K: E- 36 kerele paigaldada 4,2 l v8
K: E- 36 kerele paigaldada 4,2 l v8
heh selline küssa teile.
kui lihtne üritus oleks E- 36 kerele paigaldada 4,2 l v 8 mootorit. hetkel vahel 2,5 l ja ausalt öeldes kui spido paarkorda põhja jookseb on huvi kadunud. kuulsin kuskilt et see 4,2 pidi ilusti minema mootori kinnitused ringi tõstma ja õli topsikud ka mujale panema,mootor siis koos käigukastiga ja kardaan lühemaks vastab see info tõele
kui lihtne üritus oleks E- 36 kerele paigaldada 4,2 l v 8 mootorit. hetkel vahel 2,5 l ja ausalt öeldes kui spido paarkorda põhja jookseb on huvi kadunud. kuulsin kuskilt et see 4,2 pidi ilusti minema mootori kinnitused ringi tõstma ja õli topsikud ka mujale panema,mootor siis koos käigukastiga ja kardaan lühemaks vastab see info tõele
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Müü 325 maha ja osta võimasam auto. 100% tuleb odavam.
4.4l mootori saad min. 25-30k kätte, siis kap.rem motole läheb 10k vähemalt + külge panemine ka midagi. Arvestama peab vähemalt 50-60k.
Ja kuskohas sa Eestis teda nii tihti põhja lased. Pealegi on nii raske mootoriga suurel kiirusel juhitavus palju halvem ja ma ei imestaks, kui sa ümber puu lõpetaks.
Edit: Unustasin veel, et pidurid tuleb upgradeda, siis sillad, amordid ja vedrud jne jne...
4.4l mootori saad min. 25-30k kätte, siis kap.rem motole läheb 10k vähemalt + külge panemine ka midagi. Arvestama peab vähemalt 50-60k.
Ja kuskohas sa Eestis teda nii tihti põhja lased. Pealegi on nii raske mootoriga suurel kiirusel juhitavus palju halvem ja ma ei imestaks, kui sa ümber puu lõpetaks.
Edit: Unustasin veel, et pidurid tuleb upgradeda, siis sillad, amordid ja vedrud jne jne...
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
4l mootori saab ka arvele võtta probleemideta, võttes aluseks 3,2l motoga M3'me. muud jäävad töömahupiirangust välja. ainuke jama on, kust saad manuaalkasti. v8 panek ei ole eriti raske, sest mootor ise on lühem.
kaal on samasse auku ja erilist vahet ei tohiks olla, muidu poleks alpina v8'ga e36tesid teinudki
kaal on samasse auku ja erilist vahet ei tohiks olla, muidu poleks alpina v8'ga e36tesid teinudki
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Just praegu sai jõutud järeldusele, et 4 liitrine V8 on M50 mootorist ainult 20 kilogrammi raskem... seega ei saa väga rääkida auto balansist väljaviimisest
Kuigi jah... baigile kiirenduses järele väga ei jõua Sai ise just paar päeva tagasi sõbra 750ccm riistal lõõrid puhtaks lastud Peab mainima, et vägagi mõnus tunne, kuigi endale ei julgeks osta, veidi liiga noor selle jaoks veel ja sõidaks ennast tõenäoliselt esimese nädalaga surnuks.
Kuigi jah... baigile kiirenduses järele väga ei jõua Sai ise just paar päeva tagasi sõbra 750ccm riistal lõõrid puhtaks lastud Peab mainima, et vägagi mõnus tunne, kuigi endale ei julgeks osta, veidi liiga noor selle jaoks veel ja sõidaks ennast tõenäoliselt esimese nädalaga surnuks.
Klaaskiud/süsinik kapott ja tiivad näiteks peaksid selle kaalu probleemi lahendama.e36forever kirjutas:20kg on ikka päris palju
Kõige suurem jama tuleks ma pakun laiupidi ruumiga ja väljalaske ehitamisega. Roolikarp ja muu nänn on kitsama mootori jaoks tehtud ja ka vastavalt kapoti alla paigutatud.
Pealegi pead sa veel kogu selle krempli maha jahutama normaalselt.
Odavam oleks võibolla M3 osta näiteks
Mingit drastilist kaalujaotuse muutust küll ei ole, V8 mootor on ise lühem ehk läbimõeldult paigaldades nihkub raskus üldse tahapoole võrreldes R6 mootoriga. pigem on mootori raskuskeske teise plokikaane võrra kõrgemal. lisaks on V8 plokk alumiiniumist, tavaline m50b25 aga malmist.
V12 mahub ka sinna ära
http://www.akgmotorsport.com/e36v12.html
V12 mahub ka sinna ära
http://www.akgmotorsport.com/e36v12.html
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tõsine optimist oled. Ligi 10 000 eeguga sain mina nt tehtud E30 2.0 R6 mootorile ainult kaane osalise kapremondi, ploki kallale õnneks polnud vaja seekord minna.4.4l mootori saad min. 25-30k kätte, siis kap.rem motole läheb 10k vähemalt
Ainult kolb koos rõngastega maksab juba ca 1500 eeku tk vähemalt, edasi korruta see 8-ga ja... Reaalne kapremondi summa on seal 25 000 - 30 000 eegu kandis ja rohkemgi.
Tõnu
Driven by goa
oleneb kus plokikaant teha...mõnes kohas võib sul jah minna 10000 aga samas on ka kohti kus tehakse 2000MantaOwner kirjutas:Tõsine optimist oled. Ligi 10 000 eeguga sain mina nt tehtud E30 2.0 R6 mootorile ainult kaane osalise kapremondi, ploki kallale õnneks polnud vaja seekord minna.4.4l mootori saad min. 25-30k kätte, siis kap.rem motole läheb 10k vähemalt
Ainult kolb koos rõngastega maksab juba ca 1500 eeku tk vähemalt, edasi korruta see 8-ga ja... Reaalne kapremondi summa on seal 25 000 - 30 000 eegu kandis ja rohkemgi.
Tõnu
endal sai bmw 524d plokikaas täielikult ära lihvitud ja klapipesad ka ning hind oli 800 eeki....sinna lisandusid klapisääre tihendid, ja vanad klapid lihviti üle. panin plokikaane ise kokku ja see hind sinna 2000 eegu kanti jäi ja lõin kaane peale ning masin töötas nagu kellavärk
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kohast ei olene siin suurt midagi, tööraha on suht odav võrreldes juppide hinnaga. Minu mootoril oli vaja ka ainult klapisääretihendid ära vahetada ja lõppes asi terve nimekirja juppidega nii mootori sees kui kapoti all (ca 20 eri nimetust), mis kõik vahetusse läksid (nt ainult 8 nookurit läks juba ca 2000 eeku). Korralik õli+filter+jahutusvedelik on juba vähemalt 500 eeku, arvesta need kulud kõik juurde ja summa kasvab mõnuga.oleneb kus plokikaant teha
Tõnu
Driven by goa