Postitatud: 22.05.2003 11:02 55
[quote][i]Algselt postitas Aare
p1-asenda padjad siis...
p2-kui mootoril on jagaja mootori all (L-jetronic), siis
on pöörded peale keeratud. Selleks on sisselaskekollektori
"karbi" tagumises otsas kruvi (lühike kruvikas võtta), mida
päripäeva keerates tühikäigupöörded tõusevad, teistpidi
langevad. Keera kõigepealt sooja mootori tühikäik paika
(ca 800 p/min). Edasine sõltub sellest, mis siis toimuma
hakkab. Kui väiksematel pööretel mootor tudisema hirmsasti
kipub siis a)õhuleke voolikutes b)hirmus kulunud nukkvõll
vms jama c) ebaühtlane kompressioon d)varane süüde d)jne
Ühesõnaga, keera kõigepealt. Tavaliselt kipub
olema nii, et "müügivariantidel" on pöörded tiba kõrgemad,
see on tavaliselt millegi varjamiseks:(
Osa sellest jutust ei kehti Motronicu kohta, kuna seal pole
pöörded ja süüde enam reguleeritavad.
p3. Eks ise otsusta. Uus maksab UM-s ca 4600:(
Ahjaa veel-ära enne hammasrihma vahetamist korraliku mehe
käes seda eriti vääna. Elu näitab, et seal võib rihm vabalt
viimase kahe niidiga pidada:(
Tulles tagasi selle tühikäigu teema juurde siis minu masinal (E30 318i) soojalt pöörded normis (ca 850 +-50), külmalt enam-vähem sama. Külmalt peaksid vist tiba kõrgemal olema?Ja päripäeva keerates pöörded langesid, vastupäeva tõusid.
p1-asenda padjad siis...
p2-kui mootoril on jagaja mootori all (L-jetronic), siis
on pöörded peale keeratud. Selleks on sisselaskekollektori
"karbi" tagumises otsas kruvi (lühike kruvikas võtta), mida
päripäeva keerates tühikäigupöörded tõusevad, teistpidi
langevad. Keera kõigepealt sooja mootori tühikäik paika
(ca 800 p/min). Edasine sõltub sellest, mis siis toimuma
hakkab. Kui väiksematel pööretel mootor tudisema hirmsasti
kipub siis a)õhuleke voolikutes b)hirmus kulunud nukkvõll
vms jama c) ebaühtlane kompressioon d)varane süüde d)jne
Ühesõnaga, keera kõigepealt. Tavaliselt kipub
olema nii, et "müügivariantidel" on pöörded tiba kõrgemad,
see on tavaliselt millegi varjamiseks:(
Osa sellest jutust ei kehti Motronicu kohta, kuna seal pole
pöörded ja süüde enam reguleeritavad.
p3. Eks ise otsusta. Uus maksab UM-s ca 4600:(
Ahjaa veel-ära enne hammasrihma vahetamist korraliku mehe
käes seda eriti vääna. Elu näitab, et seal võib rihm vabalt
viimase kahe niidiga pidada:(
Tulles tagasi selle tühikäigu teema juurde siis minu masinal (E30 318i) soojalt pöörded normis (ca 850 +-50), külmalt enam-vähem sama. Külmalt peaksid vist tiba kõrgemal olema?Ja päripäeva keerates pöörded langesid, vastupäeva tõusid.