1. leht 1-st

320 diisliga Suur mure

Postitatud: 30.06.2011 20:24 52
Postitas iseolenmina
Mure nimelt selline et öö jooksul jookseb õlifilter õlist tühjaks ning hommikuti läheb 5 sekundit et õlisurvet üles saada.Nii palju võib veel öelda et umbes pool tundi peale sõitu õli tase normis,hommikul aga kõvasti üle normi,järelkult jookseb siis filter tühjaks.Õlifilter a-osa ja fltri kaane küljes olevad 2 o.ringi said kah vahetatud aga ikka sama jama.Äkki on kellelgi ideid,milles võib olla viga? Autoks e46 2001a.m47 mootoriga.
Tänud vastuste eest.

Re: 320 diisliga Suur mure

Postitatud: 03.07.2011 23:33 27
Postitas Toomas
Tuttav olukord .... mul samuti e46 320d (M47) ja sellel sarnased sümptomid. Peale auto ostu hommikul käivitades võttis endalgi kukalt kratsima, eelnevatel sõidukitel on alati momentaanselt õlituli ära kustunud aga sellel masinal paraku mitte. Küll mitte 5 sekundit, kuid paar sekundit siiski ja häiris seegi.

Mõtlesin ka esmalt, et äkki nendes o-ringides asi aga need ei puutu üldse asjasse. Suhtlesin UM-iga st kirjeldasin neile viga ja sain üheks võimalikuks diagnoosiks, et õlifiltrikorpuses olev õli tagasivooluklapp on ära väsinud. Seda klappi paraku eraldi vahetada ei saa, peab vahetama kogu õlifiltrikorpuse, mis nagu kiuste on ühtlasi sellel mootoritüübil ka mootorikäpa eest (korpus ja mootorikäpp ühes tükis). Õlifiltrikorpuse letihind eurodes nõks üle 200.-.

Kuna 100% polnud kindlust, et viga on selles, siis ei raatsinud testimiseks uut korpust osta vaid muretsesin kasutatud kuid väidetavalt igati korras jupi (demonteeritud sõitvalt autolt). Vahetamine oli paras katsumus, teist korda ilmselt ise sellist tööd ette ei võtaks. Kahjuks tulemus sellest ei muutunud, ikka kulub paar sekundit, enne kui tuli kustub.

Olen proovinud huvipärast ka paksema õliga (10W-40), kuid mingit muutust polnud, seega läks 5W-40 tagasi sisse.

Siinkohal sai mõistus otsa ja pole ükski tark suutnud sellele müsteeriumile mingit head lahendust pakkuda. Hakka või arvama, et ongi selle mootori eripära. Peast on veel läbi käinud, et äkki viga õlipumbas, ehk ei suuda see momentaanselt õlisurvet üles lüüa ja peaks ka selle ära vahetama? Seega head lahendust ma Sulle pakkuda kahjuks ei saa, küll saad ülevaate, missugused variandid olen mina samasuguse murega ära proovinud.

Kuidas on olukord teistel 320d (M47) omanikel? Kas kustub õlituli koheselt või väikse viivitusega? Ja ehk on veel võimalikke lahendusi kellelgi välja pakkuda?

Re: 320 diisliga Suur mure

Postitatud: 04.07.2011 20:49 08
Postitas ivo_s
Ka minu m47 isend teeb sellist trikki. Kustub kuskil 2-3sek. pärast käivitamist.

Re: 320 diisliga Suur mure

Postitatud: 05.07.2011 18:31 14
Postitas iseolenmina
Uurisin vähe asja ja selgub et õli jookseb filtri korpuse välimisest sektsioonist ära ja ikka päris kiiresti.Üks endine sellise auto omanik rääkis et kui õlifilter välja võtta siis korpuse välimisse ossa peab väheke õli sisse jääma st. korpuse põhjas oleva toru servani.Minu autol aga jookseb sealt õli paari mintsaga ära.Kas teie autol ka peale pikemaajalist seismist õlitase kõvasti üle normi,kuigi peale mootori seismajättmist umbes viis mintsa on õlitase ok?

Re: 320 diisliga Suur mure

Postitatud: 06.07.2011 13:42 48
Postitas Bronco
http://www.youtube.com/watch?v=JRm0OrPnfmc

M47N mootori õlituli kustub küll kiirelt ära. Esimene lõik hommikul peale 15 tundi seismist, teine peale tööpäeva 9 tundi seismist.

Õlitaset pole jälginud.

Re: 320 diisliga Suur mure

Postitatud: 07.07.2011 13:31 55
Postitas gamer112
Toomas kirjutas: Kuidas on olukord teistel 320d (M47) omanikel? Kas kustub õlituli koheselt või väikse viivitusega? Ja ehk on veel võimalikke lahendusi kellelgi välja pakkuda?
sama auto, sama mootor...samamoodi kustub paari sekundise viivitusega ära