BMW E36 akutuli

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
kevin68
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 06.07.2012 22:33 34
Peamine sõiduk: BMW 520i

BMW E36 akutuli

Postitus Postitas kevin68 »

Tervist, probleem siis järgmine. Kuna vana genekarihm oli väsinud ja vilises, sai ära vahetatud ning uus pandud, praeguste niiskete ilmadega hakkas jama pihta, esimene kord lõi akutule veidi hõõguma pingutasin rihma peale oli kõik okei. Nüüd aga auto seisis 2 päeva ja täna sõitu minnes avastasin, et akutuli põleb taaskord, rihm on piisavalt pingul. Tegin kümne kilomeetrise ringi ja ei tundunud et akut oleks kuidagi tühjemaks vedanud. Kas on võimalik, et seistes niimoodi geneka tuksi keerab?

Niiskete ilmadega teeb ka sellist nalja, et vahest ei lähe kohe pöörde vaid läriseb ja turtsub, selle vastu aitab korra gaasipedaal põhja lüüa ja kaob see nali ära. Aga see võib olla ilmselt tingitud niiskuse sattumine lambda juhtmetele?

Kust alustada geneka probleemi otsimist ja mis võib sellist akutule põlema jäämist põhjustada peale seda kui auto on 2 päeva seisnud? Varem pole sellist probleemi olnud. Tegi vahest harva vihmase ilmaga nii, kuid siis piisas rihma pingutamisest või pöörete tõstmisest ja tuli kustus ära. Täna aga polegi kordagi ära kustunud ja põles pidevalt. Sõidu peale põletas ka bensiininäidiku ja mootori tempi näidiku kaitsme läbi.
Kasutaja avatar
J_V
Huviline
Postitusi: 1497
Liitunud: 18.04.2011 20:33 30
Peamine sõiduk: E65
Asukoht: Harjumaa

Re: BMW E36 akutuli

Postitus Postitas J_V »

Harjad läbi genekal. Turtsumist võib põhjustada bensufilter.
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
Kasutaja avatar
kevin68
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 06.07.2012 22:33 34
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: BMW E36 akutuli

Postitus Postitas kevin68 »

Bensiinifilter, küünlad, küünlajuhtmed jne muu elementaarne uus kõik.
Kasutaja avatar
kevin68
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 06.07.2012 22:33 34
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: BMW E36 akutuli

Postitus Postitas kevin68 »

Tere jälle, tegin mootorist ja genekast pilti.

Kuna passis 1.8 aga reaalselt on see 1.6 mootor siis kas keegi oskab puusalt tulistades õelda kas tegu 73kw või 75kw isendiga?

Pilt

Pilt

Kas pingeregulaator on see kahe ristpea kruviga kinni oleva musta pealiskorpusega vidin? Ning kas selle vahetamiseks tuleb võtta genekas maha või saab ka lihtsamalt?

Pilt
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E61 525xd

Re: BMW E36 akutuli

Postitus Postitas illukas316 »

Jah, see vidin on pingeregulaator ja kätte saad sa ta vabalt ilma genekat maha võtmata.
Kasutaja avatar
kevin68
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 06.07.2012 22:33 34
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: BMW E36 akutuli

Postitus Postitas kevin68 »

Nii, vahetasin ära pingeregulaatori ja harjad seal kohe küljes ehk need asjad said mõlemad uued. Kuid probleem ikka endine, laadimist pole- kust otsida viga edasi?
Kasutaja avatar
Renku
Huviline
Postitusi: 516
Liitunud: 18.05.2009 00:09 56
Peamine sõiduk: A6 quattro
Asukoht: Tln

Re: BMW E36 akutuli

Postitus Postitas Renku »

vaheta genekas ära, vaata mis siis teeb, neid lammarites jalaga segada ;)
=||= 0000
Vasta