1. leht 1-st

e36 temp seier põhjas/voolik lahti

Postitatud: 20.07.2011 09:39 52
Postitas killer666
autoks siis 1990 e36 318i. Ma ei tea mis selle autoga on eelnevalt tehtud , aga mootor on väidetavalt hiljuti vahetatud.
Süüte sissepannes läheb kohe temp seier põhja.

Tekkis kysimus , et milles v6ib viga olla ja kus peaks asuma temp. andur?

Teine kysimus :

Sisselaskekollektori kyllest tuleb kõrvuti kaks peenikest vaakumivoolikut. üks neist läheb besusurveregulaatorisse , aga teine ripub mul niisama . Kuhu see peab minema?

Re: e36 temp seier põhjas/voolik lahti

Postitatud: 20.07.2011 23:44 33
Postitas andree
kui temp põhjas on, kas keeb ka?

Re: e36 temp seier põhjas/voolik lahti

Postitatud: 21.07.2011 10:46 37
Postitas killer666
andree kirjutas:kui temp põhjas on, kas keeb ka?
Ei kee , lihtsalt syyte sisse keerates läheb temperatuur punase peale.

Pika uurimise peale leidsin andurid. Asuvad nad sisselaske kollektori all ja neid on 2. Ilmselt siis üks neist mootori juhtimisele ja teine siis näidikule.

Tekkis küsimus , et äkki nad on läinud kuidagi vahetusse? Ja veel et kuidas neile üldse ligi pääseda?

Re: e36 temp seier põhjas/voolik lahti

Postitatud: 29.07.2011 11:12 18
Postitas andree
ehk on jah juhtmed vahetusse läinud ja näitab vastupidi, külma ja kuuma, lase mootor soojaks vaata kas seier läheb keskele

Re: e36 temp seier põhjas/voolik lahti

Postitatud: 29.07.2011 12:38 13
Postitas killer666
V6tsin spidomeetriploki lahti , kuna tujurikkuja servast oli hakanud veidi värvi kooruma. Puhastasin ja näppisin neid klemme .
Nüüd on nii , et kui panen süüte sisse , siis läheb seier keskele ja mootori soenedes läheb punase peale. Samas aga punane tuli põlema ei hakka. Tundub , et see kell ise kalab...

Re: e36 temp seier põhjas/voolik lahti

Postitatud: 02.08.2011 22:26 36
Postitas killer666
Tekkis yks teooria salongisoenduse kohta.
Algul oli soendusploki pistikus kaks juhet kokku pandud , et ei kytaks salongi ja hoiaks kraani kinni. Vahetasin siis soendusploki koraliku vastu , aga ikka ei tule soenduskraanile voolu peale. Kui pistikust lühistada , siis teeb kraan plõksu ja hakkab ka kylma tulema.

Tekksis siis selline teooria , et kuna soendusandur on ilmselt pekkis ja annab infot , et mootor on koguaeg ülekuumenenud , siis äkki soendusplokk peabki salongi kütma , et mootorit jahutada aitama?
oskab keegi vastata?


Muuseas miks õldse läheb soendusplokki niipalju juhtmeid? Ma saan aru , et mass , toide , väljund kraanile , valgustuse toide. Aga ülejäänud juhtmed?