Mõte siis järgmine, et meil naisega suht erinevad istme asendid ja eelmise autoga oli pagana hea ja sellest tekkis ka mõte, et Ei tohiks ju olla eriti raske paigaldada el. istet? Just mõtlen kaabelduse koha pealt, sest kolmesel ju kõik vidinad istme küljes, mõtlesin just mälu nuppe. Üritasin netist leida, et kas tal on üks toite punkt kogu istmele või iga iga mootori jaoks erinev?`JA siis põhi probleem, et oleks vaja ka ühte juhipoolset el. mäludega sport istet, meie foorumis keegi eraldi ei paku ja auto24 ka ei ole, nii ei äkki kellelgi vedeleb kuurinurgas üks säärane asi, millel kate on jumalast katki, aga mehhaanika töötab suurepäraselt, siis oleks nõus ta enda autosse panema.Sest õige värviga istet ei leia ma nagunii
Ette tänades....
E46 El.istme paigaldus
Üks räägib aiast ja teine august Ma saan niimoodi aru, et Holari soovib sellist vana malli mäludega istet, kus mälunupp on istme peal. Ise valib üks või teine. Sina aga räägid sellisest e46 istmest, mis süüte sisse lülitmisel oma toimingud automaatselt ära teeb.diislijoodik kirjutas:Veel kord, ilma mäludeta istme saad tööle, kui vead toite. Kuid mäludega iste tahab juba ainuüksi mälufunktsiooni aktiveerimiseks saada autost infot mööda K-busi...
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Jah, elektriliselt kõige lihtsam oleks aretada miski vana kooli iste, E32/34 või 36 pealt (kas sellel üldse oli neid?).
See tahaks vaid mehhaanilist ja esteetilist sobitamist saada.
Alates E38-st edasi on kõik BMW-d ehitatud pmst arvutivõrkudele, sellest ka need vastastikused seosed, mida diislijoodik kirjeldas.
See tahaks vaid mehhaanilist ja esteetilist sobitamist saada.
Alates E38-st edasi on kõik BMW-d ehitatud pmst arvutivõrkudele, sellest ka need vastastikused seosed, mida diislijoodik kirjeldas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!