2. leht 4-st

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 12:25 49
Postitas ttsys
Mudelipõhiselt on kastide ZF 6HP26 / 6HP28 torque 326 ftlbs kuni 444 ftlbs, mis on 442Nm kuni 602Nm.
http://www.zf.com/media/media/document/ ... atalog.pdf

Lisaks võib mõelda, miks BMW ei paku Perfomance kit-i üle *20d ning miks seda saab ainult manual kastiga 520d-le.
http://www.bmw.com/com/en/owners/access ... iesel.html

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 13:22 53
Postitas bemarifan

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 13:27 47
Postitas bemarifan
Kui veits uurida siis 335d kasutab ikkagi 6hp28 kasti, Ükskõik kuidas ka bmw ise seda kasti kutsub ja selle zf dokumendi järgi 6hp26 kastil on max 600 Nm ja 6hp28 kastil max 700 Nm ( 2 gen. 6hp) mida hakati paigaldama kõigi kättesaadavate dokumentide põhjal 2006 ja edasi e70 ja e9x tulekuga

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 13:51 59
Postitas ttsys
Täpsustan küsimust;
Näita seda BMW dokumenti? Seda me teame, et on olemas ka 6HP34, mis max 850Nm. Igasuguseid mudelipõhiseid ZF-e on olemas. VIN põhist datat on vaja vaadata.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 13:55 44
Postitas bemarifan

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 15:39 17
Postitas bemarifan
Kle ega see et bmwfans sulle näitab juba alates 2002- ga6hp26z koodiga kasti, et see siiamaani sama kast on

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 15:42 46
Postitas ttsys
http://www.zf.com/corporate/de_de/produ ... ml#tabs1-1

6HP28 erineva torque konverteriga vastavalt: 440Nm / 600Nm / 650Nm.
http://www.zf.com/global/media/product_ ... aSheet.pdf

BMW otsustab, millise konverteri oma mootorite järgi on valinud ja selles mõttes ei ole tark lähtuda pimesi lihtsalt ZF kataloogi andmetest.

6HP26 on vastavalt 440Nm ja 600Nm.
http://www.zf.com/global/media/product_ ... aSheet.pdf

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 16:00 39
Postitas raxx
Kuno_T kirjutas:Raxx, kas tahad väita, et sagedasem hooldus väldib detailide võimalikku purunemist ülekoormuse tõttu :roll: :?:
Veidi tähenärmist. Ühik Njuuton (N) kirjutatakse suure tähega.
"nm" tähendab hoopis nanomeetrit.

Ning mida tähendab:"kasti tugevamaks tegemine"? Kas näiteks tema sisendvõll poleeritakse ära, loetakse sõnad peale või arvad, et õlivahetusega muutub see võll nii tugevaks, et ei lähe 1,1 kNm-ga katki?

Emotsioone paluks mitte esitada. Seda enam, vigaste ühikutega.
Tehnika korralik hooldamine aitab sellel lihtsalt natuke paremini kesta ei enamat ;) . Lähevad ju käigukasti katki ka täiesti stock autodel ja seda ju mitte sellepärast, et seal liiga palju jõudu on.
Seega väita, et mingi asi ei kannata rohkem kui mingi kindel number saab ainult täiesti uue asja puhul.
Mis puudutab selle kasti tugevamaks tegemist siis seda pakuvad paljud ettevõtted. Näiteks kasvõi meie kohalik Hõbenool OÜ, helista neile ja küsi mis täpsemalt ära vahetatakse, mis ümber tehakse ja mis juurde pannakse.
Ainuke kes siin emotsioonidega vehib oled Sina ;)

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 16:12 24
Postitas bemarifan
Seda ma ju kirjutasin juba varem et erineva turbiiniga sama kast ja erinevate Nm arvudega. Lihtsalt zf enda paberites ka erinevused sees, ühes max 700 Nm teises max 650 Nm. Keegi lihtsalt kellel on ligipääs andmetele võiks kindlaks teha mis mootori variandiga millise turbiiniga kast kaasas käib. Selge on see ju, et alates mingist ajast hakati kasutama 28 kasti, mitte seda algset ja kuna mootorite võimsused on kasvanud ei usu mina , et kast on jäetud niivõrd väikse varu peale toimima nagu seda on 335d lil , et tehase andmete järgi 580 Nm ja kast kannatab max 600 Nm

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 16:17 23
Postitas ttsys
ZF 6HP26 ja 6HP28 mõlemad kastid on tänaseni tootevalikus. Mõlemad on saada konverteriga 600Nm. Sellel autol, millest siin räägid on 6HP26. Punkt.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 16:19 54
Postitas bemarifan
raxx kirjutas:
Kuno_T kirjutas:Raxx, kas tahad väita, et sagedasem hooldus väldib detailide võimalikku purunemist ülekoormuse tõttu :roll: :?:
Veidi tähenärmist. Ühik Njuuton (N) kirjutatakse suure tähega.
"nm" tähendab hoopis nanomeetrit.

Ning mida tähendab:"kasti tugevamaks tegemine"? Kas näiteks tema sisendvõll poleeritakse ära, loetakse sõnad peale või arvad, et õlivahetusega muutub see võll nii tugevaks, et ei lähe 1,1 kNm-ga katki?

Emotsioone paluks mitte esitada. Seda enam, vigaste ühikutega.
Tehnika korralik hooldamine aitab sellel lihtsalt natuke paremini kesta ei enamat ;) . Lähevad ju käigukasti katki ka täiesti stock autodel ja seda ju mitte sellepärast, et seal liiga palju jõudu on.
Seega väita, et mingi asi ei kannata rohkem kui mingi kindel number saab ainult täiesti uue asja puhul.
Mis puudutab selle kasti tugevamaks tegemist siis seda pakuvad paljud ettevõtted. Näiteks kasvõi meie kohalik Hõbenool OÜ, helista neile ja küsi mis täpsemalt ära vahetatakse, mis ümber tehakse ja mis juurde pannakse.
Ainuke kes siin emotsioonidega vehib oled Sina ;)
Ma arvan , esimene asi ongi turbiin, see hakkab ju originaal tingimustes ka libisema vanematel autodel , e60 näiteks, isegi omanud sellise probleemiga autot kunagi, see kûl oli 3.0 bensukas

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 16:21 55
Postitas bemarifan
ttsys kirjutas:ZF 6HP26 ja 6HP28 mõlemad kastid on tänaseni tootevalikus. Mõlemad on saada konverteriga 600Nm. Sellel autol, millest siin räägid on 6HP26. Punkt.
Mille põhjal sa seda väidad?

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 16:25 00
Postitas ttsys
Ma olen näinud katkiseid võlle ja läbi vajunud laagreid. Jõud on selle ühisnimetus. Lisaks ei tohi unustada, et Nm piiki kasvatab või sõltub, mida on pandud see agregaat täitma. Väga palju määrab ka üldmass.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 16:26 43
Postitas ttsys
See on tänane ZF toodang:
http://www.zf.com/corporate/de_de/produ ... ml#tabs1-1
Siin on 03/2013 E92:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp ... 335d&mg=24
bemarifan kirjutas:
ttsys kirjutas:ZF 6HP26 ja 6HP28 mõlemad kastid on tänaseni tootevalikus. Mõlemad on saada konverteriga 600Nm. Sellel autol, millest siin räägid on 6HP26. Punkt.
Mille põhjal sa seda väidad?

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 16:29 30
Postitas bemarifan
No ja mida sa mulle näitad , et sama kast on all nii 2003 aasta autol kui ka 2012aasta autol v? Kus on kirjal seal millise max Nm kannatab 2013 a auto?

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 16:52 03
Postitas bemarifan
Kui sa sealt kataloogist vaatad siis kast on aastatega sama aga turbiin näiteks on muutunud

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 16:56 24
Postitas ttsys
26Z ütleb selle määrangu. Kõik on sama.
Sisestad sinna VIN või andmed ja vaatad;http://www.realoem.com/bmw/enUS/select
Ei saagi muud keegi väita, mis on ZF max torque ja sellel kastil on 600Nm. Lepi selle teadmisega, et seal ei ole 650, 700 jne. BMW võib kasutada kuskil kirjanduses 580Nm arvestades lisaks mitmeid olusid; kasvõi järelhaagist või mägist teekonda jne. Suuremaks ei joonista seda numbrit mitte mingi valemiga.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 17:13 29
Postitas ttsys
Katsetusteks, teraapiaks või molekulidena?

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 20:00 56
Postitas bemarifan
Sry et veel vaidlen veits. Olen nüüd kõik saksa foorumid läbi käinud ja igal pool väidavad et lci 535d ja 335d on peal just see 650 Nm kannatav turbiiniga kast

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 05.05.2015 20:07 15
Postitas ttsys
Küsi nendest foorumitest sealt need allikad millele väited toetuvad. Ilma selle infota pole asjal iva ega väärtust.

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 06.05.2015 12:56 51
Postitas MehisM
Siis võtke manuaal ja ärge muretsege enam läbi libisevatele & tuksis automaat kastidele ! :lol:

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 06.05.2015 13:18 39
Postitas ttsys
Ka muidugi soovitus aga võrdlusena soovib subjekt ilusa tüdrukuga aega veeta ja sa soovitad tal selle asemel spordisaalis kangiga võimelda. :mrgreen:

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 06.05.2015 15:18 36
Postitas bemarifan
Antud mudelile ei pakutud manuaali

Re: K: bmw 335d e92 tjuunimine

Postitatud: 06.05.2015 18:52 05
Postitas bemarifan
Kuno_T kirjutas:
MehisM kirjutas:Siis võtke manuaal ja ärge muretsege enam läbi libisevatele & tuksis automaat kastidele ! :lol:
Konkreetse mudeli manuaalkast on ka õrnakene. Üldse jääb mulle arusaamatuks sellise asja tuunimisjutt, kui on teada, et tehas seal juba munadest piisavalt pinget peale keeranud.
Eriti olukorras, kus inimesel pole seda autot veel olemaski.
Vahet ei ole kellel õigus ja kes tuunib ja kes mitte, minu meelest on kõige selle jutu peale kõige tähtsam info. Et se diskusioon on siin olemas. Kuigi kummaltki poolt ei ole ikkagi tõestust mis on tegelikud numbrid

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitatud: 07.05.2015 00:28 51
Postitas bemarifan

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitatud: 07.05.2015 00:45 36
Postitas ttsys
Mis on seal tähelepanuväärset? Kõne all oleva BMW 26Z kasti kohta pole seal sõnagi.

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitatud: 07.05.2015 01:03 08
Postitas RaikoK
kaua te jaurate siin :D osta auto tee tuuning ära ja eks siis näeb kas kestab ja kaua kestab :P

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitatud: 11.05.2015 19:09 51
Postitas testivoitja
Küsin ka ühe rumala küsimuse :D Kas algus aastate 2004/2005 535d turbiin sobib 2001a 142kw 530d mootori ja kasti vahele?

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitatud: 11.05.2015 19:53 44
Postitas Tauri_J
anna minna :lol:

BMW-l olekski aeg M seeriale hakata pakkuma ka diiselmootoreid.

Ei kujuta ettegi mis mootorid ja mis ulme jõu numbritega sealt tehasest välja tuleksid :lol:

Re: E92 335d bmw tuunimine

Postitatud: 11.05.2015 20:43 30
Postitas testivoitja
Tean, et e39le on pandud alla e60 kast. Sama auto, millelt kunagi kõik oma m detailid maha sai keeratud. Istub otsa 1:1 vaja oli ainult vahetada kasti aju ja mõned juhtmed ringi teha. Ega ma päris tühja kohapealt seda ei küsinud. See, aga, mille turbiini seal kasutati või mida kombineeriti on teadmata.
Kui keegi väidab, et ei sobi, siis äkki põhjendab ka, mis põhjusl ta ei sobi. See vastus, et ei sobi ei rahulda :D