Avarii pildid
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Avarii pildid
Ega me muidugi päriselt ei tea ka, mis seal päriselt toimus, aga kui ikkagi jääda selle juurde, et tüüp tahtis proovida, mida pealekeeratud E39 teha suudab, on see ilmselge, et peale esimest libisemist läks auto tagaots järjest rohkem resonantsi ja kui kogemust ei ole, siis sealt enam autot tagasi ei too ka.
Re: Avarii pildid
https://elu24.postimees.ee/7853146/vide ... I1-OV9X2a4
Nimi ka avalikustatud. Mis seal ikka, nooruse rumalused.
Nimi ka avalikustatud. Mis seal ikka, nooruse rumalused.
Re: Avarii pildid
Ei tea jah. Kui vähegi mõistust peas siis alustatakse selliste asjadega jupphaaval, mitte nii, et "Hold my beer and watch this!" Sommidel on lahe termin kui rallimehed võssa panevad nagu "hartialukko" ehk siis paanikaolukorras kuni kohtumiseni puuga jääb viimane setting rooli ja gaasi tuimalt peale
Nagu ka siin näha.
Nagu ka siin näha.
AARE540 kirjutas: ↑12.09.2023 20:34 40 Ega me muidugi päriselt ei tea ka, mis seal päriselt toimus, aga kui ikkagi jääda selle juurde, et tüüp tahtis proovida, mida pealekeeratud E39 teha suudab, on see ilmselge, et peale esimest libisemist läks auto tagaots järjest rohkem resonantsi ja kui kogemust ei ole, siis sealt enam autot tagasi ei too ka.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 3628
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3/F31 320D
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Avarii pildid
Selleks on kindlustus, juhul kui kaine oli ikka…
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Avarii pildid
unis, selles on sul õigus- panin ise pange, ma ei tea, mida ma mõtlesin
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3004
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Avarii pildid
Läheb uude seltsi ja pidu läheb edasi.
Re: Avarii pildid
Kindlustustel on üsna ranged välistused s.t. liiklusohutuse nõute rikkumisel keeldutakse hüvitisest. Ja see tüüp selgelt oma lolli ent sihiteadliku tegevusega aitas kaasa seina äestamisele.
Kaskol on õigus tavaliselt hüvitisest keelduda isegi kui on vähegi veenvalt tuvastatud, et sa oled nt kiirust ületanud ja siis paugu pannud. Näiteks kui autoga on lükatud võssa 100m siht sisse siis on väga raske väita, et "vältisin teele hüpanud metslooma ja sõitsin 90-ga".
Kaskol on õigus tavaliselt hüvitisest keelduda isegi kui on vähegi veenvalt tuvastatud, et sa oled nt kiirust ületanud ja siis paugu pannud. Näiteks kui autoga on lükatud võssa 100m siht sisse siis on väga raske väita, et "vältisin teele hüpanud metslooma ja sõitsin 90-ga".
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3393
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Avarii pildid
Kindlustus peab tõendama et sõitsin üle 90ne. Kõikide asjade kohta peab olema tõendus.
Re: Avarii pildid
Videos on juba näha, et sõiduvõtted olid valed ja kindlustus sellele vast ka toetub. Lõpuks nõuab Bussijaama remondi tasu süüdlaselt sisse.
Teeolusid süüdistada ei saa, kui kõik teised suutsid normaalselt liigelda.
Teeolusid süüdistada ei saa, kui kõik teised suutsid normaalselt liigelda.
Re: Avarii pildid
Kui enne igat külje ette saamist tuleb tagant must tahmalont välja, siis ikka teadlikult taluti selleks juurde, mitte ei läinud lihtsalt lappama.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: Avarii pildid
Jõudu ja mõistust jäi puudu pigem.
Hea, et vastassuunast doge rammi vastu ei tulnud, see tundub viimasel ajal nagu rahvaauto.
Hea, et vastassuunast doge rammi vastu ei tulnud, see tundub viimasel ajal nagu rahvaauto.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3122
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Avarii pildid
UM käisin siis sain teada et kõikidel uutel bemmidel (m5, ix, g60 jne) on must kast peal juba.
Seltsid tuleavad peale laksu UM, võetakse must kast ja kui nähakse et ala 90 alas 185 km siis keelduvad hüvitsest või antakse aint pool. karm
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 24.12.2021 17:52 18
- Peamine sõiduk: E60
- Asukoht: Tln
Re: Avarii pildid
ei ole lundki maas, aga juba lappab osadel
https://virumaateataja.postimees.ee/789 ... s-katusele
https://virumaateataja.postimees.ee/789 ... s-katusele
Re: Avarii pildid
Must kast peaks alates 2019 olema kõikides autodes. Airbagi aju salvestab lihtsalt mööda can busi liikuva mis liikus seal vahetult enne pauku. Crash history on juba üle 10 a autodel kasutuses.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Avarii pildid
Üks asi on see, mis seal "peaks" olema, teine asi on see kuidas tohib neid andmeid kasutada.
Siit lugedes peab vastavalt EU regulatsioonile 2019/2144 alates 2024 juulist igas sõiduautos olema must kast (EDR):
https://www.elektroniknet.de/internatio ... regulation.
See salvestab õnnetuse eelseid sõiduki näitusid ja lühidalt ka peale seda. Andmete kasutuse osas on asi suhteliselt ümmargune s.t. kui on tegu inimkahjudega siis võib andmeid kasutada, aga muus osas nagu mitte. Eks kohtus saavad asjad selgeks. See, et kaskokindlustus kaevab ennast auto ajju, et kindlaks teha kas juht ületas +1kmh kiirust enne kui libedal teel kraavi pani, et kahju maksmisest keelduda tundub esialgu seadusevastane.
"The aim is not to clarify the question of guilt. For example, EU Regulation 2019/2144 literally states, »This data recording should allow data to be recorded and stored in such a way that Member States can use it to carry out road safety analyses and evaluate the effectiveness of specific measures taken, and the stored data cannot be used to identify the user or keeper of a particular vehicle."
Siit lugedes peab vastavalt EU regulatsioonile 2019/2144 alates 2024 juulist igas sõiduautos olema must kast (EDR):
https://www.elektroniknet.de/internatio ... regulation.
See salvestab õnnetuse eelseid sõiduki näitusid ja lühidalt ka peale seda. Andmete kasutuse osas on asi suhteliselt ümmargune s.t. kui on tegu inimkahjudega siis võib andmeid kasutada, aga muus osas nagu mitte. Eks kohtus saavad asjad selgeks. See, et kaskokindlustus kaevab ennast auto ajju, et kindlaks teha kas juht ületas +1kmh kiirust enne kui libedal teel kraavi pani, et kahju maksmisest keelduda tundub esialgu seadusevastane.
"The aim is not to clarify the question of guilt. For example, EU Regulation 2019/2144 literally states, »This data recording should allow data to be recorded and stored in such a way that Member States can use it to carry out road safety analyses and evaluate the effectiveness of specific measures taken, and the stored data cannot be used to identify the user or keeper of a particular vehicle."
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13