320-i karteri tuulutus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
muksu
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 17.11.2006 19:46 48
Asukoht: Tartu ja Ida-Viru

320-i karteri tuulutus

Postitus Postitas muksu »

Iga talv jäätab tuulutuse ära ja lööb klapikambri kaane tihendi vahelt õli välja? Õliks on castroli 10w40 ja autoks e36 320i 94a. Sõites saab mootor alati soojaks aetud aga ikka tekib kondents? Momendil panin sisselaskesse viivasse otsa pimeda ette ja tuulutuse toru jätsin rippu. Seega ka küsimus et, ega see asja hullemaks tee ja mida selle kondentsiga ette vötta?
Kasutaja avatar
joxs
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 24.09.2003 19:56 40
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas joxs »

Kasutan sinu teemat oma küsimuse esitamiseks.

Kas keegi on võimeline mind juhatama detailini, mis võõrkeeles on OIL RECIRC VALVE või OIL BREATHER vms. Realoemist ei suutnud mina teda leida. Tegemist on M52 mootoriga.

Kuna mul on pisike eelaimdus, et ma eelnimetatud detaili peeti keerasin, ära ummistasin vm. siis äkki on keegi võimeline mulle seletama mismoodi vastav jupp üldse toimetab. Ons sääl miskine klapp, sõel või miskit muud? Mis selle detaili eesmärk ja ülesanne on? Ei hakka praegu pilti otsima...loodan, et need, kes teavad, detaili ära tunnevad.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Mida see detail tegema peaks? Karterituulutuses on reeglina üks klapp, s.o. PCV - Positive Crankcase Ventilation valve.
Detail nr. 2 sellel pildil:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Kui Googlest PCV-d otsid, leiad ka kõik seletused.
Eesmärk on karteri alarõhk konstantsena hoida.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta