E92 2006 aktiiv roolimine
E92 2006 aktiiv roolimine
Tere.Asi siis selline et antud autol on peal aktiiv roolimine.Lisa S 217 .Kuna vana latt lekkis siis sai peale installeeritud renoveeritud latt.Leket enam pole küll aga ei saa seda elektri poolt enam tööle.Mässatud sellega nädala päevad juba küll istade ja launchidega aga null.Kõik elektri pool koos mootorite ja anduritega on pärit töötavalt süsteemilt,küll resetitud jne aga mitte midagi.Kuna mingit isu pole osta uut latti sinna enam ja ega ka kasutatudki võtta pole.Siis rohkem sellega enam jurada ei viitsi.Nüüd ka põhi küsimus teadjamatele,kas seda süsteemi saab asendada tavalise latiga.Ilmselgelt läheb vaihto kogu kupatus koos lati,pumba,voolikute ja õli paagiga.Aga kas veel on midagi mida peb vahetama et asi töötaks ja neid tulukesi armatuuris ei põle.Kas mitte abs moodul ja dsc või midagi sellist.Ning ilmselgelt peab pärast ka seda kodeerima,või annab selle praeguse süsteemi lihtsalt välja kodeerida.Latt ju iseenesest ju töötab ainult pole aktiivne.Ning tulukesed armatuuris põlevad.
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E92 2006 aktiiv roolimine
Kas mōni andur tōsteti vana lati pealt ümber?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E92 2006 aktiiv roolimine
Vana lati pealt said kõik andurid ümber tõstetud.Servo klapp,mootori magnet lukk mootor ise kuna renoveeritud latil olnud mootori toite poole pistik kus on neli jämedamat juhet oli katki.Vahetusse läka ka alumine võlli nurga andur või mis selle täpsem nimi oligi (total steering angle sensor).Kui alumine andur nulli keerata näitab esirataste nurk 4kraadi valeks.Võimalik et selle alumise võlli otsas olev magnet andur on vale nurga all.Peaks vist olema mingi +- 15 kraadi aga mille suhtes ?Peale selle nende uue latiga kaasas olnud anduritega ei lasknud üldse midagi teha.Nüüd vähemalt midagi saab.Aga pöörab rooli valeks ja ütleb et rooli nurk on vale jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E92 2006 aktiiv roolimine
Alumine andur kalibreeritakse tehases lati küljes oleva magneti asendi järgi. Kas tōstad anduri tagasi vōi keerad uue lati magneti asendi vana lati järgi. Lihvid keerme kergelt maha et saaks keermes üle keerata ja liimiga fikseerid ōige asendi
Asendi vōtad nii, et keerad mōlemad latid täpselt keskele ja vaatad magneti asendit, seal üks nurk ümmargusest magnetihoidjast lōigatud
Asendi vōtad nii, et keerad mōlemad latid täpselt keskele ja vaatad magneti asendit, seal üks nurk ümmargusest magnetihoidjast lōigatud
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 1531
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E92 2006 aktiiv roolimine
Kas nn uus on garantiiga? Kas lati remontijaga olete suhelnud? Vastus?
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E92 2006 aktiiv roolimine
Ta vahetas anduri ära ja uue anduri asetus ei vasta, mäletad, alles rääkisime sellest. Mul ühel kliendil joppas, aga see oli ka ainus kord. Viimasel latil tuli ümber teha, sest magnet oli teises asendis
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E92 2006 aktiiv roolimine
Miks selline latt üldse külge pandi, millel oli juba pistik katki ? Kohe tuimalt tagasi saata oleks tulnud sinna, kus see tuli.
Re: E92 2006 aktiiv roolimine
Latt sai külge pandud antud hetkel polnud mingi pistik küsimus.Kuna enda lati kõik jublakad olid kyljes ja korras välja arvatud et latt ise lekkis.tagastada ei olnud enam võimalik kuna prooviperiod sai läbi.Teadupärast pole ka neid latte kuskilt niiväga võtta välja arvatud kui ost uus mingi kolme ja rohkema kilo eest.ka kasutatud väidetavalt korras lati eest küsit mingi pea 1300 raha.sain odavamalt ja võtsin sellepärast et enda vanal oli kõik mis vaja lihtsalt ymber tõsta.Mis seal ikka asju juhtub.Yldiselt jätaks need arutelud miks ei saatnud tagasi ja kes remontis jne.ära.See ei aita praegu kuidagi.Ei saa tööle siis ei saa.Mis teha.Juhtub.Mina ju hävisin mitte keegi teine.
Mis puutub siis sellesse alumisse magneti ringi tõstmisse nagu Patrik soovitas siis ikkagi ei mõika.Võibolla peab selleks lihtsalt olema mingid eri tööriistad ja loomulikult ka oskused mida mul endal paraku pole.Ning lõppude lõpuks pole see ka mingi maailma lõpp.Lihtsalt tava systeem peale ja olemas.Loomulikult on ka seal jebimist aga tehtav siiski.Seega on see latt nüüd lihtsalt yle kogu täiega ja kogu lugu.Las keegi teine jändab temaga edasi kui tahab.Mina enam ei taha.Tänud siis kõigile kaasa mõtejatele ja eriti Patrikule kes tõesti pädevat nõu andis.Sest tegu on ju oma ala tõelise profesionaaliga suure algustähega.
Mis puutub siis sellesse alumisse magneti ringi tõstmisse nagu Patrik soovitas siis ikkagi ei mõika.Võibolla peab selleks lihtsalt olema mingid eri tööriistad ja loomulikult ka oskused mida mul endal paraku pole.Ning lõppude lõpuks pole see ka mingi maailma lõpp.Lihtsalt tava systeem peale ja olemas.Loomulikult on ka seal jebimist aga tehtav siiski.Seega on see latt nüüd lihtsalt yle kogu täiega ja kogu lugu.Las keegi teine jändab temaga edasi kui tahab.Mina enam ei taha.Tänud siis kõigile kaasa mõtejatele ja eriti Patrikule kes tõesti pädevat nõu andis.Sest tegu on ju oma ala tõelise profesionaaliga suure algustähega.
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E92 2006 aktiiv roolimine
Viimasel latil sai lihtsalt vigastatud pistikuga anduril juhtmetega ühendus välja toodud eraldi pistikupesaga, millesse siis auto juhtmestik sai ühendatud.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 1531
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E92 2006 aktiiv roolimine
Alumist andurit ei saa ümber tõsta, sellesse on stendis magneti asend sisse kirjutatud. Vb olla koos magnetiga saab, kui tagada tema õige asend.võtsin sellepärast et enda vanal oli kõik mis vaja lihtsalt ymber tõsta.
Vaatasin TIS-i, E90-laadsel asjal peaks latt autol saama anduri küljest ja magnetile ligi. Tee sellele markeriga märgid peale ja keeruta INPA järgi õigeks.
BMW without faults is not BMW
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4402
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E92 2006 aktiiv roolimine
Igavene taidlemine tundub olevat raha säästmise nimel - uus garantiiga latt maksab pool auto hinda
Aliexpressi aktiivroolilatt suht hea hinnaga juba
https://www.aliexpress.com/item/1005007 ... ry_from%3A
Aliexpressi aktiivroolilatt suht hea hinnaga juba
https://www.aliexpress.com/item/1005007 ... ry_from%3A
tel. 51 949 859
Re: E92 2006 aktiiv roolimine
Kusjuures see andur mis latiga tulles kyljes oli saigi tagasi pandud.Tagasi sai ka magned mis seal oli ja sellesse asendisse milles ta oli.Kuna algselt see ei funganud siis sa pandud enda oma nii nagu ta seal oli ja samuti null.Siis läkski see algne tagasi ja still nothing.Muidugi võiks seda istaga veel krudida aga aitab sellest ooperist küll.Kindlasti on see võimalik käima saada sest igasuguseid pädevikke ju leidub.See aga võtab aega ja ka raha.Kui lasta seda kellelgi teha ja lõpp tulemus on ikka kysitav.Siin jagati yhe x5 või 6 e samalaadse asjaga ja lõpuks läks ikka peale oem toode ja asi korras.Kuna see toode aga maksab lahedalt pool auto hinda siis isiklikult ei näe sellel võitlusel erilist mõtet.Tava systeem läheb lähipäevil peale ja kõik.Aga ainult tuleb see aktiiv välja kodeerida ja kas ka on ilmtingimatta seal veel vaja midagi välja vahetada.Midagi nagu räägitakse et dsc plokk tuleb võtta mitte aktiivlatti omava auto pealt.Keegi võiks nagu veits valgustada,loomulikult igasugu pumbad ja vollarid ja vardad tuleb niikuinii teise systeemi omad ja need on ka kõik juba olemas.