2000 kabriolet
2000 kabriolet
tervist!
üks küsimus alates 2000-nda aasta 3-stest kabrioletidest. uurisin saksa masinate hindasid ning leidsin et diisel oleks liiga kallis võtta. mida oskate öelda bensiini mootorite kohta. millise kubatuuriga mootor oleks kõige ökonoomsem? pole oluline et oleks mingi meeletu minek, hea oleks kui ökonoomsus oleks maksimaalne. ja mis need keskmised kütusekulud on bensiini mootoritel?
ette tänades
üks küsimus alates 2000-nda aasta 3-stest kabrioletidest. uurisin saksa masinate hindasid ning leidsin et diisel oleks liiga kallis võtta. mida oskate öelda bensiini mootorite kohta. millise kubatuuriga mootor oleks kõige ökonoomsem? pole oluline et oleks mingi meeletu minek, hea oleks kui ökonoomsus oleks maksimaalne. ja mis need keskmised kütusekulud on bensiini mootoritel?
ette tänades
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
318ci on piisav valik. Kuna cabrio on rohkem tsillimise masin siis väga sa ei hakka seda suuremat mootorit taga ka nutma. 318-te bensiinikulust saad kindlasti aimu teemast: "Kütusekulust lõplikult"
Ise valiksin 320 ja ATM kast.
Ise valiksin 320 ja ATM kast.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
-
- Huviline
- Postitusi: 3610
- Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tallinn
Hobujõude pole kunagi piisavalt. Et suvel vahepeal ka mõnel ringrajal veidi tuulutada, vaataks ise pigem 2.5 poole.
Et ikka show & go paigas oleks
Nt selle 320 (2.2 mootor)
või selle.
Aga soovitaks hoopis M rodsterit
Et ikka show & go paigas oleks
Nt selle 320 (2.2 mootor)
või selle.
Aga soovitaks hoopis M rodsterit
530d
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
see kaaluvahe ei ole just seda mõõtu, et oluliselt kütusekulu mõjutab!!!! Kui sa süübid natuke BMW ja Porsche kabrio ehitusse siis näed ka põhjust!
1,8 on kindlasti ökom kui jääd ka max 16 tolli rataste juurde. Kui teed rattad suuremaks ja laiemaks siis kaob kütusekulu vahe 2.0 - ga ära. Siit ka minu soovitus R6 ja 2.0. ATM kast oleks lihtsalt mugavus
kui keegi tahab siin taas haipida 2,5 mootorit siis arvestagu paratamatult, et suurem mootor toob kaasa ka suurema soetusväärtuse! Ja korralik 2,5 võib olla 50 - 100k kallim
1,8 on kindlasti ökom kui jääd ka max 16 tolli rataste juurde. Kui teed rattad suuremaks ja laiemaks siis kaob kütusekulu vahe 2.0 - ga ära. Siit ka minu soovitus R6 ja 2.0. ATM kast oleks lihtsalt mugavus
kui keegi tahab siin taas haipida 2,5 mootorit siis arvestagu paratamatult, et suurem mootor toob kaasa ka suurema soetusväärtuse! Ja korralik 2,5 võib olla 50 - 100k kallim
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt: