E36 Ei käivitu enam üldse

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Martin750
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

E36 Ei käivitu enam üldse

Postitus Postitas Martin750 »

Tere,selline mure siis,et sõistin,kompu näitas,et sõita saab veel 100 km.aga suri välja.Hakkasin siis uurima milles viga võib olla ja keerasin mõlemad paagi "korgid" lahti ja ohhnäe imet,juhipoolne osa oli tühi ja kõrvalistujapoolne pooltäis,ok panin kütet 5l juurde,sain sõita natuke ja jälle juhipoolne kuival.Ok et ajutiselt sõita saaks siis kallasin juhipoolsesse ossa kütet ja töötas.Milles võib probleem olla?Teine problem samal päeval,nimelt käisin poes tahtsin autot käivitada-ei läinud,nii uurisin kas kütet on jne.oli.siis uurisin kas pump töötab-nagu häält tegi,aga ma ei tea selveri parklas ei jäänd muud üle kui panin pumbale otse voolu akult ja läks kohe käima.Seda tahaks ka teada et kas otse akupealt üldse tohib pumbale voolu võtta.
Loodan et saite aru,ette tänades asjalikke nõuannete eest,sest minujaoks on see müstika.
Viimati muutis Martin750, 12.12.2010 17:30 50, muudetud 1 kord kokku.
Martin750
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Martin750 »

Tõesti ei oska keegi midagi pakkuda,suht nõme on see pumba ja lüliti süsteem hetkel :lol:
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Cert85 »

Ei või otse aku pealt voolu võtta, peab ka kaitse vahel olema.
Eks see pump sul vast juba kuuma saanud, kuna kütuseta sedasi palju käinud.
Võib olla juhus, kus hakkas kinni pooma juba ja kõrvetas kaitsme läbi.
Vii auto remonti, ei ole tark sedasi katsetada küttesüsteemidega.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... _sensor-2/

Ehk det nr 3 on otsa saanud omadega?

Jutt küll E38st, ag aarvan, et põhimõte sama sellel asjal ka E36s.
http://www.meeknet.co.uk/E38/E38_Fuel_Supply_System.pdf
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Martin750
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Martin750 »

Mnja eks homme vaatan,igatahes otsevooluga sõites on kõik nii nagu peab,ei tea,müstika :roll:
Kasutaja avatar
Hans_21
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 29.11.2010 17:05 57

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Hans_21 »

Ma ise just nusperdasin ka selle pumba teemaga...pumbale otse voolu andes ta töötab aga kui bensiini pumbata kaob tal jõud ära ning sureb välja! Pump on lihtsalt juba hõre.
Kui pumpa ostma lähed, siis oleks hea teada ka hindasid ja mida valida.
Orginaal pump hakkab hinnavahemikust 1500+ üldiselt.
Aga, kui tellida mitte oirginaal, siis koos filtriga pump, sest orginaali filter ei sobi mitteorginaal pumbale.
Ainus erinevus mitte orginaal pumbal on see, et pumba ümber pole laienevat võru, kuhu kinnitub plastikhoidik, mis on omakorda kummijulladega kinni. Seega et mitte orginaal pump kinnitada, tuleb metallvõru osta ja sättida see pumba ülemise ääre juurde kinni ja plastik hoidik libistada peale.

Eks nuputa ise, kas maksad 1500 + olenevalt kust ostad...saad kogu kupatuse.
Võid ka tellida mitte orginaali, koos filtriga kindlasti ! Seal puudub ülejäänud kupatus..tõstad aint pumba osa ümber. Hind siis 1200- (Põltsamaa vahetänava Autopoes)
Siis juba soovitaks ära vahetada ka bensiinifilter. :roll:
Kui kardad ikkagi elektrijama..võid ju üle kontrollida, kas ikka on..see käib lihtsalt..võtad pumba releel plastik ümbrise ümbert ära ja surud klemmi vastu, siis kuuled kas suriseb pump või mitte. ( sinist värvi relee )
1 tehnoülevaataja ütles mulle telefoni teel, et on kohanud selliseid releesid ka, kus kord saab ühendust, kord mitte....aga enamik juhtudel ikka kärssab relee täielikult läbi. Kui originaal releed ei leia. Pakutakse sulle teistorti releed autokauplustes( musta korpusega ), kus 2 klemmi paigutus on teisiti ja sul tuleb relee karbis juhtmed ümber tõsta pesades. ( relee peal on kirjas numbrid ja mis asetuses peavad olema, saad võrrelda väga lihtsalt 2 releed)
Martin750
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Martin750 »

Nii täna proovisin käima,korraks töötas ja siis hakkas 500 pöördepeal käima ja välja surema,lõpuks ei töötanud enam üldse,kontrollisin,pumbast tuleb kütet ilusti ja minu arvamus et küttefilter on omadega umdes,niisis ootaks arvamusi ja seda tahaks ka teada kus see filter täpsemalt asuda võib 92 aasta 320.
Martin750
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Martin750 »

Kus täpsemalt kütusefilter asub`?
Kasutaja avatar
Hans_21
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 29.11.2010 17:05 57

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Hans_21 »

marps009 kirjutas:Kus täpsemalt kütusefilter asub`?
Kütusefilter peaks asuma juhipoolse esiratta pool, mootoriruumis põhja all.
Kui filter on korras, võid kontrollida üle ega aju pole ära uppunud või vett saanud.( aju asub aku taga täpselt)Minu teadmistmööda kontrollib aju kütusepumba tööd.
Kontrolli üle ka 2 kummilutti, ega need umbes pole prahist.( asuvad akust paremal pool, 1 jääb mootori poole..raske kätte saada)
Viimati muutis Hans_21, 10.12.2010 17:25 15, muudetud 1 kord kokku.
Martin750
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Martin750 »

Selge,homme vahetan ära,kui siis ka käima ei hakka kisub asi suht masendavaks juba.
Kasutaja avatar
Hans_21
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 29.11.2010 17:05 57

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Hans_21 »

marps009 kirjutas:Selge,homme vahetan ära,kui siis ka käima ei hakka kisub asi suht masendavaks juba.
Muutsin oma postitust ja lisasin paar lauset juurde.
Kui muu ei aita, siis tõesti on sul pumbal jõud kadunud ja vajab välja vahetamist.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas teet82 »

marps009 kirjutas:Mnja eks homme vaatan,igatahes otsevooluga sõites on kõik nii nagu peab,ei tea,müstika :roll:
Ei saa täpselt aru, kas siis originaal juhtmeid pidi töötab pump või mitte.. Kui töötab aga jääb lahjaks, siis tuleks mõõta testriga pumbani jõudvat pinget. Kuskil võib olla halb ühendus, mis pinge maha tõmbab ja pump ei tööta täisvõimsusel.
Releed on tülikas lahti kakkuda, lihtsam on juhtmejupiga sillata klemmid 30 ja 87, pump peab kohe tööle hakkama kui relee pessa pistad ;)
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Hans_21
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 29.11.2010 17:05 57

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Hans_21 »

teet82 kirjutas:
marps009 kirjutas:Mnja eks homme vaatan,igatahes otsevooluga sõites on kõik nii nagu peab,ei tea,müstika :roll:
Ei saa täpselt aru, kas siis originaal juhtmeid pidi töötab pump või mitte.. Kui töötab aga jääb lahjaks, siis tuleks mõõta testriga pumbani jõudvat pinget. Kuskil võib olla halb ühendus, mis pinge maha tõmbab ja pump ei tööta täisvõimsusel.
Releed on tülikas lahti kakkuda, lihtsam on juhtmejupiga sillata klemmid 30 ja 87, pump peab kohe tööle hakkama kui relee pessa pistad ;)
Ml see teema läbi elatud paar päeva tagasi. 1 inimene, kes diagnostikas töötab ütles otse, kas vool on või mitte, lahjaks jäämise varianti ei saa olla. Küll aga võib releel olla töötamisel tõrge juures, kord töötab, kord mitte. Relee korpust on lebo lahti võtta, kui mõistust on, surud igasse äärde tiku vahele, kui kangutad plastik kinniti eemale ja libistad korpuse lihtsalt maha, sedasi saad teada ka relee olukorra...kui näeb tahmane ja must välja, siis tuleb välja vahetada. Kui hakkad mingi sildamisega mässama ..klemmid 30 ja 87..valesti midagi teed, võid ülse peese keerata! Elektriga ei mängita. :!: Kui relee on korras, bensufilter puhas..siis on pump hõre..töödaku ta sul palju tahab otse voolu andes..pikapeale kaob jõud lihtsalt. Endal vana surises ka...aga vat auto podises ja suri välja...uus sai peale..probleem lahenenud!
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas teet82 »

Hans_21 kirjutas: 1 inimene, kes diagnostikas töötab ütles otse, kas vool on või mitte, lahjaks jäämise varianti ei saa olla
Eks igasuguseid inimesi töötab tänapäeval diagnostikuna. Üldiselt on ikka vahe sees, kui pumba klemmidele jõuab 12 voldi asemel näiteks 10. Siin teema algataja väitis justkui, et pump töötab, kuid mootor ei tööta ning otse ühendates on kõik ok. Sellisel juhul on minu pakutu loogiline..
Ja kui on vaja pumba aktiveerida näiteks kütuse rõhu mõõtmiseks või diislil õhutamiseks, siis sillatakse just klemmid 30 ja 87, mitte ei võeta releed lahti.. TTK autotehnik, enam-vähem tean mida räägin :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Hans_21
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 29.11.2010 17:05 57

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Hans_21 »

teet82 kirjutas:
Hans_21 kirjutas: 1 inimene, kes diagnostikas töötab ütles otse, kas vool on või mitte, lahjaks jäämise varianti ei saa olla
Eks igasuguseid inimesi töötab tänapäeval diagnostikuna. Üldiselt on ikka vahe sees, kui pumba klemmidele jõuab 12 voldi asemel näiteks 10. Siin teema algataja väitis justkui, et pump töötab, kuid mootor ei tööta ning otse ühendates on kõik ok. Sellisel juhul on minu pakutu loogiline..
Ja kui on vaja pumba aktiveerida näiteks kütuse rõhu mõõtmiseks või diislil õhutamiseks, siis sillatakse just klemmid 30 ja 87, mitte ei võeta releed lahti.. TTK autotehnik, enam-vähem tean mida räägin :D
Kohe kindlasti pole tema TTK autotehnik ja kohe kindlasti ei soovita ma midagi sillata.Rõõm kuulda, et meil foorumil pädevaid inimesi, aga kas oled kindel, et antud probleemi ees seisev inimene on piisavalt pädev sildama midagi? Pigem veenduda relee olukorras, või pöörduda spetsialisti poole,kes vaatab asja ise üle. Jutt ei käi haridusest, vaid kuidas oleks mõistlik talitada. Pärast tuleb tagasi siia foorumile küsimusega, mida nüüd teha...sildasin midagi..ja kärsahaisu tuli...kuskil pole voolu enam.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas teet82 »

Hans_21 kirjutas:kas oled kindel, et antud probleemi ees seisev inimene on piisavalt pädev sildama midagi?
OK, olen nõus, et relee lahti võtmine ja kontaktide näpuga kinni lükkamine on ohutum. Aga tegelikult sildab selle tegevusega samamoodi klemmid 30 ja 87 ;)
Rahu :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Hans_21
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 29.11.2010 17:05 57

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Hans_21 »

Ma vanarahu ise.
Lihtsalt parem karta, kui kahetseda. :roll:
Martin750
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Martin750 »

Pumba vool käib hetkel otse aku pealt läbi lüliti,kütet pumpab ilusti üles.
Martin750
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Martin750 »

Filter uus,aga ikka ei piuksugi,jama v2rk rsk,ei oska enam midagist teha.
Kasutaja avatar
Hans_21
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 29.11.2010 17:05 57

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Hans_21 »

marps009 kirjutas:Pumba vool käib hetkel otse aku pealt läbi lüliti,kütet pumpab ilusti üles.
Pumpa vool ei tohi tulla otse aku pealt, võid ainult korra pumba olukorda kontrollida nii. Kuna pumba tööd reguleerib aju, peab olema see ikka õigete juhtmete kaudu. ( minu teada peaks aju reguleerima, kindel pole)
Aga tõesti, ise ka ei oska enam öelda, milles võiks asi olla. Soovitan sul ikka asjatundja poole pöörduda.
Martin750
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Martin750 »

Okei,tänud sellegi abi eest.Aga kas keegi oskab öelda kas sellel mootoril on näiteks mingeid andureid mis ei laseks tal käivituda vms.väga imelik teema igatahes,starteri suutsin vist ka p#rse keerata nende käiamstega.
Kasutaja avatar
Hans_21
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 29.11.2010 17:05 57

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Hans_21 »

marps009 kirjutas:Okei,tänud sellegi abi eest.Aga kas keegi oskab öelda kas sellel mootoril on näiteks mingeid andureid mis ei laseks tal käivituda vms.väga imelik teema igatahes,starteri suutsin vist ka p#rse keerata nende käiamstega.
Ma endal käiasin ka mõnuga..järsku käis klõks...ja vool kadunud..võtsin akul klemmid maha..ootasin oma 10 minti ja panin peale tagasi...ja vool oli tagasi..ei tea mis juhtus aga õnneks sain voolu tagasi :lol:

Aga pmst, kui pump töötab, võiksid küünlad ja nende juhtmed üle kontrollida järgmisena, et mis olukorras need on.
Martin750
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Martin750 »

Võtsin küll ühe süütepooli koos küünlaga maha,tundusid korralikud,aga sänet küll sealt ei tulnud,võibolla ei saanud korralkult massi vms,ah ei tea,nagunii mingi mõtetult väike viga mida on raske ilma diagnostikata üles leida.
Kasutaja avatar
Hans_21
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 29.11.2010 17:05 57

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Hans_21 »

marps009 kirjutas:Võtsin küll ühe süütepooli koos küünlaga maha,tundusid korralikud,aga sänet küll sealt ei tulnud,võibolla ei saanud korralkult massi vms,ah ei tea,nagunii mingi mõtetult väike viga mida on raske ilma diagnostikata üles leida.
Arvan ka, et diagnostika on hea idee :)
Martin750
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Martin750 »

Jah aga finants seisuga on kehvasti hetkel :cry:
Martin750
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.

Postitus Postitas Martin750 »

Selline küsimus ka et kas sellel autol on tehaseimmo või mitte,äkki on immos viga?
Martin750
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: BMW 530XD F11, Volvo S80
Asukoht: Tallinn

Re: E36 Ei käivitu enam üldse

Postitus Postitas Martin750 »

Kas vändaanduris võib viga olla?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E36 Ei käivitu enam üldse

Postitus Postitas teet82 »

marps009 kirjutas:Selline küsimus ka et kas sellel autol on tehaseimmo või mitte,äkki on immos viga?
Tehase immod tulid alates 1995, enne seda kasutati vist ka mingit starteri katkestamise süsteemi.
Immo veaga peaks hetkeks käivituma ja siis välja surema.
marps009 kirjutas:Kas vändaanduris võib viga olla?
Bensiinipumba releed juhib mootori aju, nagu eelpool mainitud. Aju tahab saada pumba sisselülitamiseks mootori pöörlemise signaali, mis võiks loogiliselt tulla väntvõlli andurilt. Kui andur ei tööta siis..
Nende M50 mootoritega oli vist nii, et osad tahavad käivitumiseks nukkvõlli ja osad väntvõllianduri signaali. Sõltuvalt sellest kas Siemens või Bosch äkki.. Aga ma pole kindel selles :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: E36 Ei käivitu enam üldse

Postitus Postitas Cert85 »

Algatuseks, kui süüte sisse keerad, siis peab pump mõnedeks sekunditeks käivituma.
Pump rakendub uuesti, kui leitakse, et "mootor pöörleb".
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
PuZuP
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 09.11.2006 14:39 52
Asukoht: Tallinn

Re: E36 Ei käivitu enam üldse

Postitus Postitas PuZuP »

teet82 kirjutas: Aju tahab saada pumba sisselülitamiseks mootori pöörlemise signaali, mis võiks loogiliselt tulla väntvõlli andurilt. Kui andur ei tööta siis..
Nende M50 mootoritega oli vist nii, et osad tahavad käivitumiseks nukkvõlli ja osad väntvõllianduri signaali. Sõltuvalt sellest kas Siemens või Bosch äkki.. Aga ma pole kindel selles :D

Ei taha need pumbad mingit pöörlemissignaali. Saavad oma signaali starterist hoopis, mis sest pumbast ikka kräunutada kui mootorit käivitada pole vaja.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E36 Ei käivitu enam üldse

Postitus Postitas teet82 »

PuZuP kirjutas:Ei taha need pumbad mingit pöörlemissignaali. Saavad oma signaali starterist hoopis, mis sest pumbast ikka kräunutada kui mootorit käivitada pole vaja.
Ei saa aru hästi, aga jään kindlaks oma eelnevale jutule :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Vasta