e36 tagumine turvavöö mehhanism

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Ratsoup
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 25.09.2010 00:48 16

e36 tagumine turvavöö mehhanism

Postitus Postitas Ratsoup »

Niisis paigaldasin endale täna wooferi kaablit, mille tõttu sai võetud ära tagumise istme alumine osa, ning juhipoolne tool alla klapitud sügavamale kui ta muidu käib. Kurb oli aga minu üllatus, kui avastasin, turvavöö alla klapitud istmel läks lolliks, ning enam istme seljatuge üles ei lasknud panna - oli kõik vöö sisse tõmmanud, ning järgi enam ei andnud.

Eemaldasin vandudes turvavöö mehhanismi, ning toas lambi all kakkusin lahti. Küll aga ei saa ma nüüd päris aru, milles kühvel. Siin pilt sellest poolest, kus on stopperrid.
Pilt

Pildil on markeeritud kolm stopperit, mis vöö tõmbamist pidurdavad.

3 - kuuliga G-andur, mis aktiveerib lukustuse siis, kui pidurdad/gaasi annad/ või kui juhtub õnnetus
2 - Punase nupuga ühendatud stopper. Milleks on üldse see punane nupp? Sellel istmel millegi pärast see ei seisa all.
1 - Tänase õhtu kurja juur, vahet pole mis pidi hoida seda kupatust peal on, ikka hoiab turvavööd kinni. Uurisin ja puurisin ja mitte ei saanud pihta, mis selle külge üldse ühendatud on, või mis selle otstarve peaks olema.

Mõistus sai otsa ja jagu sai jõud. Murdsin 1. stopperi ära ning nüüd nagu tundub töötavat.

Kokkuvõte: mis on 1. ja 2. stopperi mõte?
Ratsoup
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 25.09.2010 00:48 16

Re: e36 tagumine turvavöö mehhanism

Postitus Postitas Ratsoup »

Kas keegi tõesti ei tea, mis on selle punase nupu mõte tagumiste turvavööde küljes. Nupp üleval asendis on vöö lukus. Nupp all asendis vöö lahti. :?
Ratsoup
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 25.09.2010 00:48 16

Re: e36 tagumine turvavöö mehhanism

Postitus Postitas Ratsoup »

H3!M4R kirjutas:turvavööl selline asi nagu lukustus olemas kui üle katuse käid jääb lukku, kui õigesse aasendisse pöörad turvavöö siis käib plõks ja tuleb lahti jälle. endal touringul lõikusin ka suure vihaga katki kuna ei funkanud, uus aga nii kui pöörad õigesse asendisse nagu autos olema peab plõks lahti, ja kui küljepeale plõks lukus.midagi murdma seal küll ei pea :mrgreen:
No mitte ei aidanud see ühele või teisele küljele kallutamine. Loksutasin seda ikka enne tükk aega ja püüdsin hoida "korrektses asendis", kuid seda plõksu ei käinud ning #1 stopper maha ei tulnud. Leidsin sarnase teema ning tundub et see on mingi tüüp probleem: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1150261" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta