Papp ja e36
Papp ja e36
Mis nipiga saab neerude juurde augu ette papi panna?
Kapoti lahti teen siis sealt kõik kinni, tuleb lahti kakkuda midagi või lihtsalt traadiga papitükk neeru külge panna
Küsin kuna pikem trassisõit ees ning 100km/h ning -25 kraadi pole just tervislik.
Kapoti lahti teen siis sealt kõik kinni, tuleb lahti kakkuda midagi või lihtsalt traadiga papitükk neeru külge panna
Küsin kuna pikem trassisõit ees ning 100km/h ning -25 kraadi pole just tervislik.
Tel: 53411017
endal hakkas auto vähemalt sõites soojaks minema tänu sellele papile... aga täielikult kinni katta ei tohi... ma veel moskvichi aegadest tean et tohib aga bmw ei ole mosseZiilike kirjutas:hea soovitus, meil täna tööjuures ühel vennal radikas läks kuna papp oli vastu radikat ja avasid ei olnud.
Samas tekib küsimus miline on parim lähenemine ? Kas tasub üldse midagi ette panna ? Kui jah siis mis materjli peale papi veel soovitatakse/soovitate ?
ise soovitaks küll pappi samas võid panna ykskõik mida sinna mis seisab seal ja eest ära ei lähe... kasvõi pleki tyki või linoleumi tyki
kui saad sellise papityki mis läheb sinna neerude vastu aga kummalgi neerul 2 välimist ribi vabaks jäävad siis ma arvan et peaaks hea olema...
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
e36l 120 km/h ei löö ka nii soojaks sise olusid kui e30l see oli, kui nüüd asja ikka mõistusega võtta ja mitte maanteel kahesaja piiril sõita et masin soe oleks tuleks võtta ette mingid mõistlikumad võtted ja otsida viga kusagilt mujalt.
Enda masinal on ka selline sarnane probla, et sise olu ei lähe nii soojaks kui seda e30 oli, vahest ongi nii see loodud, need masinad pole ju identsed.
Ehk siis tõesti termostaat ära väsinud.
Kuid miks siis just e36te selline hälve painab?
Kui raske termostaati sellel üldse vahetada on, ma vist isegi ei tea kus see asub, ehk keegi juhendaks natuke?
Kahe lidrase m52 motoga tegemist siis.
Enda masinal on ka selline sarnane probla, et sise olu ei lähe nii soojaks kui seda e30 oli, vahest ongi nii see loodud, need masinad pole ju identsed.
Ehk siis tõesti termostaat ära väsinud.
Kuid miks siis just e36te selline hälve painab?
Kui raske termostaati sellel üldse vahetada on, ma vist isegi ei tea kus see asub, ehk keegi juhendaks natuke?
Kahe lidrase m52 motoga tegemist siis.
Hommikust kõigile, olen viimased 2 kuud Põhja-Soomes, väljas -35 ning e36 1992 1,8i ei mingit probleemi, termostaat on vanast omanikust veel peal s.t. kuskil 3a. tagasi vahetatud, ei mingit pappi ette ei ole pannud, hommikul soojendan 5min ning salongis kui saunas aga selle eest jahtub kiiresti maha kui seisma jätad. Sõitmist päevas 40-45 km.
Jõudu kõigile...
Jõudu kõigile...
ma kardan, et mul kas on see madala temperatuuriga termostaat... ja ta läheb juba liiga vara lahti ja jahtub mootor uuesti maha... panin papid ette ja auto läks ilusti soojaks ilma papita ei tõusnud seier eriti yle esimese posti aga kui papid olid ees õnnestus mootor üle kuumendada... peaaegu... aga see tulenes sellest, et papp oli vastu radikat.... võtsin selle ära ja jätsin papi vastu neere tahapoole ja auto läks soojaks ja temp. näidik näitas keskeleMuhv kirjutas:hollow - oled sa kindel, et sul termostaat läbi ei ole? Ainus kord kui mul e36 325i soojaks ei tahtnud minna oli siis kui termostaat kutu. Seda juhtus 150 000 läbitud kilomeetri juures 2 korda.
mul oli ka probleem ülevaatusel enne jõule... väljas olid veel pluss kraadid aga mootori temp oli 65 kraadi ja tyyp ütles, et ta ei saa mõõta kui pole 78C
andsin siis natuke tuuri seal garaasis ja sain temperatuuri nii nagu vaja... liiga hea jahutus arvan mina siiski
sul ikka termostaat läbi. 65 kraadi juures ei tohiks ükski termostaat veel suurt ringi avada.hollow kirjutas:ma kardan, et mul kas on see madala temperatuuriga termostaat... ja ta läheb juba liiga vara lahti
mul oli ka probleem ülevaatusel enne jõule... väljas olid veel pluss kraadid aga mootori temp oli 65 kraadi ja tyyp ütles, et ta ei saa mõõta kui pole 78C
e10 & e21 & e24 & e30 & R
ma pole veel uulnud, et termostaat saab otsa lahtises asendis... aga hakkan asja uurima mis on muidu rahva arvamus kas 85 või 92 kraadine termostaat panna?ruut kirjutas:sul ikka termostaat läbi. 65 kraadi juures ei tohiks ükski termostaat veel suurt ringi avada.hollow kirjutas:ma kardan, et mul kas on see madala temperatuuriga termostaat... ja ta läheb juba liiga vara lahti
mul oli ka probleem ülevaatusel enne jõule... väljas olid veel pluss kraadid aga mootori temp oli 65 kraadi ja tyyp ütles, et ta ei saa mõõta kui pole 78C
kui sa võtad kätte termostaadi ja vaatad kuda ta toimib, siis isegi talupoja loogika ylteb, et termostaat üldjuhul annab saba kinnises asendis kuna vedru hoiab termostaati kinnises asendis ja soojaga annab see vedru järgi (bimetall) aga kuidas saab ta väljas -30 kraadiga seistes järgi anda???Jarlo kirjutas:mina olen just rohkem kuulnud, et termostaat jääb kinni avatud asendis. Nii on olnud minu kolme auto puhul ja ka paljudel tuttavatel. Kui jääks kinni 99% suletud asendisse, siis peaks 1/3 autosid ringi sõitma ju remonditud plokiga...
Loogika loogikaks aga minuomal ka termostaat kutu so lahti.Kõik toimus ühe öö jooksulhollow kirjutas: kui sa võtad kätte termostaadi ja vaatad kuda ta toimib, siis isegi talupoja loogika ylteb, et termostaat üldjuhul annab saba kinnises asendis kuna vedru hoiab termostaati kinnises asendis ja soojaga annab see vedru järgi (bimetall) aga kuidas saab ta väljas -30 kraadiga seistes järgi anda???
Ja papp radika ees ei aita midagi nii et peab päevakese külmetama.
'90 E34 M50B25
talupoja loogikaga pole siin midagi teha vaid tuleks vaadata pigem fakte ja praktikat. Nagu ma ütlesin, minu kogemused on olnud sellised. Kui sa loed ka termostaadi muredest foorumites, siis näed, et pigem tegu siiski klapi lahti jäämisega.hollow kirjutas:kui sa võtad kätte termostaadi ja vaatad kuda ta toimib, siis isegi talupoja loogika ylteb, et termostaat üldjuhul annab saba kinnises asendis kuna vedru hoiab termostaati kinnises asendis ja soojaga annab see vedru järgi (bimetall) aga kuidas saab ta väljas -30 kraadiga seistes järgi anda???Jarlo kirjutas:mina olen just rohkem kuulnud, et termostaat jääb kinni avatud asendis. Nii on olnud minu kolme auto puhul ja ka paljudel tuttavatel. Kui jääks kinni 99% suletud asendisse, siis peaks 1/3 autosid ringi sõitma ju remonditud plokiga...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Siit leiad vana ja uue poest
Siit leiad vana ja uue poest