ei läbi. Täna oli eriti jõhker juhus sisselase 9 kraadi ja väljalse 7.

Keegi neist pole minuteada veel Vanose remonti ette tahtnud võtta, sest absoluutselt mingit häält need ei tee, minek on autodel väga hea ja kütusekulu tunduvalt madalam kui minu omal :evil:

Aga kui keegi selle remondi (või veel kindlam detaili vahetuse UUE varuosa vastu) ära teeks oleks jälle targem...

Eriline teema on veel MS43 ja viienda silindri misfire. Ka päris mitmed autod olnud millel on JUST ja AINULT selle silindri väljalülitus salvestunud aga samas auto käiguühtluse probleemi pole omanikud täheldanud.
Seal muidugi ka kõige reaalsem võimalus küünal paigaldamisega ära rikkuda aga jälle ka enda autol selle veakoodi saanud, kus küünlaid paigaldasin nii, et mootor oli maas, et seal on küünla rikkumine välistatud.

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 19.01.2012 22:47 58
Postitas andre731
DIS-s on näiteks labda integrator, mis on ilusti 1, tühikäigul 0,97-1.03.
Loomulikult reaalselt ka reguleerlambdad töötavad (vähemalt siis on koguaeg töötanud kui mina nende tööd jälginud olen).
Omast praktikast tean vähemalt kahte juhust kui 5-s silinder lõpetas töötamise natukene aega peale küünalde vahetust. (ei viitsitud salongiõhu filtri toru eest ära võtta ja suure nurga all võtmega kallale minnes rikuti isolaator ära.) 6-s silinder on küll tagapool aga seda ei sega see õhutoru enam nii palju.
Mitte küünalde vahetuseks ei võetud mootorit maha vaid lihtsalt kui mootor maas oli siis oli hea küünlaid ka juba vahetada :)

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 21.01.2012 18:30 30
Postitas lepp1988
aga kui raske töö see vaanose vahetus on mul on vaanosed olemas juba .või mida peab jälgima vahetusel

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 21.01.2012 18:39 15
Postitas siiim_k
lepp1988 kirjutas:aga kui raske töö see vaanose vahetus on mul on vaanosed olemas juba .või mida peab jälgima vahetusel
Nukad tuleb paika panna, sinna rakiseid vaja.
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php? ... #p14307105
Siin rohkem juttu sellest

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 02.10.2012 22:38 54
Postitas ivarm
lepp1988 kirjutas:mure siis selline et , külmast peast panen käima käib ilusti umbes -7seki ja siis hakkab mootor vahele jätma (plötutama) kuni temp seier jõuab peaaegu sinise osa lõpuni , siis käib ilusti. kui natuke gaasi hoida nii 1200-1300 pöörde juures siis ei tee seda asja . kõikvõimalikud filtrid ja künlad ja muud sellised asjad on vahetatud aga ikka ei midagi ..diagnostiga midagi erilist ei näita ainult et ,tuli kadunud mingites silindrites iga kord erinevates .äkki on keegi kunagi midagi sellist läbi elanud tänud ette
Endal e39 523 m52tu mootoriga teeb täpselt sama asja. Seejuures mida jahedam, seda selgemalt on tunda, et vahele jätab ainult üks konkreetne silinder (nõksutab ühtlase taktiga).
Kui probleemile vahepeal lahendus on tulnud, oleks huvitav teada.

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 02.10.2012 22:57 00
Postitas lepp1988
ei ole veel asjale lahendust leidnud aga eks ma varsti kui aega saan siis viin ta remonti eks otsitakse see viga ülesse

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 22.11.2012 21:14 59
Postitas lepp1988
tere vahepeal ei ole targemaks saanud aga kui näiteks vaanost vahetada siis see õpetus tundub suht asjalik ei ole vaja mingeid nukkasid ajastada ega mingeid rakiseid selle jaoks või saan ma millestki valesti aru

http://beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 23.11.2012 07:37 11
Postitas marek555
M52TU/M54 mootoritel nukkvõll paigast ei lähe (erinevalt M52 mootorist) kui vanos maha võtta. Nii et ainult vanose tihendite vahetuseks mingeid spetsiaalseid rakiseid vaja pole. Nukkvõllide ajastuse kontroll/reguleerimine on soovituslik ;)

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 23.11.2012 20:24 32
Postitas zaliblancer
Mul oli kevadel Preludega sama jama mida kirjeldad, minu viga oli selles et kollektor oli mõrane vb lisandus sinna veel miskit.

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 23.11.2012 21:25 32
Postitas ivarm
Võimalik põhjus: hüdrotõukurid.

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 11.12.2012 23:27 59
Postitas lepp1988
väga asjalik pakkumine , peab seda natuke uurima kas see ka reaalne on aga mulle juba tundub et, see on viimane võimalus

ja muidugi targemad kes oskavad midagi juurde räägida oleks väga teretulnud kui ma olen seda jama uurinud siis olen selgeks saanud et, ma ei ole ainuke kes selle jamaga pead vaevab neid on väga palju

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 13.12.2012 00:33 52
Postitas pikkpold
no kui hydrokad l2bi v6i vigased siis peaks mootor p2ris m2rgatavad kl6binad tegema. Mina vaataks poolid yle. v6i prooviks korras auto pealt laenatuid.

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 13.12.2012 08:26 56
Postitas lepp1988
:) neid lihtsaid asju olen ma päris palju juba proovinud ja muidugi kõik 6 tk i ostsin uued ka tulemus null

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 22.12.2012 23:18 09
Postitas lepp1988
tere jälle . sai siis täna ka vaanose tihendid ära vahetatud aga tulemus ikka null kas tõesti on viimane variant veel hüdrotõukurid ära vahetada

..külma ilmaga on see plötutamine hullemaks ka läinud aga nagu enne siis kui seier jõuab sinise osa lõpuni hakkab veatult käima :roll: ei teagi mida teha

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 15.01.2013 19:32 42
Postitas lepp1988
tere jälle minu mure leidid lahenduse mootori vahetusega . aga selle loo õpetus on selles et vahetage autol korralikult õli ärge tehke seda 25 000 km i järel siis kestab mootor ka kauem kui 200 000 kmi

asenduseks sai pandud m54b30 :) nalja rohkem siit ka küsimus palju peab automaat käigukastiga 330i pöördeid 100kmh juures

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 15.01.2013 19:43 13
Postitas hl56
Mis sellel mootoril siis täpselt viga oli?

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 15.01.2013 19:59 35
Postitas lepp1988
kuidas ma sulle ütlen oli nulli kulunud sisu ,rõngad jne

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 15.01.2013 20:23 26
Postitas Jan320
Kas vahetasid ainult mootori,või ka muud vidinad,nagu tagadiffer jne.

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 15.01.2013 21:27 13
Postitas lepp1988
kõik täismängu vahetasin ära :mrgreen: 330 on ikka väga hea

muidugi pidureid ei vahetanud sest minuarust on need tavalised pidurid suhteliselt head

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 15.01.2013 21:41 43
Postitas Chris_P
Värsked vanose tihendid viskad ümber uuele? :D

Re: mure e46 320i ga 2,2 125 kw

Postitatud: 15.01.2013 23:21 11
Postitas lepp1988
ei hakka vaeva nägema sest see 3,0 mootor on korralikult hooldatud ja ei ole mingeid tõrkeid töös ega millegis muus aga jah kui kellelgi on vaja vaanost või siis ükskõik millist osa selle 2,2 m54b22 küljest siis võib julgelt küsida