Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
...Coupe M3 3,2l.
Sai natuke vaadatud ja tundub et on 2 varianti:käigukast maha või sisselase maha.Oli ka kolmas variant....sild,õõtsad ja veel mõned asjad lahti võtta...aga se ei tundus veel keerulisem kui 2 eelmist.
Äkki mõni teadjam on selle probleemiga kokku puutunud?
Ma leian et juppe võib veel UMst võtta,kuid oma töö hinde on nad küll selliseks ajanud et vast Eesti peal on ikka samal tasemel spetsialiste ikka veel,kes ka inimliku raha eest tööd teevad...see selleks...
Starter asub käigukasti peal kergelt vasakul küljel...nii ülevalt kui alt pääseb sellele pealtnäha ligi ainult niipalju,et saab käega katsuda...muu on suht keeruline.
maxo kirjutas:Ma leian et juppe võib veel UMst võtta,kuid oma töö hinde on nad küll selliseks ajanud et vast Eesti peal on ikka samal tasemel spetsialiste ikka veel,kes ka inimliku raha eest tööd teevad...see selleks...
Starter asub käigukasti peal kergelt vasakul küljel...nii ülevalt kui alt pääseb sellele pealtnäha ligi ainult niipalju,et saab käega katsuda...muu on suht keeruline.
aga et käigukast maha saada on vaja starteri kinnitus poldid lahti saada... ja ylejäänud poldid ka....
ühesõnaga jama.... võta sisselase maha või lammuta esisild kyljest ära igaljuhul on need teostatavad ja ei ole seal vägapalju lammutada
Jama ta on jah...tundub et siis oleks valik ilmselt kasti mahavõtmine,kuna simmerlingi vaheuseks ja siduri kontrolliks tuleb seda nii või naa teha...niikaua tuleb siis aeg-ajalt auto ise käima joosta
Õnneks mu tagasihoidlikud 150+kg teevad selle suht lihtsaks...parkimiskohti tuleb vähe valida ainult:D
...aga kui on kiirem ja lihtsam lahendus siis olen avatud ettepanekutele!
võin sulle kindlalt väita, et selle saab tehtud yksinda... aga ajakulu on esmakordsel lammutamisel tiba suurem... mul kulus starteri mahavõtmiseks miskine 4h ja seda ylevaltpoolt lammutades autoks 325
Vbl küll...ma ei tea kui sarnased 2.5l ja 3.2l oma ehituselt on ja kas kastid on ikka samad ja starteri asukoht sama....õigete võtmetega oleks asi ilmselt tunduvalt kiirem ja vähem närvesööv olnud
maxo kirjutas:Pead ei anna(pole sellise pilguga vaadanud), aga ma millegipärast arvan,et M-l on võib kapotiall olla vähem ruumi kui 325l?
oluliselt mitte... põhimõtteliselt on mõlemad masinad kapotialt täis... see kui sa veel lisaks 1-2 asja pead maha võtma ei tee tööaega vägapalju pikemaks
Kapotialune suht 1-1'le täidetud nendel mudelitel, M'l lihtsalt sisselaskekollektor veidi suurem. Plokk on põhimõtteliselt ju sama. Tükid seega ka samade kohtade peal
Omal ajal sai starterile lähenetud nii, et mootor veits lahti lastud, sai veidi ruumi juurde.
Seoses starterige mul selline mure et e36 325 starteri pendiks hakkab ära väsima aga uue tellimiseks oleks vaja toote koodi, kas seda vin koodi järgi ei saa kuidagi teada? Ei tahaks nagu laiali kiskuda enne kui uus jupp käes on, sest liikuda on ju ka vaja!
guits000 kirjutas:Seoses starterige mul selline mure et e36 325 starteri pendiks hakkab ära väsima aga uue tellimiseks oleks vaja toote koodi, kas seda vin koodi järgi ei saa kuidagi teada? Ei tahaks nagu laiali kiskuda enne kui uus jupp käes on, sest liikuda on ju ka vaja!