Tervist, probleem siis järgmine. Kuna vana genekarihm oli väsinud ja vilises, sai ära vahetatud ning uus pandud, praeguste niiskete ilmadega hakkas jama pihta, esimene kord lõi akutule veidi hõõguma pingutasin rihma peale oli kõik okei. Nüüd aga auto seisis 2 päeva ja täna sõitu minnes avastasin, et akutuli põleb taaskord, rihm on piisavalt pingul. Tegin kümne kilomeetrise ringi ja ei tundunud et akut oleks kuidagi tühjemaks vedanud. Kas on võimalik, et seistes niimoodi geneka tuksi keerab?
Niiskete ilmadega teeb ka sellist nalja, et vahest ei lähe kohe pöörde vaid läriseb ja turtsub, selle vastu aitab korra gaasipedaal põhja lüüa ja kaob see nali ära. Aga see võib olla ilmselt tingitud niiskuse sattumine lambda juhtmetele?
Kust alustada geneka probleemi otsimist ja mis võib sellist akutule põlema jäämist põhjustada peale seda kui auto on 2 päeva seisnud? Varem pole sellist probleemi olnud. Tegi vahest harva vihmase ilmaga nii, kuid siis piisas rihma pingutamisest või pöörete tõstmisest ja tuli kustus ära. Täna aga polegi kordagi ära kustunud ja põles pidevalt. Sõidu peale põletas ka bensiininäidiku ja mootori tempi näidiku kaitsme läbi.
BMW E36 akutuli
Re: BMW E36 akutuli
Harjad läbi genekal. Turtsumist võib põhjustada bensufilter.
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
Re: BMW E36 akutuli
Bensiinifilter, küünlad, küünlajuhtmed jne muu elementaarne uus kõik.
Re: BMW E36 akutuli
Tere jälle, tegin mootorist ja genekast pilti.
Kuna passis 1.8 aga reaalselt on see 1.6 mootor siis kas keegi oskab puusalt tulistades õelda kas tegu 73kw või 75kw isendiga?
Kas pingeregulaator on see kahe ristpea kruviga kinni oleva musta pealiskorpusega vidin? Ning kas selle vahetamiseks tuleb võtta genekas maha või saab ka lihtsamalt?
Kuna passis 1.8 aga reaalselt on see 1.6 mootor siis kas keegi oskab puusalt tulistades õelda kas tegu 73kw või 75kw isendiga?
Kas pingeregulaator on see kahe ristpea kruviga kinni oleva musta pealiskorpusega vidin? Ning kas selle vahetamiseks tuleb võtta genekas maha või saab ka lihtsamalt?
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: BMW E36 akutuli
Jah, see vidin on pingeregulaator ja kätte saad sa ta vabalt ilma genekat maha võtmata.
Re: BMW E36 akutuli
Nii, vahetasin ära pingeregulaatori ja harjad seal kohe küljes ehk need asjad said mõlemad uued. Kuid probleem ikka endine, laadimist pole- kust otsida viga edasi?
Re: BMW E36 akutuli
vaheta genekas ära, vaata mis siis teeb, neid lammarites jalaga segada
=||= 0000