Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Tere!
Autoks: Bmw e36 m50b25 vanos
Proovin veel abi saada. Auto panen käima, pöörded stabiilselt 1000 peal, käiku vahetades pöörded kukkuvad koheselt alla ja jõudu ja minekut on küll ka veel. Sõidan paar minti soojaks, siis pöörded tõusevad 1300-1400 peale ja püsivad seal, ei kõigu. Käiku vahetades jäävad pöörded “rippuma” sekundiks ja alles siis tulevad alla ning kui auto juba päris soe, siis mingi hetk mingi asi nagu hoiaks autot kinni madalatel pööretel ja mingi hetk on jälle nagu parem (aga enamuse ajast siiski hoiab miski kinni). Kui pöörded juba päris üleval on kiirendades siis on selline tunne, nagu laseks lahti ja auto lendab.
Tean, et interneti kaudu pole võimalik probleemi lahendada, kuid suunata mida võiks proovida/vaadata võib ikka. Proovisin õhulugeja lahti ühendada, auto hakkas puterdama, ehk oletan et asi toimib. Olin suht kindel, et asi lambas ja panin uue Boschi lambda-ei parandanud viga. Panin uue temp. anduri-ei parandanud viga.
Sisselaske kolle on maas käinud ja visuaalselt
ei näinud küll mingeid õhulekkeid vms, kuid mingi pssst käib ikka kapoti all, kui ainult siduri pealt veerema minna. (turbot pole )
Aga täna mõtlesin, et proovin ka muid andureid. Kui võtan gaasipositsiooniasendi anduri pistikust välja, siis ei muutu mitte midagi. Siin tekkis suur küsimärk. Samuti, proovisin tühikäigumoogori pistikust välja võtta-samuti ei muutnud midagi kohapeal seistes. Aga kui sõitsin pistik väljas-VOILA, pöördes kukkusid momentaanselt käiku vahetades ja üks nauditav asi kohe juures. (Kuid peale seda auto hakkas veidi puterdama kui gaas kohe põhja vajutada.)
Siit on ka minu küsimused-
Miks ei muuda tühikäigumootor midagi, kui see pistikust välja võtta, kas see võibki põhjustada kõrgeid pöördeid?
Miks ei muuda midagi gaasipedaaliasendi andur, kui see pistikust välja võtta? Ehk see ei tee drosselklappi kohati piisavalt lahti ja õhk jääb saamata ja tänu sellele miski “hoiab” autot kinni kiirendades?
Vaatasin, et on ka drosselklapi jahutus pimedaks tehtud. Kui auto äkki soojaks saab siis aju ei loe välja, et mootor on tegelikult juba soe ja peaks segu reguleerima paika ja selle asemel kütab õhku ja kütust jne pigem peale? Kas see ei saa kuidagi pöördeid mõjutada?
Minu versioon on see, et klapp ei tule piisavalt lahti soojast peast ja selle tõttu pole ka minek pole päris see, mis külmalt. Külmalt auto kiirendab sujuvalt ja jõuliselt ALATI. Aga võib vaadata ja mõelda ka väljapoole minu versioone.
Mis asi võiks nagu mõjutada ainult soojast peast, sest külmalt ta sõidab ja käitub täpselt nii, nagu peaks. Hea nüüd vähemalt see, et pöörded langevad koheselt. Kas see halba ei tee, kui sõidan ühendamata tühikäigumootoriga?
Samuti, kui kokku suruda karterituulutuse voolik, mis läheb õhulõdvikusse mis on drosseli ja õhulugeja vahel, siis pöörded langevad, ehk oletan, et seal on ebavajalik õhk kuidagimoodi. Peale pikka sõitu auto välja suretada ja 10 min pärast käima panna, siis pöörded tagasi normis.
KÕIK INFO TERETULNUD
LUGUPIDAMISEGA
Autoks: Bmw e36 m50b25 vanos
Proovin veel abi saada. Auto panen käima, pöörded stabiilselt 1000 peal, käiku vahetades pöörded kukkuvad koheselt alla ja jõudu ja minekut on küll ka veel. Sõidan paar minti soojaks, siis pöörded tõusevad 1300-1400 peale ja püsivad seal, ei kõigu. Käiku vahetades jäävad pöörded “rippuma” sekundiks ja alles siis tulevad alla ning kui auto juba päris soe, siis mingi hetk mingi asi nagu hoiaks autot kinni madalatel pööretel ja mingi hetk on jälle nagu parem (aga enamuse ajast siiski hoiab miski kinni). Kui pöörded juba päris üleval on kiirendades siis on selline tunne, nagu laseks lahti ja auto lendab.
Tean, et interneti kaudu pole võimalik probleemi lahendada, kuid suunata mida võiks proovida/vaadata võib ikka. Proovisin õhulugeja lahti ühendada, auto hakkas puterdama, ehk oletan et asi toimib. Olin suht kindel, et asi lambas ja panin uue Boschi lambda-ei parandanud viga. Panin uue temp. anduri-ei parandanud viga.
Sisselaske kolle on maas käinud ja visuaalselt
ei näinud küll mingeid õhulekkeid vms, kuid mingi pssst käib ikka kapoti all, kui ainult siduri pealt veerema minna. (turbot pole )
Aga täna mõtlesin, et proovin ka muid andureid. Kui võtan gaasipositsiooniasendi anduri pistikust välja, siis ei muutu mitte midagi. Siin tekkis suur küsimärk. Samuti, proovisin tühikäigumoogori pistikust välja võtta-samuti ei muutnud midagi kohapeal seistes. Aga kui sõitsin pistik väljas-VOILA, pöördes kukkusid momentaanselt käiku vahetades ja üks nauditav asi kohe juures. (Kuid peale seda auto hakkas veidi puterdama kui gaas kohe põhja vajutada.)
Siit on ka minu küsimused-
Miks ei muuda tühikäigumootor midagi, kui see pistikust välja võtta, kas see võibki põhjustada kõrgeid pöördeid?
Miks ei muuda midagi gaasipedaaliasendi andur, kui see pistikust välja võtta? Ehk see ei tee drosselklappi kohati piisavalt lahti ja õhk jääb saamata ja tänu sellele miski “hoiab” autot kinni kiirendades?
Vaatasin, et on ka drosselklapi jahutus pimedaks tehtud. Kui auto äkki soojaks saab siis aju ei loe välja, et mootor on tegelikult juba soe ja peaks segu reguleerima paika ja selle asemel kütab õhku ja kütust jne pigem peale? Kas see ei saa kuidagi pöördeid mõjutada?
Minu versioon on see, et klapp ei tule piisavalt lahti soojast peast ja selle tõttu pole ka minek pole päris see, mis külmalt. Külmalt auto kiirendab sujuvalt ja jõuliselt ALATI. Aga võib vaadata ja mõelda ka väljapoole minu versioone.
Mis asi võiks nagu mõjutada ainult soojast peast, sest külmalt ta sõidab ja käitub täpselt nii, nagu peaks. Hea nüüd vähemalt see, et pöörded langevad koheselt. Kas see halba ei tee, kui sõidan ühendamata tühikäigumootoriga?
Samuti, kui kokku suruda karterituulutuse voolik, mis läheb õhulõdvikusse mis on drosseli ja õhulugeja vahel, siis pöörded langevad, ehk oletan, et seal on ebavajalik õhk kuidagimoodi. Peale pikka sõitu auto välja suretada ja 10 min pärast käima panna, siis pöörded tagasi normis.
KÕIK INFO TERETULNUD
LUGUPIDAMISEGA
Viimati muutis Dark36, 27.09.2021 12:17 01, muudetud 1 kord kokku.
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Või võib ka valesti reguleeritud gaasipedaaliasendi andur põhjustada sellist anomaaliat? Kui isegi ongi selles anduris viga, siis miks just soojalt?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
seal pole ju mittemidagi reguleerida.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Voltmeetriga vaatad ja keerad anduri õigesse positsiooni siis keerad poltidega kinni või on mul asjast vale arusaam? Mis variandid veel on antud probleemile?
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Trosseli küljest saab ka gaasi peale keerata aga vaevalt sealt seda keegi näppis.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Kusjuures on sul täiesti õigus! See läks täitsa meelest. Aga siis peaks ju alati pöörded laes olema mitte alles siis kui mootor soe?
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Kuumaga asjad paisuvad. Sellest ehk veidi võiks aga kahtlane. Trossil endal ikka väike lõtk sees?
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Selle gaasi trossi reguleerimine üldse imelik, keera kas ühele poole või teisele poole lõpuni välja siis see “plaat” drosseli sees ei sulgu ega avane, seega ei saa täpselt aru, mida see reguleerib. Muidu olen seda silma järgi paika sättinud nii, et poleks täitsa pinges vaid natuke lõdva. Aga praktika näitab, et see suurt midagi ei muuda.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
m50 konel pole see andur reguleeritav.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Aga siis on veel parem, üks variant vähem Savi see, et pöörded 200-300rpm kõrgemal, aga soojalt tahaks samasugust minekut nagu külmalt küll
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Käisin täna õhtul taas autot nautimas. Külmalt ikka laitmatu auto ja kui oleks soojalt ka kõik sama, elaks seal autos vist Aga kui auto sai soojaks ja pöörded üleval, mõtlesin, et lasen sprayga veits vaakumvoolikud üle, ehk leiab mõne lekke. Ei leidnud. Surusin taas karterituulutuse vooliku sõrmega kokku, pöörded langesid. Siis katsetasin kõike muud ja proovisin kiskuda sisselaske kollet ja drosselit üles alla-liikusid natukene ning oli kuulda, et pöörded tõusid. Täpselt ei saa aru, kust võib mingi asi lahti olla või mida tuleks tugevamini kinni keerata, kuid see võiks vist isegi pöörete probleemi ära lahendada. Mineku probleem ikka küsimärgi all.
Peab ikka mainima, et külmalt läheb see auto jõhkralt pöördesse ja nauding suur. Proovin veel paar päeva ise lahendusele jõuda ja kui pea ikka tühi, peab mingi spetsiga ikka ühendust võtma enne, kui garaaži ära läheb talveks
Peab ikka mainima, et külmalt läheb see auto jõhkralt pöördesse ja nauding suur. Proovin veel paar päeva ise lahendusele jõuda ja kui pea ikka tühi, peab mingi spetsiga ikka ühendust võtma enne, kui garaaži ära läheb talveks
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Tellisin uue gaasipedaali asendi anduri. Kui see nüüd ka midagi ei paranda, siis eemaldan taaskord sisselaske kolle ja vahetan kõik tihendid, mis ainult võimalik ja ka vaakumvoolikud.
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Andureid ei diagnoosita asju lahti ühendades. Arvuti külge.
Tühikäigumootor võib kinni olla, seda saab lihtsasti kontrollida. Lõdvikud ja liitmikud peavad olema tihedad, mõrase õhulõdvikuga on tühikäigupööred kohe kõrgel.
Tühikäigumootor võib kinni olla, seda saab lihtsasti kontrollida. Lõdvikud ja liitmikud peavad olema tihedad, mõrase õhulõdvikuga on tühikäigupööred kohe kõrgel.
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Lasin Brake Cleanerit ühenduste ja voolikute peale ning kõik oli timm. Varsti ei jää enam variante alles. Kui nüüd gaasipedaali andur ei muuda miskit, siis puhastan uuesti ka kõike muud. Pean mainima, et profülaktika mõttes paar kuud tagasi, kui kolle maas käis siis puhastasin drosselit ja tühikäigumootorit. Kahjuks sellel 36l see arvuti ei näita ka mitte midagi, korduvalt käinud juba diagnostiskurikristjan kirjutas: ↑30.09.2021 22:21 24 Andureid ei diagnoosita asju lahti ühendades. Arvuti külge.
Tühikäigumootor võib kinni olla, seda saab lihtsasti kontrollida. Lõdvikud ja liitmikud peavad olema tihedad, mõrase õhulõdvikuga on tühikäigupööred kohe kõrgel.
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Update:
Sain täna gaasipedaali asendi anduri kätte ja mõtlesin, et proovin ära. Keerasin kruvid lahti küljesoleval ja minu üllatuseks oli alumine kruvi päris lõdvalt kinni, mis andis lootuse, et äkki ongi selles asi. Siis võtsin uue anduri välja ja ops, see oli miskipärast suurem, kui mul küljesolev seega esmaspäeval pean uuesti tellima.
Aga mõtlesin sellegipoolest, et panen vana külge ja kruvin korralikult kinni, äkko muudab midagi. Kui tavaliselt peale 3-4 minutit sõitmist pöörded juba 1300 peal (tavaolekus 1000) siis praegu oli ka peale 5 minutit pöörded 1000 peal, ilusti ja sujuvalt töötas 1000 peal. Aga sellegipoolest, kui auto soojaks sai sai, tõusid pöörded 1300-1400 peale ja jõud kadus ära. Seega teisip. proovin ka uut andurit
AGA, on ka üks video meistritele. Kui panen auto käima ja siduriga veeredes pöörded kukkuvad natuke alla 1000 pöörde, siis auto teeb nagu pssshh häält, kõlab nagu õhku lekkiks kuskilt, aga äkki on ka selle autole omane hääl.
VIDEO-
Sain täna gaasipedaali asendi anduri kätte ja mõtlesin, et proovin ära. Keerasin kruvid lahti küljesoleval ja minu üllatuseks oli alumine kruvi päris lõdvalt kinni, mis andis lootuse, et äkki ongi selles asi. Siis võtsin uue anduri välja ja ops, see oli miskipärast suurem, kui mul küljesolev seega esmaspäeval pean uuesti tellima.
Aga mõtlesin sellegipoolest, et panen vana külge ja kruvin korralikult kinni, äkko muudab midagi. Kui tavaliselt peale 3-4 minutit sõitmist pöörded juba 1300 peal (tavaolekus 1000) siis praegu oli ka peale 5 minutit pöörded 1000 peal, ilusti ja sujuvalt töötas 1000 peal. Aga sellegipoolest, kui auto soojaks sai sai, tõusid pöörded 1300-1400 peale ja jõud kadus ära. Seega teisip. proovin ka uut andurit
AGA, on ka üks video meistritele. Kui panen auto käima ja siduriga veeredes pöörded kukkuvad natuke alla 1000 pöörde, siis auto teeb nagu pssshh häält, kõlab nagu õhku lekkiks kuskilt, aga äkki on ka selle autole omane hääl.
VIDEO-
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Kuidas saab muidu kontrollida, kas tühikäigumootor kinni? Sisse vaadates on mingit paska näha vms?kurikristjan kirjutas: ↑30.09.2021 22:21 24 Andureid ei diagnoosita asju lahti ühendades. Arvuti külge.
Tühikäigumootor võib kinni olla, seda saab lihtsasti kontrollida. Lõdvikud ja liitmikud peavad olema tihedad, mõrase õhulõdvikuga on tühikäigupööred kohe kõrgel.
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Kas selle asemel et huupi igasugu juppe külge osta poleks mõtet spetsialisti juurde pöörduda? Tuleks ju odavam?
Selle mootori vea diagnoosimine võtab aega max 15min juhul kui omanik ise pole midagi “ümber ehitanud”
Selle mootori vea diagnoosimine võtab aega max 15min juhul kui omanik ise pole midagi “ümber ehitanud”
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Olen käinud mitmes töökojas “spetsialistide” juures ja olen pidanud lahkuma suure kurvastusega ja viga lahendamata. (ja raha võeti ka muidugi selle informatiivse diagnostika eest) Vahetatakse samamoodi jupp jupi haaval ja võetakse veel % jupi pealt.
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Nojah oleks pidanud spetsialisti juurde pöörduma mitte”spetsialisti” juurde
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Igatahes, täna proovisin jälle sõita veits külmalt. Sõitsin paar min, pöörded püsisid 1000 peal, siis mõtlesin, et proovin tühikäigumootori ka pistikust välja võtta ja jälgida detailsemalt. Pöörded kukkusid hästi natuke alla 1000 ja siis auto töötas kohapeal täpselt nii, nagu ta tegelikkuses peakski töötama.
Tähelepanekud siis- Kui tühikäigumootori pistik sees, siis kui natukenegi soojaks saab, hakkavad pöörded rippuma käiku vahetades, kui pistikust välja võtta siis kukkuvad koheselt vahet pole kas soojalt või külmalt. Minekut suures plaanis ei mõjutanud kuidagi, soojalt ikka sama asi. Pöörded püsisid viimseni 1000 peal, kuid kui temp. jõudis 90 peale, tõusid pöörded kohe 1300-1400 peale. SAMUTI, see video, mis üles panin, kus auto teeb pshh pshh kaob täielikult ära, kui tühikäigumootor pistikust välja.
Arvan, et nüüd õige aeg kolle maha võtta ja veel paar varianti nimekirjast maha tõmmata. Sellega saaks kontrollida veel kord kõik kinnitused, voolikud üle ja välistada õhuleket. Samuti puhastaks ära tühikäigumootori ja vaataks, kas see ehk muudab midagi.
Auto popib ja bängib ka rohkem, kui tühikäigumootor pistikust välja lülitatud
Tähelepanekud siis- Kui tühikäigumootori pistik sees, siis kui natukenegi soojaks saab, hakkavad pöörded rippuma käiku vahetades, kui pistikust välja võtta siis kukkuvad koheselt vahet pole kas soojalt või külmalt. Minekut suures plaanis ei mõjutanud kuidagi, soojalt ikka sama asi. Pöörded püsisid viimseni 1000 peal, kuid kui temp. jõudis 90 peale, tõusid pöörded kohe 1300-1400 peale. SAMUTI, see video, mis üles panin, kus auto teeb pshh pshh kaob täielikult ära, kui tühikäigumootor pistikust välja.
Arvan, et nüüd õige aeg kolle maha võtta ja veel paar varianti nimekirjast maha tõmmata. Sellega saaks kontrollida veel kord kõik kinnitused, voolikud üle ja välistada õhuleket. Samuti puhastaks ära tühikäigumootori ja vaataks, kas see ehk muudab midagi.
Auto popib ja bängib ka rohkem, kui tühikäigumootor pistikust välja lülitatud
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Karterituulutus vaata endal tervenisti üle, sealhulgas kõik voolikud/torud. Karterituul suudab korralikult selle mootori "ära killida", ilma, et et seal mingeid välispidiseid auke lekketestiga leiaks
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Kuidas seda üle vaadata/testida? Mõtlesin, et võiks igaks juhuks uue selle jublak ja voolikud tellida, kuid Forsis öeldi, et peaksin pöörduma esinduse poole, ehk nende juurest leiab sealt midagi Mis on halva karterituulutuse sümptomid?
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
See nagu meie moodne haigus Koroona , ühel need sümptomid ja teisel teised. aga kokkuvõtvalt: mootori jõuetus, kütusekulu, õlikulu, tühikäik. Voolikud peavad olema nagu varajases keedustaadiumis makaronid, auk peab läbiv olema, samas, ei tohi kokkuvajutades lödi olla ja jäädavalt kokku kleepida Aga jah, soe soovitus oleks siiski päris Spetsialisti juurde minna, kes peale ekraanilibistamise/vigade pühkimise ei karda ka käsi veits määrida ja oskab neid õieti määrida
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Kütusesegu on vale.
Osta kokku ja vaheta ära kõik komponendid, mis osalevad/määravad õige kütusesegu.... ...või otsi BMW tehnik, kes matsu jagab + õiged töövahendid. Edu!
Osta kokku ja vaheta ära kõik komponendid, mis osalevad/määravad õige kütusesegu.... ...või otsi BMW tehnik, kes matsu jagab + õiged töövahendid. Edu!
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Vaatasin üle kõik vaakumvoolikud, vahetasin ära küünlad ning gaasipedaalianduri. Minek tundub olevat nüüd sujuvam, ei hoia hinge kinni. Kuid pöörded tõusevad ikka 1300-1500 peale ja käiku vahetades jäävad rippuma ja ei tõuse ainult soojalt, vaid hakkavad tõusma juba peale natukest aega sõitmist. Tühikäigumootori puhastasin ka ära.
Kui mootor soojaks läheb, siis muutub voolik, mis läheb karterituulutusest õhulõdvikusse päris pehmeks (külmalt üpris tugev). Ei kleepu. Mis on veel huvitav, kui selle õhulõdviku küljest ära võtta kui pöörded kõrgel kohal seistes juba, siis pöörded kukkuvad natuke allapoole.(sama efekt nagu ka kokku suruda see voolik ja pöörded langevad) ja saab täitsa vabalt autoga edasi sõita nii, et see voolik ei ole õhulõdvikusse ühendatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Jamaga tegeled, sh need vaatlused. Ausalt.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Bmw e36 2.5 kõrged pöörded, jõuetu soojalt
Mingi 3 kord elus pean sinuga nõustuma.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541