2. leht 19-st

Postitatud: 18.01.2006 10:34 56
Postitas Aimar
Paar aastat tagasi põhjas käies E36-ga käivitamisega probleemi polnud. Aevestades, et väljas oli 30-40 miinuses . Salong ei tahtnud ainult üles soeneda kuigi puhus kuuma õhku. Ainuke asi mis juhtus- roolivõimendi jäi kinni peale 50 km kiiret sõitu. Peale seda vahetasin õli seal ära. Hall soga oli sees.(kuna koer hüppas paar päeva enne ette , puudus ka esistange). Ja ei saanud ka teeäärsest külast bensiini,kuna aparaadid oli töövõimetud. Kuid abivalmis külatädi mässas niikaua kui kütuse kätte sain.

Postitatud: 18.01.2006 11:25 27
Postitas Koleloom
Tartus siis -22 ja 323i 85a , aku kas on vana umbes 3 aastat , ja ei tekkinud probleemi käivitamisel !!

Postitatud: 18.01.2006 11:26 06
Postitas toom
Ma vist siis esimene ohver ,aku tõmbab ilusti, aga auto ei taha käima jääda ja seda siis bensukaga, tee mis tahad, kuum vesi kollektorile ka ei aidanud.

Postitatud: 18.01.2006 12:06 30
Postitas bastion
tere,

noh nagu arvata oligi , hommikul polnud diisli käiamisest kasu halligi. ei käivitunud enam.

kas e39 525d (2000/06) peaks olema armatuuril kuskil näha ka eelsüüte küünalde ikoon vms? kust ma tean millal need töötavad ja millal mitte?

bastion

Postitatud: 18.01.2006 13:01 15
Postitas Relk
Oled sa kindel et sul ikka talvekütus. Naabrimehel oli täna hommikul statoili diisel sült.

Postitatud: 18.01.2006 13:18 53
Postitas draggo
No nii. Tööbuss igal juhul käima ei läinud. Tegu diisel Renault'iga ja sees on nädal tagasi ostetud Statoili diisla. Ringi veab aga lutti suhu ei võta.
Ideid on?
Mul endal diisliga kokkupuude minimaalne. Selle bussiga tiirutan alles teist kuud.

Postitatud: 18.01.2006 13:19 29
Postitas Andrus_V
Külmaga on diisliga veel see nipp, et 2-3 korda eelsüüte küünalaid panna ja siis alles käivitada. ;)

Postitatud: 18.01.2006 13:23 42
Postitas draggo
Andrus_V kirjutas:Külmaga on diisliga veel see nipp, et 2-3 korda eelsüüte küünalaid panna ja siis alles käivitada. ;)
Eks proovin. Veel mingeid nippe?
Mäletan mingist ajast, et sõber lasi mingit asja oma vana Transiti õhufiltrisse.

Postitatud: 18.01.2006 13:39 33
Postitas ruut
draggo kirjutas: Mäletan mingist ajast, et sõber lasi mingit asja oma vana Transiti õhufiltrisse.
Eeter

Postitatud: 18.01.2006 13:42 01
Postitas bastion
tere,

tangin ainult nestes ja kui nad siiamaani pole veel talvist diislit müüma hakanud siis haistan küll skandaali ;)
viimane tankimine oli üleeile ja siis panin neste diislit paagi täis. eelsüüte küünalde asja ei teadnud , eks õhtul laen aku ära ja proovin seda 3-4 korda nalja.
sain ka um-ist teda, et mingi spriaalituluke peaks armatuuris põlema minema sel puhul kui eelsüüteküünlaid sees hoitakse.

ps. sellest kuidas e39-l aknad lahti ei käi , ma ei viitsi isegi rääkida. kellel mõni hea ideee on kuidas asi töökindlaks saada võib postida siia , ma arvan et ma pole ainuke.

bastion

Postitatud: 18.01.2006 13:46 22
Postitas Aimar
ruut kirjutas:
draggo kirjutas: Mäletan mingist ajast, et sõber lasi mingit asja oma vana Transiti õhufiltrisse.
Eeter
Sõjaväes 6,2L Chevy-d ainult sellega käivitatigi kuna ainult paaril masinal 70-st töötas eelsüüde. Kuid pärast olid mootorid juba sellest sõltuvuses ka soojema ilmaga. :D

Postitatud: 18.01.2006 14:00 43
Postitas draggo
Kuhu siin seda eetrit siis lastakse?
http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/2633416.jpg

Postitatud: 18.01.2006 14:02 03
Postitas Aimar
kuhugi auku kust õhku sisse võtab

Postitatud: 18.01.2006 14:15 26
Postitas Pille
Meil Raplas oli hommikul 10 ajal -21 kraadi. Auto läks käima nagu kellavärk (Astra, mitte bmw - tema puhkab hetkel talveunes). Kõik toimis.
Aga hirmkülm oli küll, käisin ise poes ja ostsin sooja mütsi omale :D

Postitatud: 18.01.2006 14:28 16
Postitas Kristjan_K
bastion kirjutas:tere,

tangin ainult nestes ja kui nad siiamaani pole veel talvist diislit müüma hakanud siis haistan küll skandaali ;)
viimane tankimine oli üleeile ja siis panin neste diislit paagi täis. eelsüüte küünalde asja ei teadnud , eks õhtul laen aku ära ja proovin seda 3-4 korda nalja.
sain ka um-ist teda, et mingi spriaalituluke peaks armatuuris põlema minema sel puhul kui eelsüüteküünlaid sees hoitakse.

ps. sellest kuidas e39-l aknad lahti ei käi , ma ei viitsi isegi rääkida. kellel mõni hea ideee on kuidas asi töökindlaks saada võib postida siia , ma arvan et ma pole ainuke.

bastion
Soojaks läheb, hakkab käima jälle (nii räägitakse vähemasti)
Minu E39 -al otsustas üks tagauks kinni jäätuda, tahtsin õli vahele lasta just, et paremini käiks, aga *****, auto jõudsi ette..

Postitatud: 18.01.2006 14:39 48
Postitas Jarlo
Pille kirjutas:Meil Raplas oli hommikul 10 ajal -21 kraadi. Auto läks käima nagu kellavärk (Astra, mitte bmw - tema puhkab hetkel talveunes). Kõik toimis.
Aga hirmkülm oli küll, käisin ise poes ja ostsin sooja mütsi omale :D
Pille, sellest ma küll aru ei saa, miks sa oma talvenaudingu puhkama panid... selle autoga just talvel ongi eriti nauditav sõita :)

Muuseas tundub et paari päeva jooksul pannakse tehnika ja inimesed tõsiselt proovile, kuna lähipäevadel lubatakse öösiti kuni -35 :shock: ja päeval kuni -28.

Postitatud: 18.01.2006 15:04 30
Postitas Kristjan_K
Peab vist enda auto ka garaashi panema :shock:

Postitatud: 18.01.2006 15:07 29
Postitas Jaanus_P
sai siis ka ära proovitud kas masin käivitub. mingi sekund läks kauem starteriga ja krammi uimasemalt vedas ringi, aga käima läks ilusti. ma käisin eelmine nädalalõpp patriku juures ja patrik vaatas üle, kas eelsüüde toimib. kuna sealt saadud vastuseks, et kõik on korras siis ei põdenud selle pärast. aga nüüd on hirm lihtsalt selles, et paagis neste diisel ja ma ei tea kas see on talvine. võimalik, et siis kui väljas üle -30 öösel läheb on paagis sült sees.

Postitatud: 18.01.2006 15:46 39
Postitas Rain.
Eks oli omalgi hommikul kartus et ei lähe käima, kuid probleeme kävitamisega täna hommikul ei olnud :). Kuid see eest jamab keskklukk jälle :(

Postitatud: 18.01.2006 16:05 10
Postitas ArgoV
bastion kirjutas:tere,

noh nagu arvata oligi , hommikul polnud diisli käiamisest kasu halligi. ei käivitunud enam.

kas e39 525d (2000/06) peaks olema armatuuril kuskil näha ka eelsüüte küünalde ikoon vms? kust ma tean millal need töötavad ja millal mitte?

bastion

Minu 530d kirjutab kelladeploki alla serva "pre-heating" ja rohkem mingeid tulukesi põlema ei hakka. Ootad kuni kiri kustub, keerad võtit ja asi käib. Vähemalt minul täna hommikul nii läkski... :)

Postitatud: 18.01.2006 16:16 30
Postitas Tanel_P
21 aastat vana auto on endiselt veel "paugupill". Keerad aga võtit ja Saku varahommikune -20 ei takista siis veel sõitu. Aku vana aastakese. Kauem tavalisest läks ainult salong soojaks, mis on iseenesest mõistetav. Aga üldiselt panin tähele, et auto liikus kuidagi paremini kui tavaliselt. See ehk sellest, et lasin kauem soeneda maja ees. ;)

Postitatud: 18.01.2006 16:28 38
Postitas marek320
Auto käivitus nagu rektiiv lennuk :), aga käivitus.Esines ka mõningasi külmetusprobleeme, nimelt oli külm signaali ära võtnud ja ei saandki hommikust tuutu teha :?, tööle jõudes hakkas tööle :) , kuid siis ei haakund enam uks kinni, natuke lukusula ja lasin kohal kuskil 10-15 min töötada, kuna tööle paar kilomeetrit maad ja selle ajaga ei soojene suurt midagi üles, ja ka see probleem ületatud.
Kui homme ka sama külm või külmem siis kardan, et kas ise viitsin hommikul käivituda :D

Tegin ka väikse külma uuringu tööl ja tulemused sellised;
+C2-kesklukk (hommikul avas a pärast ei läind kinni enam-rohuks sai 1 tund sooja garaasi)
+C2-raskem käivitus a muid probleeme ei esinend
+Nissan Maxima- kesklukk ja kangestunud omanik ( kesklukk ei avanend üldse, rohuks@ järjepidevus viib sihile :D )
+A6- sama mis minu autol, uks ei tahtnud hästi kinni minna.
+mingi Toyota :) - raskem käivitus a suuremaid probleeme ei esinend @ omanik pole sellest siiani üle saand :) (varem omas ameeriklast)
+mingi Mazda- raskem käivitus ja kesklukk vigurdas, a sai ise terveks.

Postitatud: 18.01.2006 17:34 46
Postitas randos
-20 õnneks ei saanud ka minu päevinäinud mudelile saatuslikuks ning viimane käivitus juba poolest pöördest. Natuke vaevaliselt tuli see pööre, kuna aku juba aasta karjub vahetamise järele...:P Õnneks aga lihtsustas olukorda äsja vahetust näinud mootoriõli, nimelt Mobil1 täissünt teadis täpselt kuidas käituda. Ainuke erinevus tavapärasest hommikust tuli ilmsiks siis, kui temp. seier juba pooleni hakkas liginema kuid sooja ei tulnud mitte vähematki. Kapotialust uurides selgus, et nädalapäevad tagasi vahetatud termostaat otsustas kinnikülmuda, tosool ise küll oli vedelas olekus, kuid miskipärast klapp ei lasknud mahladel läbi voolata. Vahetasin tosooli -36 kraadi vastu, eks homme ole näha mis saab...täna igatahes rohkem probleeme ei tekkinud :P
Naerumuige tõi aga suule elumajade vahel viipavad diislimehed, kelle suksud pidid pakasele alla vanduma...Iroonilise rõõmuga sai nad järjekorda seatud ja ühekaupa käima tõmmatud... :D
Edu neile ja kõigile meile eelnevateks külmapühadeks :D

Postitatud: 18.01.2006 18:05 53
Postitas Relk
marek320 kirjutas:Auto käivitus nagu rektiiv lennuk :), aga käivitus.Esines ka mõningasi külmetusprobleeme, nimelt oli külm signaali ära võtnud ja ei saandki hommikust tuutu teha :?, tööle jõudes hakkas tööle :) , kuid siis ei haakund enam uks kinni, natuke lukusula ja lasin kohal kuskil 10-15 min töötada, kuna tööle paar kilomeetrit maad ja selle ajaga ei soojene suurt midagi üles, ja ka see probleem ületatud.
Kui homme ka sama külm või külmem siis kardan, et kas ise viitsin hommikul käivituda :D

Tegin ka väikse külma uuringu tööl ja tulemused sellised;
+C2-kesklukk (hommikul avas a pärast ei läind kinni enam-rohuks sai 1 tund sooja garaasi)
+C2-raskem käivitus a muid probleeme ei esinend
+Nissan Maxima- kesklukk ja kangestunud omanik ( kesklukk ei avanend üldse, rohuks@ järjepidevus viib sihile :D )
+A6- sama mis minu autol, uks ei tahtnud hästi kinni minna.
+mingi Toyota :) - raskem käivitus a suuremaid probleeme ei esinend @ omanik pole sellest siiani üle saand :) (varem omas ameeriklast)
+mingi Mazda- raskem käivitus ja kesklukk vigurdas, a sai ise terveks.
See oli hea uuring. Omalt poolt lisan järgmised luureandmed tööjuurest:
+Peugeot 307 - Käivitus kenasti aga peeglid ei avanenud.
+E39 2tk - Läksid käima poolest pöördes kuigi need pool pööret olid aeglasemad kui tavaliselt.
+Nissan - Käima läks kenasti aga käikude sisse saamisega nägi naisterahvas kurja vaeva.
+Citroen kaubik (diisel) - probleeme polnud.

Postitatud: 18.01.2006 18:38 39
Postitas ryan
sai mõned päevad tagasi autot pestud, läksin tankima aga üllatus mis üllatus, bensupaagi korgilukk on jääs :? egas midagi kohe poodi lukusula järgi ;)

Postitatud: 18.01.2006 18:50 38
Postitas Viljar
Hommiku oli meil 19 kraadi, Statoili diisel ja 200000 sõitnud hiace läks käima nagu ludises :D . Enda 525 tds-i ei hakka proovimagi enne hommset, kuna oma aku laeb ja hetkel kasutusel miskine vana bensuka aku. Aga üldiselt usun, et kui oma tangiaku peale saan, siis ei karda ka -35-te :lol:

Postitatud: 18.01.2006 18:51 11
Postitas Märt_S
minugi masin kenasti tööle kärgatas. Miinust oli nii umbes peaaegu 20. Pärast päeval kui oli terve päeva õues sesnud ka läks kenasti käima. AGA üllatus mulle tekkis foori taga...käigu välja ja kohe jäi seisma, panin uuesti käima..jälle seisma..sis uuesti ja jäi. Jõudsin koju...sama pull.....siis kui uuesti panin jäi kenasti käima. Ei mõista mis talle ei meeldi. Vb külm ilm,aga kellele seegi meeldib.

Postitatud: 18.01.2006 20:16 23
Postitas MairoG
Mul käivitus ka ilusti aga sõitma hakkates hoidis pöördeid väga madalal ja kui gaasi lahti lasid siis ta aeglustas nagu oleks kõvasti pidurdanud, paari suuremat raputust oli kaaa. Minut aega tegi nii siis muutus kõik väga normaalseks tagasi, arvata on, et see eesti bensiin sisaldab palju vett ja sellest see siis. Aga jah ei kurda üldiselt :cool:

Postitatud: 18.01.2006 20:20 43
Postitas Kristian330
ryan kirjutas:sai mõned päevad tagasi autot pestud, läksin tankima aga üllatus mis üllatus, bensupaagi korgilukk on jääs :? egas midagi kohe poodi lukusula järgi ;)
:D :D Endalgi täna sama situatsioon.. Sai seistud veidi bensukas järjekorras- kui aeg minuni jõudis lõpuks, sain kehva üllatuse- kesklukk ei olnud avanud bensupaagi luugi lukku :? Kähku koju.. Veidike föönitasin ;) natuke lukusula- ja oligi kõik tip-top!

Postitatud: 18.01.2006 21:16 39
Postitas Olzz
Pasun ei töötanud enda masinal ka. Tahtsin vectra meest tartu mnt. nuhelda liiklusohtliku manöövri pärast, kuid võta näpust- kylm on pasuna ära viinud ;)