e36 325 mootori identifitseerimine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
albert
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 17.05.2004 22:59 42

e36 325 mootori identifitseerimine

Postitus Postitas albert »

Kuidas kindlaks teha, et kas mootor (vanoseta) on 2,0 või 2,5?
Viimati muutis albert, 17.11.2005 18:32 01, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

kui suur on tõenäosus, et sellel masinal on mootor vahetatud?
kui ei ole vahetatud, siis 320'il on spidokas 220ni ja 325'el on 260ni
mootorile peale vaadates ma ei oska öelda, et kuidas vahet teha
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

No mul on 320 ja spidomeetril 260
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Minul samuti.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

siis lugesin ma seda kuskilt valesti, et 2,0 motoga masinatel spido kuni 220
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

1.6 ja vist 1.8 on spido graduatsioon 220'ni. 1.8'l võis tegelt ka 240'ni juba olla.
R6
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 01.10.2005 14:29 44

Postitus Postitas R6 »

tee 1 ring saad teada
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Vii pukki.
Targo
Huviline
Postitusi: 886
Liitunud: 08.01.2006 18:11 46
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Targo »

endal ka selline mure, et kuidas vahet teha. Kas mootori numbri järgi on võimalik kindlaks teha? Kui jah siis kus asub M50 mootoril number?
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

318 iS ja kell loeb ka 260`ni. Ma arvan, et võimsuse/ kubatuuri vahe on tagumikuga tuntav :D . See peaks olema mootorile ikka kuhugi kirjutatud ka kas on 2,0 või 2,5. Ühe nukaga vanematel mootoritel oli mu mäletamist mööda sisselaskekollektori peal näiteks.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Õhulugeja jämedus peaks ka vihjeid andma. Kas see on Sul Boschi või Siemensi oma?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Siemensi tükid peaksid jah M50B20'le viitama.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

kuigi olen näinud simensi tehnikaga 325te kah
Targo
Huviline
Postitusi: 886
Liitunud: 08.01.2006 18:11 46
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Targo »

M50 mootori number pidavat asuma vasaku mootorikäpa juures. 2.5l peaks mingi number hakkama 25 6... OT aga endal kadus kahtlus, et on 2 liitrine vahele pandud, peale kütusefiltri ja lambda vahetust :D
Kasutaja avatar
sass16
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 10.10.2004 15:26 52
Asukoht: Pärnu/Paldiski

Postitus Postitas sass16 »

Kõige lihtsam kuidas selgeks teha on mootori numbri ja UM kaudu
Viimati muutis sass16, 08.04.2006 22:58 25, muudetud 1 kord kokku.
Muidumees aega surnuks löömas
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

sass16 kirjutas:Kõige lihtsam kuidas selgeks teha kas on 2,0L või 2,5L mootor käib järgmiselt . Mootori numbri kohal on 2,5L isendil kirjutatud selline tähtede jada: "25 6S 1" ja 2,0L isendil "20 6S 1". :)
kust seda numbrit otsida täpselt?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

hollow kirjutas:kuigi olen näinud simensi tehnikaga 325te kah
See pole enam M50B25 vaid M50B25TU ;) Kuigi antud küsimusele oskab truumu vist kõige paremini vastata.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

kas see alumine osa pildist? sellisel juhul ei näe ma sealt ennem midgi kui auto üles tõsta
Kasutaja avatar
sass16
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 10.10.2004 15:26 52
Asukoht: Pärnu/Paldiski

Postitus Postitas sass16 »

Alumine osa Truumu pildist. Mootori numbrile saab ka ligi kui ennem teed numbri lapiga puhtaks ja siis pildistad altpoolt, autot ülesse tõsta pole vaja. Mitmeid kordi niimoodi teinud, töö asjad ;) Truumu pilt on "Autodatast" pärit?
Muidumees aega surnuks löömas
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2003
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Kas sellest ei piisa, et istuda autosse, panna sisse esimene käik, lasta lahti sidur ja parempoolne pedaal vastu põrandat vajutada? :) Esimese 10 meetriga peaks pilt päris selge olema.
truumu

Postitus Postitas truumu »

sass16 kirjutas: Truumu pilt on "Autodatast" pärit?
Täpselt :D
truumu

Postitus Postitas truumu »

meph kirjutas:See pole enam M50B25 vaid M50B25TU ;) Kuigi antud küsimusele oskab truumu vist kõige paremini vastata.
Üritan: Siemensi pritsega(MS41) tehti E36 323i-d 95-99.a.(2,5 mootor, 25 6S3) 125 KW
Vasta