E90 330D ei käivitu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
HenryR
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 10.11.2013 15:50 24
Peamine sõiduk: E90 330D
Asukoht: Viljandimaa

E90 330D ei käivitu

Postitus Postitas HenryR »

Hei

Mul on suur mure, äkki saate nõu anda.
E90 300D 170kW/231hp 2005-09 manuaal. Lihtsalt peale kohvipeatust sain 10m sõita ja äkki suri välja. Peale pikka käiamist korraks lubas, ja kõik. Lükkasin tanklasse tagasi, jõin kohvi lõpuni, rääkisin telefoniga ja peale proovimist käivitus kohe. Sõitis ideaalselt koju ja ka järgmisel päeval proovides töötas ideaalselt.

Peale seda imekombel käivitumist panin paagi täis, enne oli alla poole paagi. Samuti on jäänud nagu mulje, et vahepeal kiirendab kehvemini ja vahepeal paremini, aga vb kujutan seda endale ette. Muus osas mootori tööle etteheiteid pole olnud.

ISTA-ga vaatasin veateateid, mis kilomeetrite poolest peaaegu klappis oli 0042DB DDE: Injectors, cyl. 1,2,3, activation. Mõõtsin multimeetriga 1-3 pihusti takistused üle (179 180 181k nagu peab) ja ka korpuse vahel juhtivust ei näidanud...Ainuke mis märkasin, et pistik ja pesa pihusti sees olid diisliga koos.

Panen pildi veakoodidest. Mul on DPF asemel toru ja MULF on pagasiruumis vea tõttu eemaldatud, sellepärast on osa veakoode.


On mingeid häid mõtteid-soovitusi? Ei julge enam sõitma ka minna temaga...


Tänud!

Pilt
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: E90 330D ei käivitu

Postitus Postitas TiitR »

Niipalju, kui mina seda istat jagan ja vaadates läbisõidul esinenud vigu, siis see pihustiteema ju vana viga ja hetkel isegi mitte aktiivne? Esimene kilometraaz on muidugi muljetavaldav :D
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
HenryR
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 10.11.2013 15:50 24
Peamine sõiduk: E90 330D
Asukoht: Viljandimaa

Re: E90 330D ei käivitu

Postitus Postitas HenryR »

TiitR kirjutas: 18.09.2021 17:49 36 Niipalju, kui mina seda istat jagan ja vaadates läbisõidul esinenud vigu, siis see pihustiteema ju vana viga ja hetkel isegi mitte aktiivne? Esimene kilometraaz on muidugi muljetavaldav :D
Ei, ikka hiljutine ja tagantjärgi arvutades umbes samal ajal ka kui seisma jäi. Varem pole seda olnud.

Aktiivsed on need, mis käivitamise hetkel ka jätkuvalt vigased on. See viga on mingi hetk olnud ja ära kadunud. Kui ära kustutada, siis nimekirjas enam ei näitagi, ilmub uuesti alles siis, kui viga uuesti esile kerkib. Need, mis ka jooksvalt vigased on, on aktiivsed, näiteks rest-i veepump, aga turvavöö pinguti veakoodi auto praegu ei näitagi, kuna kustutasin ära, ilmub jälle nimekirja alles siis kui x tooli asendis või tähtede seisu puhul ühendus korraks katkeb.

Jahhh, see ilusa numbriga kilometraaž tekitas omaette küsimuse, odomeeter näitab ikka 2 algavat näitu. Või on seal ajus näha kerimata kilometraaž :D
Olen kuulnud väidet, et vähemalt W211 Mersu puhul on mõnest ajust võimalik STARiga kerimata näitu näha, aga mul pole siiamaani õnnestunud, vb naised-saunas-rääkisid jutt, läbisõidu kerimisest kahjuks ei jaga midagi.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: E90 330D ei käivitu

Postitus Postitas TiitR »

HenryR kirjutas: 18.09.2021 18:01 34
TiitR kirjutas: 18.09.2021 17:49 36 Niipalju, kui mina seda istat jagan ja vaadates läbisõidul esinenud vigu, siis see pihustiteema ju vana viga ja hetkel isegi mitte aktiivne? Esimene kilometraaz on muidugi muljetavaldav :D
Ei, ikka hiljutine ja tagantjärgi arvutades umbes samal ajal ka kui seisma jäi. Varem pole seda olnud.

Vaatasin uuesti ja pean äsja soetatud prillid ikka ette panema :D ...algul vaatasin, et läbisõidul 290008, kuid siiski 290808.

P.S miks siis dpf-i ajust välja ei lase progeda, kui juba eemaldatud on? Tead ju, et dpf-i põletamiseks suunatakse päris korralik kogu kütust põletusprotsessi parandamiseks? Kui aju seda jätkuvalt "küsib", kuid põletust ei toimu, siis on ju jama?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
HenryR
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 10.11.2013 15:50 24
Peamine sõiduk: E90 330D
Asukoht: Viljandimaa

Re: E90 330D ei käivitu

Postitus Postitas HenryR »

TiitR kirjutas: 18.09.2021 18:07 13
P.S miks siis dpf-i ajust välja ei lase progeda, kui juba eemaldatud on? Tead ju, et dpf-i põletamiseks suunatakse päris korralik kogu kütust põletusprotsessi parandamiseks? Kui aju seda jätkuvalt "küsib", kuid põletust ei toimu, siis on ju jama?
Hehe, selle DPF-i kohta ütleks, et ei ole püsivamat asja kui ajutised :D
Tegelikult on mul plaanis originaal DPF ja summuti tagasi panna. Tal on nii hea mürasummutus, et kui sees on enda jaoks normaalselt hääli kuulda, siis kõrvalseisja jaoks on natuke liiga lärmakas, ei taha niimoodi ringi sõita. Vähemalt minu arvamus.
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E90 330D ei käivitu

Postitus Postitas Ma®tin »

TiitR kirjutas: 18.09.2021 18:07 13 Tead ju, et dpf-i põletamiseks suunatakse päris korralik kogu kütust põletusprotsessi parandamiseks? Kui aju seda jätkuvalt "küsib", kuid põletust ei toimu, siis on ju jama?
Mõni allikas seda toetab ka?

Peale nende loomulikult, kes seda teenust müüvad?
Enamik nendest ei oska tegelikult seda küsimise osa mahagi võtta ja tegelt on tihtipeale järelpritse kah aktiivne, aga see on teine teema.

Reaalsuses ei ole 90+% m57n ja m57n2 mootoritega bemmidel sooja ega külma, kas mingi türklase näpitud soft lastakse talle peale või mitte. Omanikul on see vahe, et siis on raha tundmatu pasa peale kulutada ja ekraanil kuvatakse ilusamaid numbreid, mis nagunii tõele ei vasta.

Aga kiidan kahe käega teemaalgataja plaani DPF tagasi panna.

Selle välja suremise ja mitte käivitumise osas pakub minu kristallkuul vändaandurit ja/või CASi ning võtmega seotust, vead on kah olemas, nende kohta oleks tulnud test plan genereerida ja edasi uurida.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: E90 330D ei käivitu

Postitus Postitas TiitR »

Ma®tin kirjutas: 22.09.2021 09:29 24
TiitR kirjutas: 18.09.2021 18:07 13 Tead ju, et dpf-i põletamiseks suunatakse päris korralik kogu kütust põletusprotsessi parandamiseks? Kui aju seda jätkuvalt "küsib", kuid põletust ei toimu, siis on ju jama?
Mõni allikas seda toetab ka?

Toetab ikka, ma niisama ei lahmi ja mina ei paku ka mingeid dpf-i eemaldamise teenuseid. Ma hetkel ei viitsi otsida (veits kiire), kuid mul oli Pajerol just seesama dpf-i mure ja sain sellise info autotootja ametlikult lehelt. Minu omal oli mure selles, et ei põletanud enam dpf-i (sai erinevaid andureid vahetatud ja nende näite uuritud), kuid lõpptulemus oligi, et 400km järel oli mootoris topeltnorm õli, mis tegelikult sisaldas väga palju kütet, mis siis oli dpf-i põletamise parendamiseks mõeldud, kuid põletust ei toimunud ja järjepidavalt "lisati" mootorisse kütust juurde. Õnneks oli sellel autol andur, mis hakkas karjuma, kui sai aru, et õlikvaliteet on halvenenud...õli oli vedel, kui kütus.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E90 330D ei käivitu

Postitus Postitas Ma®tin »

Anna andeks, aga umbes DPF-iga Pajero ei haaku väga eemaldatud DPF-iga bemmiga. Ei haakuks ka siis, kui mõlemal eemaldatud oleks, kuna lahendus ja protsessi käivitamine-juhtimine on totaalselt erinevad.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: E90 330D ei käivitu

Postitus Postitas TiitR »

Nõus - Mitsu pole Bmw, kuid kas siis Bmw-l on dpf-i põletusprotsess niipalju erinev? Põletusprotsessi parendamiseks ju kütust mootorisse "satub"? Ega ma väga palju ei vaidle ka, kuid see oligi lihtsalt minu väljendus küsimuse vormis. Täpset protsessi ma ei tea, kuid oligi küsimusena pigem, et kui dpf füüsiliselt eemaldatud, kuid ajust välja kirjutamata, kas siis seda lisakütust sinna mitte edasi ei satu?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E90 330D ei käivitu

Postitus Postitas teet82 »

Loogiliselt võiks põletust küsida ikka filtri täituvuse/ rõhuandurite signaali põhjal. Kui on paljas toru, siis pole nagu küsida midagi. Aga võib-olla üritab ka suvaliselt põletada mingi lãbisõidu järel, ei oska öelda seda.
Mina olen nii aru saanud, et need softi tegemised tähendavad mõnikord lihtsalt teatud veakoodide eemaldamist ja seega võib mida iganes toimuda seal.
Minu teada pihustatakse suvalisel hetkel, et kütus ei põleks silindris töötakti ajal vaid väljalaskes ja mingi osa läheb paratamatult läbi kolvirõngaste karterisse. Aastaid möödas koolist juba ja igapäevaselt ei tegele enam nende asjadega, ega ei mäleta ja ei teagi täpselt.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Vasta