1. leht 3-st

Säästa kütus kuni 27%.

Postitatud: 01.05.2004 19:54 11
Postitas Serzan
Tahat säästa kütus kuni 27%?.

Osta- FuelMax.

http://www.hot.ee/fuelmax/index2.htm


:cool: Teie arvamus!

Postitatud: 01.05.2004 21:03 52
Postitas truumu
Pulli kaka arvan ma :D
Miks tehase spetsid ei ole selle peale veel tulnud?
umbes sama jura, nagu siksil olid karpaalused turbiinid :lol:

Postitatud: 01.05.2004 22:07 07
Postitas patrik
ettepanek:
teeme testi. kui asi vastab nõuetele, ostan selle ja maksan kõik testiga seotud kulutused. kui ei, maksad kinni minu aja, jõustendi aja, ttü laborite aja ühesõnaga kõik kulutused jne, jne jne
mis sa arvad?

Postitatud: 01.05.2004 22:12 49
Postitas patrik
ahjaa täna ju 1 mai mitte 1 aprill :D

Postitatud: 01.05.2004 22:27 05
Postitas sysi
seal on kirjas iga protsendi juures "kuni", mis on ka enimmüüdavate kaalujälgimiskomplektide läbilöögi põhjuseks.
ma võin head tartu õlut ümber villima hakata ja kirjutada peale, et langetab kaalu kuni 20% :lol:

Postitatud: 01.05.2004 22:58 13
Postitas Raivo
Hmm, turbodiislitele pakub Alptom mingisugust Tuningbox'i, mis samuti paigaldatakse ka kusagile pritse lähedusse. Maksab oma 7K kanti.

Sõber pani A4'le peale ning on igati rahul.. :roll:

Re: Säästa kütus kuni 27%.

Postitatud: 01.05.2004 23:00 26
Postitas priitv8
Serzan kirjutas:Tahat säästa kütus kuni 27%?.
Ütlen ausalt: ei taha. Sellepärast sõidangi BMW-ga :D

Postitatud: 02.05.2004 10:43 35
Postitas tr22nsmees
ega ta ilmselt on jah rohkem selline ilus kollane lisavidin kapoti all.
& no mingi 5% sääst (rohkem ma sellest ei usu) 14L juures per 100km on suht väike asi. Pigem võiksin tagasi hoida gaasiga & säästaksin hoobilt 2L.

Aga kui asi tõestab ennast ~20%, siis ostaks ära küll.
Testiks kasvõi enda auto peal - mingi nädal aega & kui tõesti kasu on, siis minu sõna selle peale, et asi korralik ning ostan endalegi. Samas kui kasu pole, siis ma seda sult ära ostma ei pea & saad kasutatud seadme tagasi.

Nii rikas ma tõesti ka pole, et järjekordsed 1000 eeku tuulde visata.

Postitatud: 02.05.2004 11:50 41
Postitas janar
patrik kirjutas:ettepanek:
teeme testi. kui asi vastab nõuetele, ostan selle ja maksan kõik testiga seotud kulutused. kui ei, maksad kinni minu aja, jõustendi aja, ttü laborite aja ühesõnaga kõik kulutused jne, jne jne
mis sa arvad?
Ma arvan, et see on igati mõistlik ettepanek ja et pakkuja ainus viis tõestada, et ta ise oma asja usub, oleks sellega nõustuda.

Aga sel juhul tuleks ka nõuded paika panna. See "kuni 27%" on suhteliselt hägune loosung. Kas see tähendab, et teoorias ei ole tal ühegi mootori korral võimalik üle 27% saada ja tavaliselt säästab siiski vaid 1-5% või siis tähendab seda, et iga mootori korral kõigub sääst sõltuvalt pöörete kõrgusest 0-27% vahel.

Ma tahaks tegelikult teada, kui palju ta "vähemalt" säästab.




P.S. See koduleht on küll kiviaegne ja pigem peletab võimalikud kliendid minema!

Postitatud: 02.05.2004 12:05 00
Postitas Cardo
Copy sellelt lehelt :)

Kusi fuelmax@hot.ee

+37258135346

hästi panevad :)

Postitatud: 02.05.2004 16:38 45
Postitas janar
ilmselt lehel charset paigast ning ei viitsinud jamama hakata või siis ei ole eesti keyboard, et täpitähti ei ole teinud.

Aga disain on küll väga ajast maas ja mõjub kliendile samamoodi nagu räämas kontoriruumid.

Postitatud: 03.05.2004 08:57 26
Postitas Arvo
patrik kirjutas:ettepanek:
teeme testi. kui asi vastab nõuetele, ostan selle ja maksan kõik testiga seotud kulutused. kui ei, maksad kinni minu aja, jõustendi aja, ttü laborite aja ühesõnaga kõik kulutused jne, jne jne
mis sa arvad?
Natuke kallis viis testimiseks, lihtsam variant oleks cruise controli ja OBC-ga autoga mingit kindlat teelõiku läbida selle fuelmaxiga ja ilma. Kompuutri kütusekulu näidik oleks 27% säästu mõõtmiseks piisavalt täpne küll.

Postitatud: 03.05.2004 09:56 40
Postitas patrik
siis see ei sisalda karistust lolluse eest

Postitatud: 03.05.2004 21:22 59
Postitas jörgen
Ja õigekiri jätab kah sügavalt soovida. Ok, mis siin ikka tglt iriseda kui asi end ära õigustab siis võib tore julla olla :D

Postitatud: 04.05.2004 23:13 39
Postitas Serzan
teeme testi. kui asi vastab nõuetele, ostan selle ja maksan kõik testiga seotud kulutused. kui ei, maksad kinni minu aja, jõustendi aja, ttü laborite aja ühesõnaga kõik kulutused jne, jne jne
mis sa arvad?




Kokkulepel.Teeme testi. Kus teid leida?
Andke oma koordinatid.
:)

Postitatud: 04.05.2004 23:41 11
Postitas Valdek
ma sooviks ka selle testi juures viibida, ja seda ime vigurit vaadata...

Postitatud: 05.05.2004 08:07 04
Postitas patrik
bmw m20 mootor, 125kw, 130000km sõitnud, automaatkast.
15000km tagasi peatööd tehtud( uued klapid, nukkvõll, nookurid, nookurite võllid, tehtud saksas ac schnitzeri poolt)
küttesääst peab olema 25%
co ja ch vähenemine 40-50%
võimsuse tõus peab olema 10-12%
kütuseks statoili 98 oktaanarvuga küte
kindlasti on kogu siinne seltskond testist huvitatud

Postitatud: 05.05.2004 08:07 40
Postitas truumu
tundub, et tuleb klubiline üritus, või mis :D
kas mitteliikmed saavad ka uudistama tulla, see kisub huvitavaks, kuidas füüsika alustalasid kõigutama hakatakse :D
ja kas kihlveokontor ka töötab?
Patrik, kas ei oleks mõttekam võtta mingi suurem mootor, suurema kuluga, siis vahe paremini märgata(kui seda on)

Postitatud: 05.05.2004 08:48 07
Postitas patrik
sinu juures peaks saama korraldada, gaasianalüsaator sul ju on? äkki ta hakkab taatlemist nõudma? või saab ainult ameerikas seda mõõta, siin ei mõju( õhu koostis teine?)

Postitatud: 05.05.2004 10:15 38
Postitas Black
Raivo kirjutas:Hmm, turbodiislitele pakub Alptom mingisugust Tuningbox'i, mis samuti paigaldatakse ka kusagile pritse lähedusse. Maksab oma 7K kanti.

Sõber pani A4'le peale ning on igati rahul.. :roll:
See on puhtalt aju kaudu kütusekoguse ja ajastamise optimeerimiseks, mitte kütuseosakeste magneetiliseks ümberkoordineerimiseks. :P

Postitatud: 05.05.2004 10:44 49
Postitas Mart_R
selle vigurvända testi tahaks jah näha :D.
Ehk siis kus ja millal?

Postitatud: 05.05.2004 21:51 58
Postitas Serzan
„bmw m20 mootor…”

Mulle rohkem ei ole vaja teada.
.

11 mail kell 11.00 mul on vaba aeg . Siis võib tegema test- drive Tallinnas.

Kui on võimalik võtke oma gaasianalüsaator.

Igal autol küttesääst on erisugune.
Ja teile on vaja sõitma ~ 500 km.
Et täpsalt seda näha.
No, seda ma mõtlen meie tegema ei akka.

Vaata veel tests http://www.fmx.lv/tests.htm


Aga co ja ch vähenemine vaatame ja võimsuse tõus ka.

Kui meie co ja ch vähenemine vaatame siis Se meile näitab et kütus paremeni läks läbi põlema. On gi nii? :D

Postitatud: 05.05.2004 22:35 53
Postitas patrik
kütekulu säästu ei tulegi?
siis ju pole kasu
seal ju kirjas küttekulu väheneb
inimesele ju tähtis küttekulu vähenemine ja võimsuse tõus
ega me siin ainult rohelised koos ei ole. ikkagi äriliselt mõtlevad inimesed et mis me reaalselt kasu saame, saastenormi ja 0,mingi küttekulu ja võimsuse paranemise pärast keegi seda raha ei raiska
kui antud tingimusi ei ole täielikult võimalik täita( eriti küttekulu) siis ei ole siinsed inimesed sellest huvitatud. ja üldiselt oleks mul häbi sellist asja endale külge keerata :roll:
muudki tarka teha.
aga
kui sa tõestad 25% küttesäästu
suudan ma selle häbiga elada
ja teised ka

Postitatud: 05.05.2004 22:37 49
Postitas waltz
eelmine suvi proovisime soomes ka seda sama junni. autoks oli pajero 3,5 24v -97 tava kulu oli 14 l /100 le selle 2 kollase junniga langes küll natuke mingi liitri vist ja jõudu oleks ka nagu madalatel pööretel rohkem olnud.

Postitatud: 05.05.2004 22:59 37
Postitas truumu
kui ainult CO ja HC järgi vaadata, siis peaks mingi Audi stendi panema, peale katti gaase möötes ei näe me midagi :(
2. lambda välja lülitud(et näitajad ei muutuks pidevalt)
see eeldab ümberprogetud aju...
nii et praktiliselt ainult minu stendist kasu vähe :(
parem siis juba paak kõrini täis, kaks juhti ja kaks korda Haapsalusse ja tagasi sinna ilma andurita ja ühe juhiga, siis teine tagasi jne. ja nii, et juhid ei tea, kas andur küljes või mitte ja iga otsa järel paak täis jälle ühest ja samast tanklast
krt keeruliseks läheb ja kas on erilist mõtet?
ei taha mu allesjäänud mõistuseraas seda revolutsioonilist avastust respektida :(
kuid sellegipoolest, kui kellelgi on tahtmist mässata , on minu poolt stend tasuta teie käsutuses :)

Postitatud: 05.05.2004 23:10 02
Postitas patrik
vaatasin neid testide kuupäevi
1992
1993
1994
kümme aastat tagasi!
kui tähelepanelikult lugeda tulemusi, siis on näha, et mõõtmistingimused pole identsed. samas ühe mootori külge on topitud tervelt 7 junni?!
kui lõpuni kerida, siis jääb arusamatuks miks üks test seal üldse teeb, see on ju täitmata,
uskumatu millele olen oma terve õhtu aja raisanud, peaks mingi targema asjaga tegelema hakkama, ostke jah kõik seda, kellel rahaga midagi teha pole

Postitatud: 06.05.2004 00:53 56
Postitas inc13
truumu kirjutas:kui ainult CO ja HC järgi vaadata, siis peaks mingi Audi stendi panema, peale katti gaase möötes ei näe me midagi :(
2. lambda välja lülitud(et näitajad ei muutuks pidevalt)
see eeldab ümberprogetud aju...
Nujah,ma võin testimiseks pakkuda audit :cool:

S2 1993
Mootor Aby ,kat eemaldatud, kütusekulu=märkimisväärne :P
Sellega peaks iga % väga hästi näha olema :)

Postitatud: 06.05.2004 08:02 22
Postitas truumu
Teeme ära!
11. mai kell 11.00 stend tunniks ajaks reserveeritud :lol:
olete kõik oodatud etendusele!

to:Serzan - asukoht mu kodulehel
Audi mootor: 2,2 169 kW

Postitatud: 06.05.2004 12:31 42
Postitas patrik
väike soovitus: jupp keeratakse külge töötavale mootorile pärast TÄIELIKULT soojaks ajamist stendis kui mõõteriistad on küljes olnud ja näidud ei kõigu. siis on täpselt näha kas näidud muutuvad kohe paremaks

Postitatud: 06.05.2004 21:14 23
Postitas truumu
jah, loomulikult!
mõtlesin ise, et peaks kaheksase tsükli tegema:
ilma ja vidinaga tühikäik ilma lambdata
ilma ja vd-ga 2500 rpm ilma lambdata
ja samad asjad lambdaga
ning niikaua kui enam gaasid ei muutu(esimese nelja puhul vähemalt)