Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Siin foomrumis juttu olnud et need isendid vöivad vötta UM heakskiidul kuni 0,25- 0,5l õli 1000km kohta ja siis foorumis neid leidub ka, aga kas siis töesty köigil see probleem või siis ainult väiksel % kogu 330i koguhulgast?
sest omal oli plaan soetada 330CI aga foorumit lugedes kipub arvamus muutuma? sest osad on siis klapisääre tihendid vahetanud ja vist asja jonksu saanud aga kui UM ka nii väidab kas siis tegemist mitte väga önnestunud mootoriga see M54??? Ja samuti selgub foorumist et tagasild ka neil suht nörk koht, mida arvate.
ma arvan, et põhiprobleem on vales sissesõitmises, kui õli võtab. nõrgaks kohaks on kolvirõngad, ka minu autol sama asi. sääretihendid ka juhul kui mootor on kuuma saanud.
Omast kogemustest võin öelda, et kartsin ise sama asja... aga ikkagi ostsin ära 330xi. Siiani ainult positiivsed kogemused. Ainuke asi mis tõesti vastas foorumi juttudele oli nõrk õliandur, mis on vigane. Õlitaset kontrollin tänu sellele varda pealt, ning siiani pole küll midagi kuhugi eriti kadunud. Siiani sõitnud ~5000 km ja viimati kontrollisidn umbes 2000km tagasi ja siis oli küll õli tase samas kohas, kus esimesel kontrollimisel.
zaruljom kirjutas:lootus, et tagasild alt ära kukub hakkab kuskil 200k+ läbisõidu juures.
Naiivne inimeme Enne 2001 aasta masinatel on lootus, et tagasild kukub küljest juba 40KKM juures. Googelda natuke teemal "e46 subframe" ja saad näha mis toimub.