K: 325 tds ventika küljest võtmine?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1302
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

K: 325 tds ventika küljest võtmine?

Postitus Postitas maarekl »

Tahaks siis mootori jahutus ventikat küljest võtta, aga ei tea mis pidine vint on ja kuidas seibi kinni pidada? ei viitsiks radikaid küll eest kakkuda!
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

termosidur käib otsast ära tagurpidise keermega... nr. 32 mutrivõtmega... st. kui tavaliselt käib lahti vastupäeva siis see käib lahti päripäeva
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

see 32 võti ei tohiks niisama sinna vahele ju mahtuda, e28 ja e34 vähemalt nii. nii sai sis võti nata õhemaks käiata
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

MuiduMees kirjutas:see 32 võti ei tohiks niisama sinna vahele ju mahtuda, e28 ja e34 vähemalt nii. nii sai sis võti nata õhemaks käiata
Jah ja järsu löögiga , aga ettevaatlikult et midagi puruks ei lähe!
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5629
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Ma olen meisliga lahti löönud.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

eero kirjutas:Ma olen meisliga lahti löönud.
Ja võib ka nii kui vahetad seda, aga kui vaja niisama lahtivõtta siis ettevaatlikult rikud mutri ära!
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1302
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

Postitus Postitas maarekl »

olen proovind seda löömise varianti, aga ei taha pääseda!
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

mingi väikse haamriga jah ta ei tule
mingi suurema haamriga vms ja äkiline löök ning küll ta tuleb
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1302
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

Postitus Postitas maarekl »

ei tea ma kah...pole proovind...arvasin,et äkki nii roostes ja üksi suht **** ka...keegi võiks võtit hoida!!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Variant a) teed omale samasuguse rakise, nagu originaalis on:
Pilt
Variant b) (ei pruugi muidugi tds-i puhul töötada), aga M60-l olen näiteks kummiheebli pumbaratta ja väntvõlli rihmaratta vahele pingule tõmmanud ja sedasi pumba võlli kinni hoidnud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5629
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Meisliga tuleb. Alati on tulnud :)
Aitab täitsa tavalisest haamrist ka. Ja kui ühe nuka pihta ainult anda, siis jääb mutter ka ellu.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
iisak
Huviline
Postitusi: 1702
Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas iisak »

Ainult meisliga.Haamriga terav ja tugev löök ning peaks suht kergelt tulema.Senimaani kõik niimoodi lahti saanud :cool:
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

võin 100% kindlalt öelda, et meisli ja haamriga alati ei tule.. viimane mida ma lahti yritasin yüüa mutrivõtmega... pump oli maha võetud koos termosiduriga ja siis panin pumba tiiviku kruustangide vahele ja keerasin mutrivõtmega... võll hakkas tiiviku sees ringi käima... lõpuks sai tiivik otsast ära lõigatud ja võll käiapeal laperguseks lihvitud ja siis kruustangide vahele keeratud.... siis suht pika sabaga 32 võti otsa... 2 kilone haamer ja 3-4 pirakat ja alles siis tuli lahti...
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Mida te vägistate sedasi aru ma ei saa, normaalne 32 lehtvõti läheb ilusti vahele ja kui võtit ei ole siis veepumba tangid või kullinokad või kuidas keegi kutsub ja korralike näpitsatega hoiad kusagilt rihmarattast kinni ja kõik.
See meisliga pihta on selline lahendus kui selle vana viskad prügikasti ja paned uue, aga kui vaja uuesti tagasi panna ja keegi normaalne inimene tahab uuesti mutrit lahti siis kiru maapõhja seda idiooti kes otsad teravaks peksnud on.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Postitus Postitas V2ike_Suur »

Antud juhul nagu ma aru saan, on pump koos tiivikuga auto küljes. Mul polnud küll mingeid meisleid või haamreid vaja, et tiivikut auto küljest lahti saada. Võti külge ja lahti ta tuligi. Loomulikult tuli selleks pisut jõudu kasutada, kuid isegi minusugune peene kondiga poiss sai hakkama. Muidugi, kui rihm liiga kulunud või lausa katki on, siis teine lugu.

Suhteliselt õhukest võtit on selle jaoks küll vaja.
730iA e32 138kW 12/1992
Kasutaja avatar
maarekl
Huviline
Postitusi: 1302
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

Postitus Postitas maarekl »

täitsa tavaline võti läheb jah vahele. Ex ma proovin seda koputamise värki veel!
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5629
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

hollow kirjutas:võin 100% kindlalt öelda, et meisli ja haamriga alati ei tule.. viimane mida ma lahti yritasin yüüa mutrivõtmega... pump oli maha võetud koos termosiduriga ja siis panin pumba tiiviku kruustangide vahele ja keerasin mutrivõtmega... võll hakkas tiiviku sees ringi käima... lõpuks sai tiivik otsast ära lõigatud ja võll käiapeal laperguseks lihvitud ja siis kruustangide vahele keeratud.... siis suht pika sabaga 32 võti otsa... 2 kilone haamer ja 3-4 pirakat ja alles siis tuli lahti...
:lol:
Seda võiks juba jackpotiks nimetada. Ükskord elus ja ühel miljoneist :D
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
Tiit525
Klubiliige
Postitusi: 433
Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
Telefon: 358401771916
Asukoht: Rakke, Alajärvi
Kontakt:

Postitus Postitas Tiit525 »

Täiesti tavaline 32 võti läheb vahele,kui ei tule võta torn või kõvem kruvikeeraja, aja pumba võlli ja poldipea vahele ja kutsu naabrimees kätt küljes hoidma, järsk laks võtme pihta ja küll tuleb.
ei taha teist autot
gsm +358401771916
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

ma olen ka ta meisliga lahti löönud kuna 32 võtme pihta löömine ei andnud tulemusi. paar tugevamat paukku ja lahti ta oligi. see mutikas iseenesest kannatada ei saanud.
puruvana
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 23.03.2007 14:23 26

Postitus Postitas puruvana »

Selline küsimus seoses termosiduriga . Nimelt lammarist enam ei saa korralikku termosidurit ja et auto seistes üle ei kuumeneks ,siis sõber soovitas sidur kinni lüüa ,et nagu sundjahutus vms ,et käiks kiiresti ringi . Et kas oskab keegi kommenteerida ja kas talvel probleemiks võib osutuda ?
Kotkas1
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
Peamine sõiduk: palju
Telefon: 58696077
Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva

Postitus Postitas Kotkas1 »

ei soovitaks mul ühel e30-nel oli kinni pandud keevitades või midagi vahele löödud igatahes võttis see rohkem küttust, niisama ei sanud arugi aga kui sai nö profülaktika mõttes välja vahetatud siis alanes ka kütuse kulu :roll: vb oli see seotud kütuse kuluga vb mitte mine võta kinni nüüd tagant järele, aa väike vibratsioon oli ka siis kui oli kinnine ventilaatori sidur küljes
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Lisaks on sul kogu aeg kapoti all meeletu vihin kogu aeg ning kui juhtumisi tiiviku koda ka pole, siis võib see õhuvoog ka kapotialuse polstri ära rebestada. Lisaks veel see, et talvel libedaga, kui tiivik koos mootoriga järsult pöördesse läheb ja piirajase ka veel, siis ei ole ka välistatud, et sa kapotil mingil hetkel tiiviku küljest eemaldunud labade poolt tekitatud mõlke leiad :P
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

puruvana kirjutas:Selline küsimus seoses termosiduriga . Nimelt lammarist enam ei saa korralikku termosidurit ja et auto seistes üle ei kuumeneks ,siis sõber soovitas sidur kinni lüüa ,et nagu sundjahutus vms ,et käiks kiiresti ringi . Et kas oskab keegi kommenteerida ja kas talvel probleemiks võib osutuda ?
Nagu AARE530 ütles et need asjad võivad juhtuda, kuigi mu isa e28 on sellise jäiga siduriga 2 talve sõitnud ning pole midagi juhtunud( on saadud käia ka natuke jäärajal)
puruvana
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 23.03.2007 14:23 26

Postitus Postitas puruvana »

Aitähh hoiatamast igaljuhul ;) Tundub ,et teen ära ja talveks panen selle siduri tagasi ,mis pidi "korralik" olema lammarist ostes :D
Vasta