E36 Häda ja viletsus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
käsn
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 06.09.2009 19:05 54

E36 Häda ja viletsus

Postitus Postitas käsn »

Tere taas,

Kõigepealt tänaksin jälle eelnevate probleemide abistamisel - foorumist on palju abi olnud. Tänasin ka oma eelmise samanimelise teema lõpus aga too läks ka koos paljude teiste postitustega parematele jahimaadele.

Täna kerkis esile siis jälle uus probeem. Avastasin õhtupoolikult, et CDBoxi toitejuhe oli ühest kohast vähe kannatada saanud. Kiskudes siis juhet rohkem valguse kätte, et paremini näha käis katkisest kohast läbi kena taevasinine säde ja juhtmest kadus vool. Auto mootor ei töötanud kuid süüde oli sees. Kiskusin ruttu boxi tagant lahti ja lõikasin kaabli soon soone haaval läbi. Kargasin siis pukki ja keerasin võtit aga mitte midagi. Ei tõmberelee klõbinat ega starteri köhimist. Vandusin mõnuga. Proovisin nii mõnigi kord veel aga kottigi. Kuna oli muidugi lõpp kiire (nagu ikka siis kui kõik sellised asjad juhtuvad) ei osanud midagi muud teha kui kapott lahti ja kaitsmekarbi kallale. Käisin testriga kaitsmed üle, tester üts, et kõik annavad mõnuga kontakti. Vandusin veel ja virutasin kapoti kinni. Läksin võtsin hoovist teise auto. Laadisin oma asjad teise autosse ja ühelhetkel olin kogemata oma masina juhiistmel ja keerasin võtit. Läks käima. Vandusin ja hõiskasin igast otsast. Laadisin asjad ringi ja panin linnapoole ajama. Sõites avastasin, et bensiini- ja temperatuurinäidik ei tööta, ja OBC ekraan oli maks heleduse peal (päevarežiim) ja regullimine ei aidanud. Seeselleks, kuna kahtlesin bensiini koguses sõitsin tanklasse. Paagi luuk aga kinni. Võtsin süüte välja (Elagu otsatu rumalus!!!) ja keerasin uksed kinni ja siis taas lahti - paak avanes ja tankisin lõpuni. Pärast aga masin enam ei käivitunud ja sain kenasti nööriotsas sõitu nautida.

Hiljem nusperdasin veel kaitsmetega aga ei midagi. Auto ei käivitu ja võtme keeramine tavaasendist süüte peale ei avalda auto käitumisele mingisugust mehaanilist mõju, vaid vajaminevad tuled armatuuris süttivad.

Autoks ikka veel 320 96a

Ideid?
Kasutaja avatar
käsn
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 06.09.2009 19:05 54

Re: E36 Häda ja viletsus

Postitus Postitas käsn »

Käisin nüüd valges kaitsmed uuesti üle, leidsingi 3 kaitkist kaitset. Nr 46 oli suht süsi. Teised (19 ja 27) olid vähe viisakamad.

Aga kuna ma ikkagi suht roheline masinaomanik, siis kas BMWl on ka mingid oma spets kaitsmed või sobivad ka prismas ja statoilis müüdavad kahvlid?
Entz123
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 12.03.2009 11:59 59

Re: E36 Häda ja viletsus

Postitus Postitas Entz123 »

Sobivad nad kõik aga jälgima peate erinevaid pingete taluvust.
10V, 20 V jne.
Kasutaja avatar
käsn
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 06.09.2009 19:05 54

Re: E36 Häda ja viletsus

Postitus Postitas käsn »

Eks ehmatus oli vast suurem kui asi väärt. Auto jälle kasutajasõbralik! Prisma kahvlid sobivad kenasti, potentsiaali kannatavad kuni 32V. Aitäh!
Kasutaja avatar
RK1.0
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 17.10.2008 21:45 35
Peamine sõiduk: iS
Asukoht: Tallinn/Pärnumaa

Re: E36 Häda ja viletsus

Postitus Postitas RK1.0 »

Tuleb jälgida, millist lühisvoolu kannatab kaitse ehk siis ampreid. Kuna 32V taluvaid kaitmeid on väga palju, aga lühisvool on neil erinev.
Kasutaja avatar
käsn
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 06.09.2009 19:05 54

Re: E36 Häda ja viletsus

Postitus Postitas käsn »

Jah.. niipalju ma sain asjale pihta, et kaitse vastavalt õigele voolutugevusele osta.
Vasta