Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Nimelt täna hommikul kui autoga tankima sõitsin, polnud mootor soojaks veel jõudnudki minna. Seier oli kuskil veerandi peal. Aga autost välja minnes kuulsin, et ventikas mühiseb kapoti all. Tegin kapoti lahti ja kontrollisin järele ja töötas.
tsiklimees kirjutas:Ei tea millepärast see kasulik on ?
Sisselülitatud kliima kütab mootorit, kliimaseadme siserõhku ei või ka lasta üle lubatud piiri tõusta. Ja selline pidevalt taga lülitus on elektriliselt kõige lihtsam ja lollikindlam.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
tsiklimees kirjutas:Kliimaseadet ega konditsioneeri mul pole igatahes.
No siis vaevalt, et ka elektriventikat. Või pidasid Sa seda silmas, mis mootori ees, veepumba küljes, ja rihmaga veetakse?
Sedasamust jah. Igaksjuhuks mainin ka seda, et mingi aeg sai läbi ventika sidur ning siis asendasin selle natuke teistsugusega M40 mootorilt pärilt, mul endal M42 moto.
Täna kontrollisin, nii kui mootori tööle panen, hakkab ventikas tööle. Huvitav kas see benakulu ei tõsta ?
mul endal 86´mudel ning sama lugu - ventikas PEABKI kogu aeg pöörlema : ta on mehhaanilise sidursüsteemiga ning otseselt 4 poldiga kinnitatud mootori külge.
Ta töötab küll koguaeg, aga erineva kiirusega vastavalt mootori temperatuurile. Praeguste ilmadega ei tohiks küll kuulda olla kuidas ta töötab. Minul hakkas ta mühisema suvel kui väljas oli ikka üle 30 kraadi, muul ajal teeb ta oma tööd vaikselt.