1. leht 1-st

HP vs BHP

Postitatud: 07.03.2004 21:06 27
Postitas Tarvo
kes seletab nende kahe näitaja erinevust?

pole siiani täpselt aru saanud sellest veel, pole muidugi viitsinud uurida ka nii täpselt..

Postitatud: 08.03.2004 10:05 54
Postitas Charly
netto hobujõud (hP, ehk see, milleks mootor suuteline on)
ja bruuto hobujõud(bHP ehk see, mis reaalselt ka tagaratasteni jõuab)

Postitatud: 08.03.2004 12:06 52
Postitas devilc
Charly kirjutas:netto hobujõud (hP, ehk see, milleks mootor suuteline on)
ja bruuto hobujõud(bHP ehk see, mis reaalselt ka tagaratasteni jõuab)
Ei ole nii. Tegemist on erinevate standarditega, mis üksteisest väga vähe erinevad (vt. linki allpool). Tagaratastele jõudvaid hobujõude tavaliselt ikka rwhp'ks nimetatakse.

http://www.landsharkoz.com/tt/tthp.htm

Postitatud: 08.03.2004 16:26 21
Postitas Tarvo
vot-vot, seda teadsin minagi et on erinevad..

Postitatud: 08.03.2004 18:32 50
Postitas Charly
kui mu mälu ei peta, siis on TQHQ foorumis see lahti seletatud...
tehke search, või küsige kodanikelt peep või partel

Postitatud: 09.03.2004 10:20 33
Postitas Aare
Charly kirjutas:netto hobujõud (hP, ehk see, milleks mootor suuteline on)
ja bruuto hobujõud(bHP ehk see, mis reaalselt ka tagaratasteni jõuab)
Ei ole. Ratasteni jõudev on rwhp (real wheel horsepower).
Neto (SAE) hobujõud on mootori võimsus ilma abiseadmeteta
Bruto (DIN) hobujõud on koos abiseadmetega.

Vene autodest on vanadel sigullidel netohobujõud, 08-mootoril aga bruto. Vahe on seal 5 hj

Postitatud: 09.03.2004 11:07 39
Postitas Charly
Aare kirjutas:
Charly kirjutas:netto hobujõud (hP, ehk see, milleks mootor suuteline on)
ja bruuto hobujõud(bHP ehk see, mis reaalselt ka tagaratasteni jõuab)
Ei ole. Ratasteni jõudev on rwhp (real wheel horsepower).
Neto (SAE) hobujõud on mootori võimsus ilma abiseadmeteta
Bruto (DIN) hobujõud on koos abiseadmetega.

Vene autodest on vanadel sigullidel netohobujõud, 08-mootoril aga bruto. Vahe on seal 5 hj
panin puusse jah...
..sinu jutule ei vaidle vastu

Postitatud: 14.03.2004 12:26 17
Postitas Tom
Neto ja bruto vahe vanadel ameeriklastel reeglina vist ~20%, uuematel autodel arvatavasti tunduvalt vähem. 4-veolistel suurem kadu kui 2-veolistel jne.