veepumpade erinevustest...
veepumpade erinevustest...
sai vahetatud veepump(põhjuseks arvestatav lõtk) peale mida enam tühikäigul salongi sooja tulla ei taha...termostaat samuti peaaegu uus peal,vedelikku piisavalt ja vähemalt 3-4 korda õhutatud(2 korda um-is).nemad väidavad,et õhku pole süsteemis...kui pöörded 1500 kusagil tuleb sooja nigu mühin.eriti häiriv on praegu hommikuti...kui sõitu ei alusta,siis sooja ei hakkagi tulema.veepump sai võetud b-varuosa salomest,nemad väidavad,et sellist probleemi neil ennem esinenud pole.ei teagi mis edasi teha,kas proovida järgmist pumpa ...ja suvel ju peaks mootor olema selle võrra halvemini jahutatud kui pole piisavalt tsirkulatsiooni... niipalju veel,et autoks e-36 328
Re: veepumpade erinevustest...
Kas vent ikka salongi õhku ka pumpab? Ehk tahab ka salongifilter vahetust
2X328 '95
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2899
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: veepumpade erinevustest...
Kui pump külge istus, siis vaevalt ta vale on.
Kuna muud asjad on nagu kontrollitud, siis ainuke asi mida veel kontrollida, on soojenduskraan.
Kuna muud asjad on nagu kontrollitud, siis ainuke asi mida veel kontrollida, on soojenduskraan.
Re: veepumpade erinevustest...
Kas sellel mootoril lisatsirkulatsiooni pumpa pole, salongisoojenduse tarvis?
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Asukoht: Viljandimaa.
Re: veepumpade erinevustest...
salongi filter sai samuti koos veepumbaga vahetatud(enne olid aknad vahest liiga udused),soojaklapp-kraan sai aasta tagasi lammutuse omaga asendatud...peale seda tuli ilusasti mõlemale poole sooja(auto on kliimaga).um-is võeti selle klapi pistik viimane kord lihtsalt lahti ja soovitati niimoodi proovida kas on abi või pole...kõik oli ikka vanaviisi,tühikäigul tuleb ainult leiget kas on siis olemas mingeid võimsamaid veepumpi (labad suuremad?),kusjuures sellel mis sisse sai olid plast labad...tagantjärele olen targemaks saanud,et metallist oleks parem...sellest hoolimata peaks ta vedelikku ringi ajama..lisatsirkulatsiooni pumbast ei tea mina midagi um-is ei teinud sellest keegi juttu....
- bmw-vanos
- Huviline
- Postitusi: 757
- Liitunud: 22.02.2009 22:20 35
- Peamine sõiduk: e46 330d 150kw,6 manu
- Asukoht: Kuressaare
Re: veepumpade erinevustest...
kas sul temperatuur normis keskel see seier,ja kontrolli termostat üle ma arvan see juba vana ta lahtises asendis sis ei tulegi tühikäigul sooja eriti, ainult leiget... mul oli sama jama e36 328 kliimaganullviis kirjutas:salongi filter sai samuti koos veepumbaga vahetatud(enne olid aknad vahest liiga udused),soojaklapp-kraan sai aasta tagasi lammutuse omaga asendatud...peale seda tuli ilusasti mõlemale poole sooja(auto on kliimaga).um-is võeti selle klapi pistik viimane kord lihtsalt lahti ja soovitati niimoodi proovida kas on abi või pole...kõik oli ikka vanaviisi,tühikäigul tuleb ainult leiget kas on siis olemas mingeid võimsamaid veepumpi (labad suuremad?),kusjuures sellel mis sisse sai olid plast labad...tagantjärele olen targemaks saanud,et metallist oleks parem...sellest hoolimata peaks ta vedelikku ringi ajama..lisatsirkulatsiooni pumbast ei tea mina midagi um-is ei teinud sellest keegi juttu....
Re: veepumpade erinevustest...
termostaat vahetatud 2 kuud tagasi ja temp. näidik püsib ilusasti keskel...
Re: veepumpade erinevustest...
kus see soojendus kraan asub? endal sama viga.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2899
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: veepumpade erinevustest...
Pistiku lahtivõtmisel peaks olema klapp kogu aeg avatud ja salogi peaks tulema sooja. Aga minul plnud selleisest kontrollimise viisist kasu. Nimelt oli minu autol soojenduskraani juhtkolvi küljest klapp lahti tulnud ja kolb ei tõmmanud klappi üles. Vahepel lõid kõrgemad pöörded klapi lahti, siis tuli ka sooja.nullviis kirjutas:um-is võeti selle klapi pistik viimane kord lihtsalt lahti ja soovitati niimoodi proovida kas on abi või pole...kõik oli ikka vanaviisi,tühikäigul tuleb ainult leiget kas on siis olemas mingeid võimsamaid veepumpi (labad suuremad?),kusjuures sellel mis sisse sai olid plast labad...tagantjärele olen targemaks saanud,et metallist oleks parem...
Mis puutub veepumpa, siis b varuosa labade materjalide kvaliteedis poleks ka ise nii kindel. Kui labad on mingist valgest plastmassist, siis oleks asi suht kahtlane. BMW kasutab oma pumpade juures nüüd komposiitmaterjali (musta värvi plastmassi moodi), millel ei tohiks enam lagunemisega probleeme.
Metallist labadega pumpi kimbutab jällegi laagrite lagunemise probleem. Ise vahetasin just metallist labadega pumba, millel laagrid olid ära kulunud (samas oli pump vähemalt 50000+ km töötanud, mis ongi enamvähem normaalne eluiga).
Kui aga ikka tahad paremat pumpa, siis M50/M52-le pakutav performance pump on selline:
http://www.harrisonmotorsports.com/shop ... 33601ed90c
Pidurivõimedist paremal pool.aix kirjutas:kus see soojendus kraan asub? endal sama viga.
Siin pildil valge ringi sees:
http://www.bimmerwerkz.com/forum/attach ... -hoses.jpg
Re: veepumpade erinevustest...
vähemalt valgest plastikust see polnud...täitsa must oli ehk on lootust ,kevade poole kui muu ei aita vahetan ta igatahes välja,sest see jama tekkis ikkagi vahetult peale pumba vahetamist.igatahes tänud vastamast ja nõu andmast!
Re: veepumpade erinevustest...
idee poolest peaks saama neid klapi/kraani torusid katsuda ka. ühest neist peab soe sisse või välja tulema, ei tea ka täpselt
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2899
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: veepumpade erinevustest...
Kliimaga variandil siis 3 toruga klapp:vull kirjutas:idee poolest peaks saama neid klapi/kraani torusid katsuda ka. ühest neist peab soe sisse või välja tulema, ei tea ka täpselt
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
Alumisest avast siis läheb jahutusvedelik sisse, 2 ülemisest edasi salongi kummalegi poolde. Kui ülemised jäävad külmaks, kuigi soojendus on põhja keeratud, siis vist pole vaja enam pikalt mõelda
Ilma kliimata variandil siis 2 toruga klapp, alumisest läheb jahutusvedelik sisse ja ülevalt välja.
Re: veepumpade erinevustest...
soojakraanist välja tulevad kaks voolikut olid sellised soojad,alumine üldse leige ja sellised suht pehmed pigistada...sel hetkel mootor töötas tühikäigul ja temp. näidik kenasti keskel.pole ikkagi piisavalt tsirkulatsiooni?
Re: veepumpade erinevustest...
vana veepumpa pole kahjuks enam alles,aga krt inimene harjub tõesti kõigega...praeguste ilmadega -10 umbes pole väga vigagi ,salongi saab päris ruttu soojaks eks ma jälgin seda asja...kõige rohkem pelgan suve,et mis siis võib juhtuma hakata...