Huvitav tähelepanuosutus klubi suunal

Vaba teema
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Hans kirjutas:Muhv, tead mis on ideaalne esindus, kui sul puudub autol märk siis müügimees ei lase sellisel häbil edasi kesta, et BMW autol puudub BMW märk ja ta võtab selle sahtlist ja tuleb platsile ning paneb sulle veel ise selle külge. Tasuta!
UM on siiski AS ja antud ettevõtlusvorm on suunatud kasumile. Täiesti arusaamatu on ootus, et kasumile suunatud ettevõte peaks midagi tasuta andma :D Samas usun, et sellist kaubamärki nagu BMW esindav ettevõte peab järgima teatavaid korporatiivseid PR nõudeid. Siia alla käivad ka kingitused jms. Ju siis uue puksi tellimine esindusest ei anna veel põhjust valmisolekuks "roheline". Tegelikult ju arusaadav ja loogiline.
Teine asi on see kuidas sealsed töötajad sinusse suhtuvad ja millise põhjuse sa ise annad neile. Kui lugeda Lauri kirjutist siis võib eeldada, et Lauri jättis töötajatele hea mulje nii inimesena kui oma sõiduriista peremehena ja teda puht inimeste isiklikust sümpaatiast teenindatakse ka väga hästi. ;)
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Neid "kõvale kasumile" suunatud, kuid klientidega tegeleda mittesoovivaid autofirmasid ole teisigi ja see, et nad AS-d on, ei tee nende turundus- või kliendipoliitikat automaatselt absoluutseks tõeks. Kõik me teame, kuidas paistis silma pankrotti läinud Baltmotors või Rahva Auto. Mõne margiga on kahjuks nii, et ollakse Eestis ainuke ja siis võib endale jama lubada. Mis ei tähenda seda, et ainult rikastel klientidel sabas sörkimine ning ülejäänute p'''''se saatmine oleks edu alus. Lihtsalt paljudel sedasi tegevatel firmadel on õnnestunud endale positsioon saada,
mille najal liugu lasta. Õige poliitika on laiapõhjaline PR ja "kõigile midagi", näitab Euroopa firmade 100+ aastane ajalugu. Selle kõrval pole
mõtet mõnel kohalikul pisimonopolistil kelkida. Tal on lihtsalt vedanud, mitte ta pole asja targasti ajanud või tema poliitika pole ainuõige.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Pariisi ja tagasi
selles asjas ma küll mingit probleemi ei näe, eelmine aasta oli vaja Saksamaale minna vaatasin kapote all vedelikud üle ja õhtul sõitsin laeva peal, kahe nädala pärast olin siin ilusti tagasi ja auto oli täitsa ühes tükkis:) see aasta on ka plaan jällegi oma autoga Saksamaale minna ja ma olen enda autos nii kindel küll, et julgen vabalt selle sõidu ette võtta.

Lauri_L kirjutas: ...ja minul küll pole häbi BMW Klubi kleepsuga mööda linna ringi põristada :).

selles asjas olen mina Lauri_L-iga väga ühel meele ;)
Mercedes EQS 450+ 2022
nuga
Klubiliige EKBK
Postitusi: 417
Liitunud: 13.09.2003 23:32 51
Asukoht: Estland
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Muhv kirjutas:Igal klubi liikmel on õigus esitada oma...
Sellel ideel võiks jumet olla. Ainuke asi, millega ei saa nõustuda, oleks see, et esinduse poolt pakutav soodustus eeldab omanikupoolseid kohustusi. Iseasi oleks sponsorlusega - sellisel juhul on kohustused mõistetavad.
Nagu ma aru saan, siis oleks selline võimalus klubiliikmetel. See aga eeldab sõitvat bmw'd, mida projekti teostajal (ja näiteks minul kaa) ei pruugi olla.
Muidugi kui asi idee tasandist kaugemale jõuab, siis eks ma pea sulepea pihku võtma ;)
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
nuga kirjutas:Nagu ma aru saan, siis oleks selline võimalus klubiliikmetel. See aga eeldab sõitvat bmw'd, mida projekti teostajal (ja näiteks minul kaa) ei pruugi olla.
Noorliikmel ei pea olema sõitvat autot.

jJanno
exTouring
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

priitv8 BMW ise ei tooda neid vanu juppe, vähemalt kunagi oli mingi pressi teade, et nad mingi hulga firmadega vanade juppide tootmis lepingud tegid.
Ja muidugi ma pakun, et hind neil juppidel on metsik kirves.
Ivar
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 28.12.2003 17:50 33
Asukoht: BMW 740D
Kontakt:

Postitus Postitas Ivar »

Cardo kirjutas:Janno ma parandan !!! laulu sõnad on rõwedad sest kõlavad nii ... petsi romu bmw !! :( . Asi selles et keegi ei saa salleri artikulatsioonist aru ja kui saavadgi omaarust siis exivad.
Kunagi special otsisin sõnad ülesse sest ma ei saanud sealt enamusest aru !
Ei uskunud, kuid näe ongi :?

Ref:
Petsi romu bmw, taeva abiga
Viib meid jälle Pühajärvele

Link
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Ma olin ka juhtumisi täpselt samal ajal UM'is kui Lauri_L oma sinise isendiga sealt lahkumas oli. Käisin järjekordset 18 kroonist plastmasstüüblit ostmas, mis tänu saugale oma töölepingu üles andis. Teenindusel ja suhtumisel pole seal suuremal osal ajast midagi viga. Eriti pani mind imestama, et paranduse letis olev härras, kes minu autot on iga kord vastu võtnud (ca 3 korda), viimane kord juba mäletas mind nimepidi ja ka mu autot :) Ainuke miinus on see, et varuosade ja kassa letis kipub vahest olema kümneminutilisi pause, kui kedagi seal kohal ei ole. Samas muud tegelased siblivad ümberringi ja ei pane tähele vist seda, et klient ootab teenindajat ja ei tee midagi selleks, et teenindaja letti kutsuda.. välja arvatud muidugi siis, kui neilt seda küsida.
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

see,et letis kedagi pole on täitsa arusaadav,sest tegelt tööd on ka letist eemal ja nad ei jõua igale poole,nii et kannatust,tähtsam on ikkagi suhtumine
truumu

Postitus Postitas truumu »

ma saan aru, et varuosamehel on tegemist, aga kassaneiul?
viimati 15min ootamist, kuigi sama näitsik ilmutas end mitu korda silmapiiril ja paistis, et kiiret tal eriti kuhugi ei olnud...
kuigi üldmulje siiski positiivne, lähen südamerahuga uuesti :D
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Kui minu seisukohta võtta tundub selline a 10-15 minutit kellegi ootamine pohhuistliku perefirma suhtumist ja monopoolset seisu. Kui konkurents puudub siis võib sellist suhtumist lubada. Kui oleks veel üks A jupide pakkuja siis näeksite kuidas suhtumist muudetakse ja klienditeenindus paraneb. Ok siit siis küsimus ... Kas ma lähen varuosa ostma sinna kus letitaga ootab mind müüja ja müüb kohe minule soovitava detaili ja maksta saan koheselt või lähen inimtühja (nii siin kui sealpool ) leti taha ootan 10 minti varuosamüüjat ja siis omakorda 15 minti kassapreilit ja lahkun rikutud närvidega sest ei oma aega näiteks tööpäeviti niisama pool tunnikest passides. Tõesti viimased 2 korda ei ole ma pidanud seal kaua passima kuid eelnevad kogemused olid üli negatiivsed ja siiski kuuldub kasvõi truumu jutu järgi , et selline käitumine seal majas on loomupärane. Ju ma ei ole ainuke.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Vasta