Tahaks siis teada, kas see vastab siis tõele, et juhe ning kang külge ja hoiabki kiirust?
Tegemist laienenud juhtmestikuga siis; (848 ENLARGED WIRING HARNESS).
Kui kellelgi on kogemusi andke tulla!
Ja kui asi on nii lihtne, tahaks kelleltki selle kiirusehoidiku osta , mõistliku hinnaga!
Ja üldse palju see hoidik maksab? (ei tahaks üle maksta!)
Küsimus seoses laienenud juhtmestiku ja püsikiiruse hoidjaga
Re: Küsimus seoses laienenud juhtmestiku ja püsikiiruse hoidjaga
Minu käe alt on läbi käinud 3x E36, millel on kõigil olnud varustuse nimekirjas 848. Hetkel veel olemasoleval 316-l on lisajuhtmestikust peal ainult kondi ahju teine pistik ja siis uksepolstrites lisa kõlarijuhtmed, muud ei miskit. Teistel autodel oli sama teema.
Paljud räägivad, et kui on 848 varustuse listis, siis on kõikide lisade tarbeks juhtmed veetud. Aga paraku see nii ei ole. Pole ühtegi üleliigset juhtmeotsa kusagile veetud.
Püsika juhtmetest pole nendel autodel haisugi olonud.
Vaata, kas leiad kapoti alt aktuatori pistiku, roolisamba küljest vaba valget värvi pistiku, siduri lüliti pistiku ja kõrvalistuja poolelt kõlari äärest-pealt püsikiiruse aju pistiku(sinist värvi). Siis sul vaja püsika kangi, aju, aktuaatorit ja siduri lülitit. Siis saab asja toimima.
Sattusin aga ühe 325 otsa, mis suht algusaata auto, neile pandi laiendatud juhtmepuu peale. Masin siis ise 91. aasta veebruarist. Seal on mul peaaegu kõik olemas.http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=115980
Paljud räägivad, et kui on 848 varustuse listis, siis on kõikide lisade tarbeks juhtmed veetud. Aga paraku see nii ei ole. Pole ühtegi üleliigset juhtmeotsa kusagile veetud.
Püsika juhtmetest pole nendel autodel haisugi olonud.
Vaata, kas leiad kapoti alt aktuatori pistiku, roolisamba küljest vaba valget värvi pistiku, siduri lüliti pistiku ja kõrvalistuja poolelt kõlari äärest-pealt püsikiiruse aju pistiku(sinist värvi). Siis sul vaja püsika kangi, aju, aktuaatorit ja siduri lülitit. Siis saab asja toimima.
Sattusin aga ühe 325 otsa, mis suht algusaata auto, neile pandi laiendatud juhtmepuu peale. Masin siis ise 91. aasta veebruarist. Seal on mul peaaegu kõik olemas.http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=115980
F11 520d '11 / 1600-2 '66 / 630CS
Re: Küsimus seoses laienenud juhtmestiku ja püsikiiruse hoidjaga
Selge, tänan väga spetsiifilise ja põhjaliku vastuse eest.jaanis3 kirjutas:Minu käe alt on läbi käinud 3x E36, millel on kõigil olnud varustuse nimekirjas 848. Hetkel veel olemasoleval 316-l on lisajuhtmestikust peal ainult kondi ahju teine pistik ja siis uksepolstrites lisa kõlarijuhtmed, muud ei miskit. Teistel autodel oli sama teema.
Paljud räägivad, et kui on 848 varustuse listis, siis on kõikide lisade tarbeks juhtmed veetud. Aga paraku see nii ei ole. Pole ühtegi üleliigset juhtmeotsa kusagile veetud.
Püsika juhtmetest pole nendel autodel haisugi olonud.
Vaata, kas leiad kapoti alt aktuatori pistiku, roolisamba küljest vaba valget värvi pistiku, siduri lüliti pistiku ja kõrvalistuja poolelt kõlari äärest-pealt püsikiiruse aju pistiku(sinist värvi). Siis sul vaja püsika kangi, aju, aktuaatorit ja siduri lülitit. Siis saab asja toimima.
Sattusin aga ühe 325 otsa, mis suht algusaata auto, neile pandi laiendatud juhtmepuu peale. Masin siis ise 91. aasta veebruarist. Seal on mul peaaegu kõik olemas.http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=115980
Uurin siis oma autot nendest kohtadest
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)