Oli plaan osta kevadel uus auto. Kuna aga praguste arvutuste järgi jääb sellest summast, mis soovitud auto jaoks vaja läheb, natuke puudu ning mingit ronti ka osta ei taha, tekkis peas mõte, et teha pragune auto täiesti korda. Seega oleks hea kui natuke mõistliku nõu saaks.
Autoks BMW 318iS Coupe(93a) ja üsna korralik ning hästi hooldatud, kuid siiski juba üle 10a vana auto. Sooviksin siis teada, kui palju võiks minna maksma mootori kap. remont (vahetada kett, kõik rihmad, tihendid, kolvid, üle käia silindrid ja mis iganes veel kap. remondi käigus teha võiks).
Kui mingit hinda pakute siis paluks nii täpselt kui võimalik (mitte nii et 10000-20000) ja samuti soovitage kohti kus seda tööd tehakse.
Täpselt samad asjad huvitaks mind auto ülevärvimise kohta.
Ja kui keegi teab siis veel 2 asja, mis aga pole esmatähtsad....kust leida ja palju võiks maksta samale autole uued ukse tihendid? Ning kust leida ja palju võiks maksta samale autole M3 esi-taga spoliler ja küljekarbid.
Kiri sai küll pikk aga loodan, et mingit nõu ikkagi saan...
BMW 318iS taastamine???
No eks olen isegi sellele pikalt mõelnud aga kui pragu auto maha müüksin ja midagi juurde paneksin oleks eelarve u 100 000.- ....iseenesest ju on nagu midagi.
Probleem ainult selles, et kuna järgmine auto võiks jääda vahemikku 150-200hj, siis minu arvates ei saa 100 000.- eest sellist korralikku kupeekerga autot, mis oleks tehniliselt heas korras ja mille välmus poleks selline et parklas iga teise autoga segi ei ajaks. Saksast võib küll igasugu huvitavaid autosi tuua kuid toomine ja auto siinseks sõiduks ettevalmistamine läheb ikka jälle vähemalt 20 000.-. Seega jääb alles u 80 000.- mille eest tingimustele vastavat korralikku autot ei leia isegi Saksamaalt . Eestist rääkimata.
Ja noh....eks kõik sõltub ju lõppudelõpuks ka sellest mida keegi korralikuks peab.
Kui aga keegi oskab mõnda huvitavat mudelit soovitada, mis oleks tehniliselt korras, vähemalt sama võimas kui 318is (320 ei huvita) ja mille saaks 100 000.- eest kätte siis andke aga tulla:)
Endal paneb praegu pulsi kiiremini lööma Nissan 200SX (97-99a), kuid sellest jääb vähemalt 50k puudu:)
Probleem ainult selles, et kuna järgmine auto võiks jääda vahemikku 150-200hj, siis minu arvates ei saa 100 000.- eest sellist korralikku kupeekerga autot, mis oleks tehniliselt heas korras ja mille välmus poleks selline et parklas iga teise autoga segi ei ajaks. Saksast võib küll igasugu huvitavaid autosi tuua kuid toomine ja auto siinseks sõiduks ettevalmistamine läheb ikka jälle vähemalt 20 000.-. Seega jääb alles u 80 000.- mille eest tingimustele vastavat korralikku autot ei leia isegi Saksamaalt . Eestist rääkimata.
Ja noh....eks kõik sõltub ju lõppudelõpuks ka sellest mida keegi korralikuks peab.
Kui aga keegi oskab mõnda huvitavat mudelit soovitada, mis oleks tehniliselt korras, vähemalt sama võimas kui 318is (320 ei huvita) ja mille saaks 100 000.- eest kätte siis andke aga tulla:)
Endal paneb praegu pulsi kiiremini lööma Nissan 200SX (97-99a), kuid sellest jääb vähemalt 50k puudu:)
100 000.- eest saad juba väga heas korras Audi S2'e mis on stockis 162 või 169kw. tegu kupeeg masinaga ja lisaks veel 2 silla vedu
5-7 tuhande eest saab sinna ka chipi peale mis teeb masinast ~190-200kw
eestis müügis olevad S2'ed on ~70k ja selle 30k sinna juurde saad veer RS2 turbo ja kollektori... natuke veel juurde saad ka RS2 pihustid ja 232KW polegi enam nii kaugel käega katsumisest
Edit: mi just 232KW? aga see peaks olema siis stock RS2'e võimsus
aga RS2'tesid vist toodetud ainult "universaal" kerega
5-7 tuhande eest saab sinna ka chipi peale mis teeb masinast ~190-200kw
eestis müügis olevad S2'ed on ~70k ja selle 30k sinna juurde saad veer RS2 turbo ja kollektori... natuke veel juurde saad ka RS2 pihustid ja 232KW polegi enam nii kaugel käega katsumisest
Edit: mi just 232KW? aga see peaks olema siis stock RS2'e võimsus
aga RS2'tesid vist toodetud ainult "universaal" kerega