Teiseks autoks ostsin vähe perekondlikuma valikuga 325tds touring 10.1995a. Diisel, touring, teisaldatava kärukonksuga. Aga enne kui sellega sõita saab, tuleb mootor korda teha. Olen bensuka molekulideks lammutanud ja siis kokku tagasi, aga disladesse pole kordagi süvenenud. Nüüd siis otsin jälle abi.
Eelmise omaniku käest sain niipalju infot, et auto töötas korralikult ja oli igapäeva kasutuses. Üks päev kui ta autot käima läks panema käis starterit andes mingi ragin, mis temale tundus nagu oleks kett 2 hammast üle visanud. See on ka kõik info mis sain. Ise pole veel pilku peale jõudnud visata, nii et kõik teooriad teretulnud, mida esimesena vaatama peaksin. Kas nukkvõll on väntvõlli suhtes märgis ilmselt ja kas tõukurid on kinnikiilunud või mitte, kui on siis ilmselt klapp kolvipeas lõpetanud. Käivitamist pole mina proovinud.
Paar küsimust ka veel:
Kas diislil on ainult üks nukkvõll? Ja palju on silindri kohta klappe? Millejaoks on eelsüüte küünlad ja kus need asuvad?
325tds mootori defekt
325tds mootori defekt
E36 325i 2.8l strokker 92' viewtopic.php?f=4&t=136728&start=240
Re: 325tds mootori defekt
See ragin starterit andes tundub pendiksi vea moodi olevat. Ise ikka oled proovinud käivitada?
56792145