probleem soojapuhuriga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Alari e36
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 22.09.2011 13:16 29
Asukoht: Rapla

probleem soojapuhuriga

Postitus Postitas Alari e36 »

Tere,tülitan siis sellise murega,et bmw e36 1991.a probleem siis soojapuhuriga(tavaline 4 kiirust).Kui puhur tööle panna,siis mingi hetke töötab ja jääb seisma(ja nii kogu aeg.lampi hakkab tööle ja lampi jääb seisma).Töötab ka kuidagi aeglasemalt.4 aste tundub nagu 2.kas probleem võib elektris olla või on asi lihtsalt otsa saanud?äkki keegi teab?
Samas kui ta lampi seisma jääb,siis ma teda välja ei lülita,aga kui ta kinni kiiluks(võll ma mõtlen),siis peaks ju kas juhtmed või midagi ülepingest kärssama minema?
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

Re: probleem soojapuhuriga

Postitus Postitas Heix »

Alari e36 kirjutas:Tere,tülitan siis sellise murega,et bmw e36 1991.a probleem siis soojapuhuriga(tavaline 4 kiirust).Kui puhur tööle panna,siis mingi hetke töötab ja jääb seisma(ja nii kogu aeg.lampi hakkab tööle ja lampi jääb seisma).Töötab ka kuidagi aeglasemalt.4 aste tundub nagu 2.kas probleem võib elektris olla või on asi lihtsalt otsa saanud?äkki keegi teab?
Samas kui ta lampi seisma jääb,siis ma teda välja ei lülita,aga kui ta kinni kiiluks(võll ma mõtlen),siis peaks ju kas juhtmed või midagi ülepingest kärssama minema?

soovitan sul kõik puhurijuhtmed üle vaadata,vajadusel ära puhastada....see probleem lõhnab küll mittepiisavate ühenduste viga olevat..pistiku klemmid äkki oksüdeerunud,vb kuidagi vett saanud vms....
E36 m50b20
Alari e36
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 22.09.2011 13:16 29
Asukoht: Rapla

Re: probleem soojapuhuriga

Postitus Postitas Alari e36 »

selge,kaevun siis juhtmetesse,ise arvasin sama,loogiline ka,vahepeal ju töötab ja mingit mahapõlemise kärsakat ka ei ole!
Igaljuhul tänud!
Laiakas
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 20.12.2011 08:39 24

Re: probleem soojapuhuriga

Postitus Postitas Laiakas »

On ka variant, et ventika mootori harjad on kohe minekul ehk ära kulunud. Või on kollektor, see pind mille vatu harjajad puutuvad, liialt must ja ei saa korralikult kontakti.
Vasta