Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Nimelt autoks E36 ning 325tdsA 96a. Häda selinne, et külmaga kuni mingi -15 läks paugust käima....ei mingit muret ,aga probleemid hakkasid nüüd pihta -20...-30. Viskas ka muidugi aku ka kotti(sai täis laetud) aga probleem seisneb selles, et auto nõuab ilget käiamis külmaga nüüd(kui läheb käima...töötab kenasti...vähemalt minuarust). Mis viga võiks olla ja kuidas teie suksud nende külmadega käima lähevad? Äkki see on üldse normaalne...?
Sama jama 525tds´iga. Hakkab vaikselt põksuma starteri saatel pika käiamise peale ja siis läheb kohe ühtlaselt tööle. Ei mingit jõngerdamist. Ise kahtlustan siiski veidi paksu kütet.
See ma arvan on selliste külmade puhul ikka kütuse viga eelkõige. Diisel ei ole talvel nii töökindel kui bensiin. Võib ka proovida paar-kolm korda eelsüüteküünlaid soendada ja siis käivitada.
Eile nägin kuidas 2 bussi nestes tankisid... Diisel jooxis paaki ligi 20 mini. 200L diisel oli nagu väga paks õli... mega aeglaselt voolas... See vist probleem ongi. Uno X -sis ei jooxnud peaaegu üldse.. Rakvere Uno X pandi kinni
Kardan, et viga võib olla milleski muuus! -37 diisel ei tohiks ikkagi -25 kotti vicata. Ega jah külmaga mängivad kõik asjad rolli:eelsüüte-küünlad, õli läheb paksuks ja ei tea mis veel! Aga kas see käiamine kõrgsurve-pumbale ei tee midagi?
diislimees kirjutas:Kardan, et viga võib olla milleski muuus! -37 diisel ei tohiks ikkagi -25 kotti vicata. Ega jah külmaga mängivad kõik asjad rolli:eelsüüte-küünlad, õli läheb paksuks ja ei tea mis veel! Aga kas see käiamine kõrgsurve-pumbale ei tee midagi?
Viga oli ikkagi diislis arvatavasti
Eile sai praktiliselt enamus kütet maha sõidetud ja paak DIOt täis pandud(-37ne küte oli lahjaga segamini). Hommikul kohe huviga läksin proovima, et mis saab. Kas tavapärane toiming(poovid-aku lahja-laadima-käiama) või edukas käivitumine. Aga kõik osutus edukaks