Sai autot parkides vastu äärekivi sõidetud ja nüüd on ca 1cm pikkune pragu karteri põhjas, põhi ise on alumiiniumist. Vaja põhi ära vahetada, küsimus selline, kui palju peab mootorit tõstma ja kas sellega seoses peab mingeid lõdvikuid/torusid vms ka lahti ühendama mootori juures või nt salongis käigukangi juures midagi lahti võtma? Auto on automaatkasti, konditsioneeri ja roolivõimendiga.
Ise vaevalt seda tööd ette võtma hakkan, kui keegi tahab hinnapakkumist teha selle töö kohta, siis PS abiks, karteri põhja võib ka pakkuda.
Tõnu
E30 2.0 95kW karteri põhja vahetus?
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
E30 2.0 95kW karteri põhja vahetus?
Driven by goa
varem kui sai ka e30 omatud siis sellist probleemi ikka tuli ette. Konditsoneeriga autot pole kül omanud, kuid mootorit oli 1 käpast vaja natuke tõsta, et õli pumba tagant kaant kätte saada. Väike mõra võib parandada keemilise metalliga, et siis mõrale soon viilida ja see mõginaga täita. Kui tükk väljas siis al keevitus ja keevitus kohad pärast keemilise metalliga üle käia.