E46 330 Õlikadu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
...:::Freementar:::...
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
Asukoht: Tallinn, Nõmme

E46 330 Õlikadu

Postitus Postitas ...:::Freementar:::... »

Probleem õlikaduga. Vahetasin detsembris õli ja valasin üks 6,3 liitrit sisse. Nii peaks tal ka olema õlimaht. Tänaseks on sõidetud 2000 km ja õli olen kokku valanud 7 liitrit. Hommikul kontrollides oli õli natukene alla normi. Eile tõstukil kontrollides ei leidnud ma ühtegi tihendit mis läbi laseks. Karteritihend natukene nüüd on märg kuid see olnud koguaeg ja sealt kohe kindlasti ei teki 0,7 liitri kadu. Ühesõnaga sealt ainult immitseb ja vanast ajast juba märg. (värskeid jälgi pole).
Pigem küsimus selles et kas on võimalus õlikorgi kaudu kondensi tekkimine ja ka kuuma õli kadu aurustumise kaudu ? Õlivardast vaadates on õli korralik ja ilus. Korgipeal on aga suur kondens ehk siis kollane korgialune. Samuti on mootori pealne pisut õline. Kollane korgialune ei tähenda mul kindlasti et oleks õli ja jahutusvedelik segamini, pigem saab korgialune kehva tihendi tõttu õhku ja niiskust.
On see võimalik et mul kaob õlikorgi kaudu aurude tagajärjel õli ?

Või ta mul lihtsalt võtab pool liitrit lisa õli 2000 km peale ?
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Õli aurustumisest kuulen esmakordselt, pigem see ikka põlema kipub, kui näiteks. silindrisse satub. Tagant ei tossa?
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kui karterituulutusklapp on katki siis juhtub samamoodi.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
...:::Freementar:::...
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas ...:::Freementar:::... »

elm kirjutas:Õli aurustumisest kuulen esmakordselt, pigem see ikka põlema kipub, kui näiteks. silindrisse satub. Tagant ei tossa?
Ka mina mõtlen et see idiootsus kuid otsin abi sest endal mõistus otsas.

Tagant on aeg-ajalt sellist musta tossu tulnud küll jah.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
guits000
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 19.10.2006 20:28 51

Postitus Postitas guits000 »

kas aeg-ajalt on olnud siis kui auto pikemat aega seisab ja siis käima paned?
...:::Freementar:::...
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas ...:::Freementar:::... »

sõidan autoga regulaarselt iga päev nii et seismisest seda ei tohiks olla ?
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

mine sõida Soo 10 läbi... truumu teeb diagnosti hetigaaside kohta ja keerab küünlad maha vaatab mis sealt välja loeb... üldjuhul on küünaldest aru saada kas plokikaane tihend või klapisääre tihendid
...:::Freementar:::...
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas ...:::Freementar:::... »

truumu juures käidud 2,5 kuud tagasi, novembri viimastel päevadel, kuid siis oli korras. Nüüd siis vast peaks uuesti kontrollima
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Arvan, et see 6,3 L on lihtsalt liiga vähe... vala uuesti peale, korralikult normini, vaata mida siis teeb...
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

Autodata väidab 6,5L mootorisse koos filtriga
truumu

Postitus Postitas truumu »

Toetan Patriku arvamust
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

ja mälujärgi pidi see e46 ja e39'atel mingi tüüp viga olema !?
...:::Freementar:::...
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas ...:::Freementar:::... »

karterituulutusklapi vea tõttu kas mitte ei peaks tilkuma õli maha ? Ma ei ole kunagi näinud loiku, samuti on mul põhjaplast millel ka ei ole õliloike.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

...:::Freementar:::... kirjutas:karterituulutusklapi vea tõttu kas mitte ei peaks tilkuma õli maha ? Ma ei ole kunagi näinud loiku, samuti on mul põhjaplast millel ka ei ole õliloike.
Mine vaheta see klapp siis kõigepealt ära ja vaata edasi, see on ju suht odav ja kiire lõbu. Järgmine etapp on mootori lahtivõtmine või auto edasimüük.

Lugesin sarnasest jamast UK foorumis, kus üks 320i ja 330i kaotasid samuti suhteliselt jõhkralt õli ja põhimõtteliselt jälile ei saadudki.
...:::Freementar:::...
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas ...:::Freementar:::... »

Egas midagi. Tõstan ta täna tõstukile uuesti ning kontrollime veel. Võtan klapivahetuse ette.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

või auto edasimüük
jep, see on õige lahendus. las järgmine vend nu..ib, milleks enda pead või rahakotti vaevata. teeme tünga ja pärast ütleme et ei teadnud midagi asjast.

Võtan klapivahetuse ette
klappi pole mõtet niisama vahetada. tehke kõigepealt kindlaks kas on ikka klapi viga
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

welcome to the club. mina, ryan ja nüüd ka sina oma M54 õlikuluga hädas :D mul on väiksemaks jäänud kõvasti, vahepeal oli päris hull. enne suve tahaks klapisääretihendid ikka ära vahetada.

mul sai ka vahetatud tuulutuse klapp ja kontrollitud sellega seotud torustik, midagi ei muutunud. küünalde pealt peaks rohkem näha olema.
Viimati muutis aise, 23.02.2007 11:14 26, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

A proovi vahelduseks ka normaalset õli!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
...:::Freementar:::...
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas ...:::Freementar:::... »

priitv8 kirjutas:A proovi vahelduseks ka normaalset õli!
Priitv viskab vist nalja. Kasutan Castroli LL04ja (0W-30) mida soovitab ka UM. Nad isegi kasutavad seda.
Õlis nüüd küll asi ei ole. Tõstuki peal loodan veel viga leida enne kui hakkan lambist klappi vahetama.

TO Patrik: vihkan isegi seda suhtumist, ala auto pekkis ja määrime nüüd kellelegile selle pähe. Ei ole seda teinud enne ega ka kavatse nüüdki.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

...:::Freementar:::... kirjutas:
priitv8 kirjutas:A proovi vahelduseks ka normaalset õli!
Priitv viskab vist nalja. Kasutan Castroli LL04ja (0W-30) mida soovitab ka UM. Nad isegi kasutavad seda.
Õlis nüüd küll asi ei ole. Tõstuki peal loodan veel viga leida enne kui hakkan lambist klappi vahetama.

TO Patrik: vihkan isegi seda suhtumist, ala auto pekkis ja määrime nüüd kellelegile selle pähe. Ei ole seda teinud enne ega ka kavatse nüüdki.
viimase väitega väga nõus igati, mina ei suudaks ka sellise teadmisega autot edasi müüa :|

priit mõtles seda, et vähe paksemat õli kasutada 5w40 gtx näiteks, kuigi ise kasutan ka 0w30 ja seda kallan ka peale kui väheks hakkab jääma.
...:::Freementar:::...
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas ...:::Freementar:::... »

Tõsi on et madala "viskoossuega" õli peakski aeg-ajalt juurde lisama kuid kas ikke pool liitrit 2000 km peale? Vot seda ma ei taha uskuda.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

aise kirjutas:
...:::Freementar:::... kirjutas: Priitv viskab vist nalja. Kasutan Castroli LL04ja (0W-30) mida soovitab ka UM. Nad isegi kasutavad seda.
Õlis nüüd küll asi ei ole. Tõstuki peal loodan veel viga leida enne kui hakkan lambist klappi vahetama.

TO Patrik: vihkan isegi seda suhtumist, ala auto pekkis ja määrime nüüd kellelegile selle pähe. Ei ole seda teinud enne ega ka kavatse nüüdki.
viimase väitega väga nõus igati, mina ei suudaks ka sellise teadmisega autot edasi müüa :|
Aijah, mingi kõrvalteema tekkinud. Ma tsiteerisin pigem levinud suhtumist, mitte seda, et ma niiviisi ise teeksin. Vabandust OT pärast ja jõudu probleemi lahendamisel.

Priidu postis on tegelt oluline tera sees. See, et bmw peab ridamudelitel heaks suht vedela õli kasutamist ei tähenda, et see veel parim valik oleks. Kui Castroli soovitusi vaadata, siis sobivad sinna ka kuni 10w60 õlid. Vahelduseks midagi veidi paksemat ei tee kindlasti paha.
...:::Freementar:::...
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas ...:::Freementar:::... »

Sel juhul ma oleks pidanud paksema õli peale juba varem mõtlema., kuid ei teadnud probleemi. Vastavalt soovituse kohaselt võtsin just seda 0W-30.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

...:::Freementar:::... kirjutas:Tõsi on et madala "viskoossuega" õli peakski aeg-ajalt juurde lisama kuid kas ikke pool liitrit 2000 km peale? Vot seda ma ei taha uskuda.
no pool liitrit 2000km kohta peaks juba küünaldepealt näha olema.... käi mõne asjapulgajuurest läbi kes kyynaldelt lugeda mõistab. see suht odav ettevõtmine ja mööda külge see alla ei jookse kui ka midagi viga ei ole... vähemalt ei pea suvalisi vidinaid vahetama hakkama lambist ja saad yhe vea äkki välistada.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

0W-l ja 5W-l pole minu jaoks vahet. Samuti ei huvita, mida UM (õieti siis BMW) õli teemal ette kirjutab. See on üks kurb saaga enivei.
Aga kui Sa võtaksid nt. nõuks proovida, kuidas 10W või 15W kulub, võrreldes 0W-ga, siis teeksid juba kõigile kasuliku eksperimendi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

hollow kirjutas:
...:::Freementar:::... kirjutas:Tõsi on et madala "viskoossuega" õli peakski aeg-ajalt juurde lisama kuid kas ikke pool liitrit 2000 km peale? Vot seda ma ei taha uskuda.
no pool liitrit 2000km kohta peaks juba küünaldepealt näha olema.... käi mõne asjapulgajuurest läbi kes kyynaldelt lugeda mõistab. see suht odav ettevõtmine ja mööda külge see alla ei jookse kui ka midagi viga ei ole... vähemalt ei pea suvalisi vidinaid vahetama hakkama lambist ja saad yhe vea äkki välistada.
antud mootori juures peab tehas normaalseks kuni 0,75L 1000km kohta
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

15w tundub praeguste külmade jaoks kuidagi liiast.. see ju nagu veniv tökat praegu... endal 10W-40 täissünt sees ja kylmast peast põleb õlituli umbes 2-3 sekundit peale käivitamist (garaashi sooja mootoriga umbes 0,5-1 sekund)
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

15W oleks hetke ilmaoludega veits kurjast aga kui ilmad soojemaks lähevad siis võiks proovida 10W
aise kirjutas: antud mootori juures peab tehas normaalseks kuni 0,75L 1000km kohta
see on viimane piir tehase poolt lohutuseks et mootor veel päris kottis pole :lol:
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

hollow kirjutas:15w tundub praeguste külmade jaoks kuidagi liiast..
Õnneks see ainult tundub.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

see 0,75L 1000km kohta tähendab seda, et see on ka viimane piir sellele mootorile.... kui võtab juba 0,8L 1000km kohta siis on see mootor omadega nii kohvi ja hõre, et selle võib maha kanda või kapremonti saata. normaalne on see et õlivahetus välba jooksul sa õli lisama ei pea ja õli ei lange alla MIN. kriipsu mina pean seda normaalseks. arvutuslikult võiks see siis olla kuskil 0,7L/10000km jooksul
Vasta