BMW kavatseb koondada 8100 töötajat.

Vaba teema
Vasta
Kasutaja avatar
woosh
Huviline
Postitusi: 413
Liitunud: 24.02.2006 19:16 35
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

BMW kavatseb koondada 8100 töötajat.

Postitus Postitas woosh »

pang
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.07.2006 23:38 54
Asukoht: Vantaa-Maardu

Postitus Postitas pang »

kahju ,et nii palju inimesi jääb ilma tööta,väga negatiivne otsus minu meelest . Tootmine viiakse niinkuinii kuskile Hiinasse :mad: ,võib arvata mis kvaliteeti sealt tuleb
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

kusagil oli ka artikel materjalidele tehtavate kulutuste kärpimise kohta... kurb tõesti
BMW M5 V10
Kasutaja avatar
Annely
Klubiliige - admin
Postitusi: 1828
Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Annely »

Kõrvuti koondamistega tahab BMW võtta tööle 500 uut, hea väljaõppe saanud professionaali.
Noh, Eesti poisid-osavnäpud, see on teie võimalus!

OT:
Maailma suurim luksusautodetootja Bayerische Motoren Werke AG (BMW)
Vau, ma ei teadnudki, et sõidan luksusautoga :cool:
bmw_msn_ee
Huviline
Postitusi: 247
Liitunud: 10.02.2006 00:15 43
Asukoht: Tartu - 56305508
Kontakt:

Postitus Postitas bmw_msn_ee »

pang kirjutas:Tootmine viiakse niinkuinii kuskile Hiinasse :mad:
Sinna jõuavad need tootmised varem või hiljem. UMis bmw-orig. särgid, fliisid jne kõik Hiinas tehtud. Varsti hakkavad autoosi ka seal tootma.
cabrioboy88
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 27.10.2007 14:21 03

Postitus Postitas cabrioboy88 »

Usun, et BMW kvaliteet kohe kindlasti ei lange !
Ükskõik, mis riigis või maailmajaos tootmine toimub. ;)
Vaevalt BMW oma kvaliteeti, sellest tulenevalt ka hinda langetab. BMW'd ei saa ega ka hakka saama Hyundai või SangYongi vms hinnaga, mis sealt ida poolt odavalt tuleb :lol:
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Masinad ehitavad neid autosid, vahet pole kes seal nuppu vajutab. Vale oleks ka arvata, et venemaal toodetud BMW'd on lada kvaliteediga.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Kustas kirjutas:Masinad ehitavad neid autosid, vahet pole kes seal nuppu vajutab. Vale oleks ka arvata, et venemaal toodetud BMW'd on lada kvaliteediga.
Naiivitar :D
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Lauri_R

Postitus Postitas Lauri_R »

Miks see teema meid huvitama peaks? Vaevalt see BMW omanikke kuidagi mõjutama hakkab...

Muidugi minu kaastunne neile, kes jäävad tööst ilma :oops:
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Kustas kirjutas:Masinad ehitavad neid autosid, vahet pole kes seal nuppu vajutab. Vale oleks ka arvata, et venemaal toodetud BMW'd on lada kvaliteediga.
Sa vist ei kujuta ette kui vähe tegelikult masinad teevad.
Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT
Kasutaja avatar
Annely
Klubiliige - admin
Postitusi: 1828
Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Annely »

Masinad väänavad keredetailid kokku ja komplekteerivad auto kere ilma avatäideteta (küljes pole kapotti, uksi, klaase, tagaluuki). Kõik ülejäänu on ikkagi inimeste teha ja kõik käib aja peale ehk sellist varianti pole, et üks nokitseb kauem kui teine. Töö käib liikuva liini peal ja kui liin jõuab oma tee lõppu, siis peab töö tehtud olema....
Olgem ausad, need inimesed on osavad! Mitte, et hiinlased ei võiks osavad olla, aga ikkagi. Ega hiina maine pole asjata nii madal :idea:
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Elli kirjutas:Ega hiina maine pole asjata nii madal :idea:
Mis mõttes madal? Suur osa asju toodetakse Hiinas ja pole nende asjade kvaliteedil häda midagi.
Oluline on, et tootearendus ja kvaliteedijuhtimine oleks korralikult paigas, usinaid ja osavaid töökäsi on Hiinas ilmselt rohkem kui mujal. Nende töökäte sotsiaalsetest hüvedest ma muidugi parem ei räägi.
Olgem ausad, pigem ostaks siiski Hiinas tehtud asju kui Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas, Venemaal vms tehtuid :)
Ma arvan, et BMW tootmise Hiinasse kolimine oleks mõistlikum mõte kui Eestisse :)
Indrek
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Meie, ehk BMW omanike seisukohast on kurvim see, et kokku hakatakse hoidma ka materjalide ja R&D pealt. Kuidas see võiks toote kvaliteedile mõjuda, ma parem ei mõtlegi.
Sel teemal on Saksas päris pikk arutelu käimas:
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=25625&sid=
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

pannakse hiinas kokku (ehitatakse). siis võetakse uuesti juppideks ja saadetakse juppidena kuhugi portugali kokkupanemiseks... ?
saatmiskulud tulevad odavamad vms :roll:
Kasutaja avatar
skyline
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 15.05.2007 15:49 20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas skyline »

Ma usun et 10-20 aasta pärast tehakse enamikke laiatarbe autosid juba kuskil Aasias.
Mis BMW kvaliteeti puutub, siis Saksa TÜV raportite puhul on see enamikel mudelitel esisaja teises pooles ehk Renault jmt sisuliselt samadele kohtadele kandideerimas ...nii et ega sel kvaliteedil enam eriti kuhugi langeda pole, põhi on niigi üsna lähedal.

Muide hiljutises Terevisiooni intervjuus ütles Juhan Parts, et Hiinas on 200 mln töötut! See on ikka metsik kasutamata ressurss (sisuliselt võrdne sellega kui kogu Kesk-Euroopa rahvastik oleks töötud), pole ime et hiinlane on valmis töötama olematu palga eest, peaasi et tööd üldse oleks.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

skyline kirjutas: Mis BMW kvaliteeti puutub, siis Saksa TÜV raportite puhul on see enamikel mudelitel esisaja teises pooles ehk Renault jmt sisuliselt samadele kohtadele kandideerimas ...nii et ega sel kvaliteedil enam eriti kuhugi langeda pole, põhi on niigi üsna lähedal.
Minu meelest pole BMW kunagi taotlenud, et me toodame ilgelt vastupidavaid autosid. Esikohal on sõidurõõm, mugavus jms ja selle eest tuleb ka lõivu maksta.
Sellised "meil on vastupidavam kui teil" on rohkem riisikatele jt kuuluvad loosungid.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
b2m5w
Huviline
Postitusi: 183
Liitunud: 14.02.2008 09:53 48

Postitus Postitas b2m5w »

raimo_r kirjutas:
skyline kirjutas: Mis BMW kvaliteeti puutub, siis Saksa TÜV raportite .... põhi on niigi üsna lähedal.
Minu meelest pole BMW kunagi taotlenud, et me toodame ilgelt vastupidavaid autosid. Esikohal on sõidurõõm, mugavus jms ja selle eest tuleb ka lõivu maksta.
Sellised "meil on vastupidavam kui teil" on rohkem riisikatele jt kuuluvad loosungid.
aga võiks ju!
Transpordi võimalus Eestis kui Euroopas Ford Transit Jumboga(täispikk-täiskõrge) 14m3
Info Ps või 50 44 952
Jan_K
Huviline
Postitusi: 288
Liitunud: 28.06.2006 21:41 43
Peamine sõiduk: BMW 530i E60
Asukoht: Jälgimäe
Kontakt:

Postitus Postitas Jan_K »

Indrek_M kirjutas:
Elli kirjutas:Ega hiina maine pole asjata nii madal :idea:
Mis mõttes madal? Suur osa asju toodetakse Hiinas ja pole nende asjade kvaliteedil häda midagi.
Täiesti nõus ülaltoodud väitega, et kõik oleneb kvaliteedi kontrollist ja firma poliitikast kui kalliks see kõik läheb.

Käin välja sellise väite: Sõidan praeguseks 13 aastat vana autoga mille parandamisse olen ikka suhteliselt vähe investeerinud. Samas on mu auto peaaegu ideaalses korras. Ja linnas sõidab samasuguseid E38-id päris palju. Võtaks nüüd sama aasta nt. Peugeot mudeli 406,407,607 (ma võin eksida numbritega vabandust) Ja siit ka küsimus, et palju on neid korras masinaid linnaliikluses näha? Ma kaldun arvama, et enamus neist mis veel liiguvad kolisevad ja logisevad. Ja ei kannata mingit kriitikat. Kas Te sõidaksite 13 a. vana mõne muu autoga???Jätame kõrvale igasugu Lamborginid ja Infinitid. OK Mercedes on ka väga luksikas auto ja ta püsib samamoodi väga kaua vastu nagu BMW-gi.
53 036 056 Jan
Kasutaja avatar
Marti740
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 25.07.2006 14:55 31

Postitus Postitas Marti740 »

IMO pole mingit Hiinat sinna vahele vajagi. Võrrlge 1985 ja 2005 aasta BMW-de kvaliteeti. Tahaks näha, kui palju tänapäeval toodetud autosid 20 aasta pärast veel liigub.
ex740i:ex318i:ex540i:ex318iT
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kui nt. uskuda, kui palju ADAC teeservas BMW-dele abi osutas, siis pole siin häbeneda midagi:
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannen ... eID=179723
http://www.adac.de/images/Pannenstatist ... 179730.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
skyline
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 15.05.2007 15:49 20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas skyline »

priitv8 kirjutas:Kui nt. uskuda, kui palju ADAC teeservas BMW-dele abi osutas, siis pole siin häbeneda midagi:
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannen ... eID=179723
http://www.adac.de/images/Pannenstatist ... 179730.pdf
Mis seda ADACi statistikat puudutab, siis Auto Bild halab juba mitu aastat, et seda ei saa usaldada. Põhjus selles, et mitmed tootjad pakuvad omalt poolt uutele autodele mitmeteks aastateks tasuta 24h autoabi ning nii ei jõua paljud juhtumid statistikasse.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

skyline kirjutas:
priitv8 kirjutas:Kui nt. uskuda, kui palju ADAC teeservas BMW-dele abi osutas, siis pole siin häbeneda midagi:
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannen ... eID=179723
http://www.adac.de/images/Pannenstatist ... 179730.pdf
Mis seda ADACi statistikat puudutab, siis Auto Bild halab juba mitu aastat, et seda ei saa usaldada. Põhjus selles, et mitmed tootjad pakuvad omalt poolt uutele autodele mitmeteks aastateks tasuta 24h autoabi ning nii ei jõua paljud juhtumid statistikasse.
Asi on ju suhtarvudes? Kui ikka aastas vastatakse 1 miljonile väljakutsele, siis on valim piisavalt suur et statistikat teha. Samuti võid vaadata ADAC lehelt põhjuste jaotusi. Valdav enamus on seotud aku- ja elektriga. Kas see aga just auto (mitte)kvaliteedist räägib, on iseasi. Selge muidugi see, et BMW elektritarve on röögatu keskmise katusega taburetiga võrreldes.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta