Kas keegi viitsib enda e-46 varjatud menüüst vaadata,et kui palju on maanteel sõites ja ka ummikutes seistes jahutusvedeliku temperatuur ? Diagnostikas ja varjatud menüüs näitas,et mul liiga madal, nimelt 92 kraadi, peaks olema 97 kraadi. Vahetasin suure termostaadi ära,kuid midagi ei muutunud, ilmselt tuleb ka teine termostaat vahetada (mul automaatkastiga, sellel 2 termostaati) Küsimus tekkiski sellepärast,et mul on hakanud termosiduriga ventikas ummikutes tööle vahest (mõtlen,et nagu jäigalt järgi võtnud) ja ka kohapeal on kliima vent korra tööle hakanud. Kui temperatuur ainult 92 kraadi,siis nad ei tohiks ju tööle hakata.
Lisaks äkki keegi viitsib seletada, et mis põhimõttel see kasti termostaat töötab. Kas siis kui mootor on juba küllalt kuum, see avaneb ja hakatakse ka kasti jahutama või loogilisem variant on,et kui kast on juba küllalt kuum,siis hakatakse ka kasti jahutama. Kas minu autol probleem siis selles ,et koguaeg on ka nn. kasti ring lahti ja sellepärast mootori temperatuur ei tõusegi kõrgemale?
Lisan ka juurde,et temperatuuri seier püsib ilusti keskel nii linnas kui maanteel ega liigu sealt kuhugi poole ja ka sooja tuleb ilusti salongi. Kuid mulle tundub, võibolla,et kujutan seda ka ette ainult endale aga auto jahtub nagu rutem maha kui eelmine talv. Eelmine talv ka suure miinusega ,kui olid juba mootori kuumaks sõitnud, käisid umbes tund aega ära kuskil , minnes tagasi sõitma, polnud temperatuuri seier veel langenud eriti. Nüüd nagu kuidagi kiiremini jahtub, et ka umbes tund seisis auto, minnes tagasi sõitma , oli juba langenud seier veerandi peale, väljas pole veel õiget miinustki.
Pikk ja keeruline jutt , loodan,et keegi viitsib lugeda.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)