Postitatud: 31.05.2007 15:15 09
kui iga 1000km pealt juurde kallata 1L siis polegi vaja vahetada
filtrit vahtad ainult
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jees... plaanis ongi varsti vahetada(kui uuesti küsib)Ilves kirjutas:Üle 15KKM ühe õliga sõita on mulle vähemalt vastuvõetamatu. Rääkigu UM, mida tahab. Ja UM-i e huvita mis su mootorist peale garantiilõppu saab, sind jälle peaks huvitama.
Kui natuke tausta uurida, siis on ka selge miks bmw vahetusvälbad ulmepikaks on venitanud.
Et inimesed jõuaksid endale uut Bmw-d liisida. Arvestades seda, et alla 3.5kilo nad õlivahetust ei tee on see 3.5 kilo säästu kui 2x harvemini õli vahetada.Markii7 kirjutas:Jees... plaanis ongi varsti vahetada(kui uuesti küsib)
Miks välbad siis pikad on?
ei taha sul see õlikulu saaga lõppedaaise kirjutas:
nii, endal jälle kiri ees "CHECK ENGINE OIL LEVEL"![]()
ühesõnaga sain sõita 1200-1300km peale õlivahetust ja selle ajaga läks siis üle 1L õli![]()
ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi
ma ei oleks küll sellega nõus!Ilves kirjutas:Et inimesed jõuaksid endale uut Bmw-d liisida. Arvestades seda, et alla 3.5kilo nad õlivahetust ei tee on see 3.5 kilo säästu kui 2x harvemini õli vahetada.Markii7 kirjutas:Jees... plaanis ongi varsti vahetada(kui uuesti küsib)
Miks välbad siis pikad on?
Jah, näitab tegelikult vähem jah... ~20 tkm hetkeseisuga tuleb.Tauri kirjutas:Pelae selle ei ole E46 õlivälp reeglina 25tkm. Kuigi ta seda numbrit alguses näitab siis reaalsuses saabub õlivahetus kiiremini! Ise sõitsin koguaeg kompuutri järgi ja ei juhtunud sel mootoril küll midagi!
sellepärast ma vaatasingi et õe autole pandi 5W-30...enda bemmile mäletan et läks veel 0W-30!Markii7 kirjutas:Nii, käidud siis ja sisse valati mootoriõli SLX 5W-30 LL-04...
"Kõik on korras. Lihtsalt Castrol 0W-30 SLX-i me enam ei paku.
Uus õli on Bmw poolt heaks kiidetud 5W-30 LL-04, mis sobib Teie autole, viskoossus ja kvaliteet on samad, mis 0W-30 SLX"
Vaatame kaua see sees seisab...
ja vahet pole ka kui võtab, mõlemat läheb sama paljuMarko_J kirjutas:sellepärast ma vaatasingi et õe autole pandi 5W-30...enda bemmile mäletan et läks veel 0W-30!Markii7 kirjutas:Nii, käidud siis ja sisse valati mootoriõli SLX 5W-30 LL-04...
"Kõik on korras. Lihtsalt Castrol 0W-30 SLX-i me enam ei paku.
Uus õli on Bmw poolt heaks kiidetud 5W-30 LL-04, mis sobib Teie autole, viskoossus ja kvaliteet on samad, mis 0W-30 SLX"
Vaatame kaua see sees seisab...
Võtmesõna on äkki sama, mis M mudelitel - low friction piston rings?aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õlimis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
sa mõtled N54?aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õlimis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
ei ma mõtlen e60 530i ja e90 330i näiteks.ryan kirjutas:sa mõtled N54?aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õlimis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
mis nende rõngastega siis on? kuluvad liiga kiirelt?Ilves kirjutas:Võtmesõna on äkki sama, mis M mudelitel - low friction piston rings?aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õlimis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
Veel üks põhjus diislit osta
e60 530i ju 2 erineva motoga N54 ja õlikulu poolest hiilgav M54aise kirjutas:ei ma mõtlen e60 530i ja e90 330i näiteks.ryan kirjutas:sa mõtled N54?aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õlimis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
N54 on see topeltturboga benamootor, mis on 535i ja 335i. nendel vist seda probleemi pole, just vabalthingavad M54 baasil olevad on selle hädaga.ryan kirjutas:e60 530i ju 2 erineva motoga N54 ja õlikulu poolest hiilgav M54aise kirjutas:ei ma mõtlen e60 530i ja e90 330i näiteks.ryan kirjutas: sa mõtled N54?
N52B30 on see mootor mida ma mõtlesin, M54 oli ainult e60 520i peal jah, edasi on N52.ryan kirjutas:N54 ei ole ainult turboga ja e90 ei tehtutki M54ga
isegi ei nurise... nüüd talvel oli pisut suurem kulu u 1l 5000 km peale kuid suvel piaks 10kilo km vast ära tulema 1 liitrigaZipp kirjutas:Mina rahul ja ei kiru küll seda M54, ei kao midagi ära, üle aasta silma peal hoidnud kuna foorumist hirmulugusid lugenud. Läbisõit ka suht väike alles 115 000km.