Pragu karteripõhjas, põhja eemaldamine.(E36)
Pragu karteripõhjas, põhja eemaldamine.(E36)
Probleem selles, et piki karteripõhja õli väljalaskekorki ümbritsevat alumiiniumkesta ligi 1,5 cm pragu. Iseenesest õli ei jookse aga soojalt immitseb vaikselt siiski. Kuna korralikult nt. keemilise metalliga paigates tuleks nii või teisiti karteripõhi eemaldada, siis targem viia vast keevitamisele. Küsimus aga , kuidas õlivann alt ära tuleb? Niisama vast alt ära ei mahu , tõenäoliselt peaks võtma mootori patjadelt lahti ja kergitama? Mootori täiesti mahavõtmine arvatavasti pole vajalik?
Mootoriks 318i , 83kw , 91a.
Kõikvõimalikud asjakohased soovitused ja näpunäited teretulnud.
Mootoriks 318i , 83kw , 91a.
Kõikvõimalikud asjakohased soovitused ja näpunäited teretulnud.
Saanud veel niipalju targemaks, et ka keevitamine suhteliselt küsimärgi all. Nimelt pidavat esiteks BMW karteripõhja alumiinium olema suhteliselt nadi materjal keevitada, oht, et kukub nn ämblikuvõrguna jooksma , teiseks keerme lähedalt keevitamine rikub ära keerme ja vaja hakata seda omakorda taastama .
Põhjuseks ei üks ega teine. Õlivahetusel põhjakorki kinni keerates käis väike prõks ja lõi peenikese vaevunähtava prao sisse. Asja teebki kurvaks see, et kork sai keeratud mõistliku jõuga. Loomulikult oma viga ja väiksest asjast jama kuipalju.
Iseenesest mingit ohtliku õlikadu ei ole aga nagu Hollow ütles , et omal rahulikum oleks.
Iseenesest mingit ohtliku õlikadu ei ole aga nagu Hollow ütles , et omal rahulikum oleks.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kui sul veel ei ole uut õlivanni, siis Sauelt Siimu või Igori käest võid sa seda vabalt küsida
Viimati muutis AARE540, 13.05.2007 17:58 31, muudetud 1 kord kokku.