Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mis järjekorras tuleb tegutseda, et kelladeblokk kätte saada? Kas tõesti tuleb rool eest ära võtta? Enda üritustega jõudsin niikaugele, et segama jäi kangide kohal olev pealmine kate (mida kuidagi ei õnnestunud kätte saada - ei tahtnud päris kangiga kallale minna ), aga tundus, et ainult sellest ka ei piisa... Tegemist siis Compactiga
E36 kupeel piisas lihtsalt poltide eemaldamisest ja rooli kõige alumisse asendisse seadmisest. Rooli eemaldada polnud vaja, tülikas osa on pistikute kättesaamine plokist
Ja kellaplokk välja ei keera kui plokk ülemise otsaga läbi rooli ülemise ava pista? Muidugi compactil on see jube armatuur, tavalisel E36 armatuuril saab küll nii kätte.
Ja muuseas enamusel ilma airbagita autodel käib rool ära paari minutiga ja ega airbagiga autodel see.teab mis kunst pole, lihtsalt akujuhe võiks maas olla.
August läbi ei tule ja väänasin/pöörasin seda igatpidi, aga ei midagi. Kui saaks selle kangide peal oleva katte maha, tuleks ehk isegi välja. Rooli ei tahtnudki sellepärast eriti maha kakkuda. sest airbag peal.
mina sain endal kellad kätte nii, et võtsin trip reseti ja selle teise nupud küljest ära ja sain rooli ja armatuuri vahelt paremalt poolt kätte kellad, suht kerge vaevaga
" onclick="window.open(this.href);return false; siin on üks video sellest näitest.
mul on sedaan ja mul tuli ilusti niimoodi maha, võtsin trip reseti nupu ära, juhtmed tagant ära ja tuli ilusti välja, natuke peab kellasid keerutama ja vaatama et mis nurga all ta välja tulla tahab, aga ta tuleb ilusti välja ja mul ei ole rool reguleeritav ka kuidagi ja rool on ka täitsa tavaline 4 kodaraga bagigarool.
Ärge siis unustage, et teemaalgatajal on ikkagi compact. Ma ei tea kas kellaploki kättesaamine käib teistmoodi aga igatahes võrreldes sedaani või kupeega, on armatuur hoopis teist nägu.