Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
ehk siis pakub huvi nende mootorite põhilised erinevused, tüüpvead, kütusekulu jne...
sry kui see teema enne arutatud on otsingust ei leidnud päris sama teemat
e36 puhul võib 2.0 mootoriga lutsu visata... hea sulpsatuse peaks tegema. Muud temaga eriti teha ei ole Ja antud teemat on foorumist päris palju arutatud. Soovitaks otsingut kasutada.
E30 ja E46 puhul ei oska seisukohta võtta, kuna ei ole neid kumbagi väga pruukinud.
Igal juhul ei kannata 2,0 mingit võrdlust 2,5 mootoriga vähemalt võrreldes sama ajajärgu mootoreid - küttekulu on praktiliselt sama, hooldekulu samuti vahe on vaid selles, et üks pakub sõidurõõmu ja teine seda kohe mitte ei tee.
Ainuke 2,0 mida vast kannataks 2,5 mootoriga võrrelda oleks vast nn. Itaalia M3 pealt pärit (320IS), kuid ikkagi pakub see vaid suurt hobujõu numbrit aga vääne on oluliselt lahjem 2,5 mootori poolt pakutavast.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
meph kirjutas:e36 puhul võib 2.0 mootoriga lutsu visata... hea sulpsatuse peaks tegema. Muud temaga eriti teha ei ole
Päris nii ära ka ikka ütle Ei saa aru inimestest kes arvavad, et alla 2.5 on kõik saast. OK on tore tõmmet nautida jne. Enamus inimesi käivad tööl ning sõidavad rahulikult ning ei kasuta kogu oma mootori jõudu ära. Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu
Minu vana tiptopp korras 520ga sai vanasti mitmeid kordi 525-tele tagatulesid näidatud Lihtsalt 325 ja 520-st suuremad autod on eestis sellise tüüprullmokkade käes, et 170 hj asemel on seal heal juhul 130 järgi
peaksin ütlema et ega ma ei tea bemaritest suurt midad, vend tahtis teada just nende mootorite vahesid, ta ise on merel ja ei saa praegu uurida niisiis aastate vahemik on vist mingi 90 algus kuni 95-96 vast
seda ka et oleksin väga tänulik kui keegi annaks lingi teemale kus seda juba arutatud on kui on, ise otsingust ei oska vist õigete otsisõnadega otsida......
320i ja 325i kütusekülu on samad?
Kas 325i võtab ka 7 l sajale?(maanteel)
Sai E30 325i-ga proovitud: 4 inimest autos, distantsi jooksul tuli ette mitu kolmanda käiguga möödasõitu (loe: suht peeneks), keskmine kiirus tuli 110 ringis ja kulu oli 8 l sajale. Linnas võtab 11.
E36 mul linnas tavaliselt 12 liitri kanti sajale. Maanteel täpselt ei ole aru saanud, kuna mingi kamm on veel :p
Alexeid kirjutas:Päris nii ära ka ikka ütle. Ei saa aru inimestest kes arvavad, et alla 2.5 on kõik saast. OK on tore tõmmet nautida jne. Enamus inimesi käivad tööl ning sõidavad rahulikult ning ei kasuta kogu oma mootori jõudu ära. Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu
Ma ei arvagi, et alla 2.5l oleks kõik saast. Praegu käib võrdlus M50B20 ja M50B25 vahel. Mina arvan lihtsalt, et M50B20 on saast
Neljapütaste kohta ei ütle midagi halba, ka M43B16 rebis litraazhi kohta tarbitavalt
meph kirjutas:e36 puhul võib 2.0 mootoriga lutsu visata... hea sulpsatuse peaks tegema. Muud temaga eriti teha ei ole
Päris nii ära ka ikka ütle Ei saa aru inimestest kes arvavad, et alla 2.5 on kõik saast. OK on tore tõmmet nautida jne. Enamus inimesi käivad tööl ning sõidavad rahulikult ning ei kasuta kogu oma mootori jõudu ära. Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu
Mina olen sinuga täiest nõus, sest kuna alati ei pea oleam 2.5 aisade vahel (mul on 1.8 ja olen sellega väga rahul ökonoomne)
meph kirjutas:e36 puhul võib 2.0 mootoriga lutsu visata... hea sulpsatuse peaks tegema. Muud temaga eriti teha ei ole
Päris nii ära ka ikka ütle Ei saa aru inimestest kes arvavad, et alla 2.5 on kõik saast. OK on tore tõmmet nautida jne. Enamus inimesi käivad tööl ning sõidavad rahulikult ning ei kasuta kogu oma mootori jõudu ära. Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu
Mina olen sinuga täiest nõus, sest kuna alati ei pea oleam 2.5 aisade vahel (mul on 1.8 ja olen sellega väga rahul ökonoomne)
Alexeid kirjutas:Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu
Valmistaks pettumuse... vähemalt poolte fooride alt käib esimene põhja & olenevalt mootorist & autost 25 kuni 50% fooride alt ka teine
Maanteel alustan möödasõitu 3'nda käiguga
520i & 525i peal on nii 24V kui 12V arvestuses vahe tuntav.
Pmst arvesta sellega, et mida väiksem mootor, seda rohkem sa seda tühjaks annad & seda suurem on ka kütusekulu.
Rohkem tühjaks andmist = rohkem remonti
Eks sa tee ise järeldus, kas tasub 2-liitrist võtta.
tr22nsmees kirjutas:Valmistaks pettumuse... vähemalt poolte fooride alt käib esimene põhja & olenevalt mootorist & autost 25 kuni 50% fooride alt ka teine
Päris mõnus oleks kui kõik nii sõidaksid
Siis vist hummikuid ei oleks
Maitse asi, ütles muki, kui limpsis kiisu si..a! Ühele tütar, teisele ema aga 2,5 sega põllul atra ei vea?! Esmalt tuleks selgeks teha, kuhu ja kus selle autoga sõitma hakatakse ja kas sõiduoskus alt ei vea, kui kw'sid palju? Kanaadalasel pole ju mõtet 141 kw või mis?
Vastupidavad motod mõlemad!
kui mõtted 320-el e36'l, siis soovitaks pigem 318i(S) alates 94aasta....kui 4 silindrit pole Sinu arust BMW, siis pigem 325i... millega saab juba ka madalatel (nii 1700-2000rpm) sõita(loe kulgeda), mis mootorit ja kütet säästab! Samas ka tühikäigul loksumine (logistamine) ei ole hea...
ok, rohkem tarka ei pane;)
Siim rahul 2.5-sega, võrreldes lahjematega....
ja alati võiks tsipa rohkem olla