Kuidas saada E30 325-le 86a head summutit

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Kuidas saada E30 325-le 86a head summutit

Postitus Postitas tsiklimees »

Kuna originaal summuti mädanes alt ära, siis tuli panna uus summuti. Aga kuna tol hetkel polnud midagi korralikku võtta, siis sai alla pandud liiga piirav summuti (minu arust). Ees oli /algul üks suur pütt, ilma katita, aga sellel olid sõelad läbi. Selle asemele sai pandud 2 väiksema keskmise pütiga (vist 320 oma).
Enne viimast pütti, aga lähevad kaks toru üldse kokku üheks ning tagumine pütt on ka nii 3 korda väiksem kui originaal.
Pealegi kollektori vahelt hakkas lekkima, kuigi sai pandud uued tihendid. Kas see võib olla tingitud sellest, et vahepeal läheb toru liiga kitsaks ja sellepärast pressibki kollektori vahelt välja? Ja tänu sellele ei saa küttesegu ka paika panna, kuna lekib summuti.


Kas keegi oskaks soovitada mingit mõistliku hinnaga lahendit ? Kuidas saaks enamvähem õige tagasilöögiga täispikkuses sumpa ?
Originaali otsida on suht lootusetu, kuna kõik on ära mädanenud...
BMW 325i E30 1986 M20
Kasutaja avatar
UFO-N_A_U_T
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 13.05.2007 14:44 29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas UFO-N_A_U_T »

mul on pakkuda avariiline E30 varuosadeks..
esiosa on sees a juppe saab ikka...
325E(327)kupee
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tsiklimees »

UFO-N_A_U_T kirjutas:mul on pakkuda avariiline E30 varuosadeks..
esiosa on sees a juppe saab ikka...
325E(327)kupee

Mis olukorras sumps on muidu ? Nad tavaliselt on ikka suht roostes. Mul 2 E30 olnud ja mõlemal originaal sumps lihtsalt ära kukkunud otsast, nii mädad...
BMW 325i E30 1986 M20
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tsiklimees »

Sai tehtud siis sumpsile väike mode. Kõigepealt sai ära vahetatud need kolmnurksed tihendid, mis kollektori ja sumpsi vahel on.

Seejärel sai summuti tagumisse otsa lõigatud relakaga auk. Nimelt täpselt sinna, kus 2 toru kokku üheks lähevad. Nüüd on enamvähem nii, et üks toru läheb väiksesse tagapütti, teise toru otsas aga pütti ei ole.

Hääl on suhteliselt vali, aga mitte kõige hullem, kuna keskel on mul ka ikkagi üks kaheosaline pütt.

Kw tuli vähemalt 5 tükki juurde küll kui mitte 10.

Mõtlesin, et aretaks ilma pütita toru otsa ka samasuguse sumpa nagu mul on ühe toru otsas ning siis paneks selle välja ulatama kõrvalistuja poolsest otsast. Siis oleks mõlemal pool sumpad nagu M-l :D

Äkki keegi oskab rääkida kui hull see aretus olla võib ja kas on mõtet 2 tagumist pütti panna , kummagile torule eraldi ?

Kõik vastused teretulnud !
BMW 325i E30 1986 M20
Kasutaja avatar
RNT
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 04.03.2003 21:07 22
Asukoht: Pealinn
Kontakt:

Postitus Postitas RNT »

tsiklimees kirjutas:Siis oleks mõlemal pool sumpad nagu M-l :D
Äkki keegi oskab rääkida kui hull see aretus olla võib ja kas on mõtet 2 tagumist pütti panna , kummagile torule eraldi ?
Rullnokale kahe toru/püti panemise ainuke mõistlik mõte on kui ühest lased heitgaasid läbi ja teisest õli põlemise jäägid. See teine võiks tõsisema filtreerimisega olla, võibolla isegi miski lenduva õli korjajaga.
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tsiklimees »

Kahe tagumise püti panek kahjuks ei ole kerge, kuna tagavara ratta koobas jääb ette.

Peab siis ikkagi millalgi ühe suurema püti muretsema, kuulsin, et kuskil oli vahepeal originaal püti koopia 1200-ga müügis uuena.

Aga muidu pill õli võtab väga vähe. 92a korras mootoriga 318is võttis rohkem. Siis kasutasin Castroli 10w-40w. Ja üleüldse kõik varasemad autod on ikka kõvasti rohkem võtnud.

Hetkel on sees Valvoline Max Life + Kleen Flo õlilisand. Ja tõesti, ka kõrgete pöörete juures õli ei kulu, ega tahma ära üldsegi kiiresti. Ma arvan, et kasu on ka sellest õlijahutus radikast ees ning suurest jahutusvedeliku kogusest (10.5L). Näiteks 20km 180-ga sõitu ei tee õlile midagi. Ülevaatlusel oli ka heitgaaside normid kõvasti alla normi.

Üldiselt tundub enam-vähem mootor olevat, nais-streetraceri käest sebisin. Räägiti veel, et kap remont ka tehtud :roll:
BMW 325i E30 1986 M20
Vasta