Garaaidest nii ja naapidi
Garaaidest nii ja naapidi
Ajendatuna tqhq teemast... mis keeras lõpuks ära mingiks keskkütte jutuks
Loodab, et siin nii mööda ei lähe
Ehk kogume siia kasulikku infot nii mõlelegi
Esiteks, üürigaraaz linnas... siin mingit suuremat ehitustööd ei kavanda...
siin tahaks lihtsalt põranda millegi odavaga katta, et see **** veneaegne nõme betoon ei tolmaks. oõhieesmärk olekski põrand tolmuvabaks saada + et sealt saaks igasugu solgi kergelt kokku pühkida.
kanal on kah, see arvatavasti mingite laudadega kaetud... nendega ei oska nagu midagi ette võtta... lihtsalt suurest s*tast puhtaks?
Teiseks.
Oma ~150 ruudune garaa lõuna-eestis
seal siis nii põrand-seinad kui ka sisustus
põrandale mõtsin alguses mingit epoksiidi möksi... aga kuidas see keevitusega näiteks käitub?
seintega arvatavasti nii, et siledaks krohvida, ja suvaline hele värv selga.
lisaks ei suuda otsustada, kas kanal või tõstuk...
kõrgust umbes 2.50, aga probleemiks see, et vahel tahaks ehk mõne kõrgema masina alla ka pugeda (näiteks vw hipibuss ) tõstuki puhul osutuks see suht võimatuks...
kokkuvõtlikult siis üürigaraa võimalikult odavalt vähegi talutavaks... ja enda garaa ikka korralikuks.
igasugu muudki ideed-soovitused teretulnud!
Loodetavasti see teema teistelegi kasuks siin õnneks iseehitajaid veel jagub
Loodab, et siin nii mööda ei lähe
Ehk kogume siia kasulikku infot nii mõlelegi
Esiteks, üürigaraaz linnas... siin mingit suuremat ehitustööd ei kavanda...
siin tahaks lihtsalt põranda millegi odavaga katta, et see **** veneaegne nõme betoon ei tolmaks. oõhieesmärk olekski põrand tolmuvabaks saada + et sealt saaks igasugu solgi kergelt kokku pühkida.
kanal on kah, see arvatavasti mingite laudadega kaetud... nendega ei oska nagu midagi ette võtta... lihtsalt suurest s*tast puhtaks?
Teiseks.
Oma ~150 ruudune garaa lõuna-eestis
seal siis nii põrand-seinad kui ka sisustus
põrandale mõtsin alguses mingit epoksiidi möksi... aga kuidas see keevitusega näiteks käitub?
seintega arvatavasti nii, et siledaks krohvida, ja suvaline hele värv selga.
lisaks ei suuda otsustada, kas kanal või tõstuk...
kõrgust umbes 2.50, aga probleemiks see, et vahel tahaks ehk mõne kõrgema masina alla ka pugeda (näiteks vw hipibuss ) tõstuki puhul osutuks see suht võimatuks...
kokkuvõtlikult siis üürigaraa võimalikult odavalt vähegi talutavaks... ja enda garaa ikka korralikuks.
igasugu muudki ideed-soovitused teretulnud!
Loodetavasti see teema teistelegi kasuks siin õnneks iseehitajaid veel jagub
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ainult tungraudade peale ma küll ei loodaks- 4 tungi peal olevat auto all küll lammutada ei taha, kui just karupidi alla jäämise plaani pole. Pigem ikka sel juhul pukid vms. Omal kodus soe garaaz olemas, küll betoonpõrandaga, kuid ka kanal sees olemas, ka korralik valgustus ning seni pole probleemi olnud. Kui vajadus, on ka suur töökoda olemas keevitus, treipink, kompressor jm.
Re: Garaaidest nii ja naapidi
Kôige lihtsam ja odavam -- värvi üle.mart154 kirjutas:siin tahaks lihtsalt põranda millegi odavaga katta, et see k****i veneaegne nõme betoon ei tolmaks. oõhieesmärk olekski põrand tolmuvabaks saada + et sealt saaks igasugu solgi kergelt kokku pühkida.
Sõidurõõm
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Põranda osas - värv on libe ja ei jää püsima vist hästi?
Kui ma õigesti mäletan oli see oksool või värnits, milleg ama kunagi hallil ajal oma betoonpõranda garaais üle mökerdasin ja seelelst aitas.
Eks ajad on edasi läinud ja nii enam ei tehta võib-olla või on paremaid mooduseid. See igatahes aitas.
Kui ma õigesti mäletan oli see oksool või värnits, milleg ama kunagi hallil ajal oma betoonpõranda garaais üle mökerdasin ja seelelst aitas.
Eks ajad on edasi läinud ja nii enam ei tehta võib-olla või on paremaid mooduseid. See igatahes aitas.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
põranda osas... on ju olemas mingi betooni laadne asi mis põrandale valatakse ja jääb kuivades sile (nime ei tea).
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Isetasanduv segu. See on kallis. Kõige odavam ja lihtsam on värvida, nagu öeldud. Püsib kenasti ja võtab tolmu kinni. Muidugi, kui põrand on kiira-käära valatud, siis peab tasandamise peale mõtlema.Jaanus_P kirjutas:põranda osas... on ju olemas mingi betooni laadne asi mis põrandale valatakse ja jääb kuivades sile (nime ei tea).
Sõidurõõm