Mida arvate United Motors-i teenindusest

Vaba teema
Vasta
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Zipp kirjutas:varuosa letis on küll imo nii,et lähed naerul nöol sinna ütled tere ja vastatakse samaga aga kui "e36" mainid(isiklikult) siis tehakse siuke nägu "et mida sa vend tahad siit..." :roll: e46 hoopis teine suhtumine...
vot ei tea- olen ka e36-le käinud juppe uurimas- ja just uurimas stiilis, et kas seda saab ja palju maksab ja mis sa arvad kas tasub hoopis ebayśt otsida- ühesõnaga selline tüütu tyyp letiääres. Muidugi kui järts tekib siis lasen vahepeal asjalikumad vennad ette ja siis jälle samast kohast edasi. Võib-olla ei ole mõni teenendaja just kõige õnnelikum olnud aga viimasel ajal (aasta) pole ma küll tundnud, et oleks suhtutud kui rotti, kellele kodus e36!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
estex
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 05.02.2006 23:39 22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas estex »

Mina olen oma e36-le ühtteist ikka soetanud ning alati on viisakalt kõik välja vaadatud, pole veel kordagit jama olnud teeninduse poolega. ;)
MESHUGGAH
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 07.06.2006 23:12 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MESHUGGAH »

Minu ülemus läks täna UMis endast täitsa välja. Tema viis sinna oma uue 325 kupee diagnostikale. Lõpptulemuseks oli pikk kõne UM direktorile. Omal ajal oleme temaga jõudnud vestelda ka Fordi Info Auto pealikuga ja Subaru Mariine auto ülemustega. Põhjuseks teenindus. Tavaline stsenaarium: on mingi väike või suurem pretensioon, sõnavahetus, kompromissile mittejõudmine, sest teenindused tavaliselt otsivad ühtepoolset kompromissi (mis on neile kasulik, kliendile mitte). Siis saab mu bossil kannatus otsa. Tal varastati hiljutti 18tolli uued rattad, kasko tellis uued, kolm nädalat juba lükkatakse nende kättesaamise aeg edasi. Härral tuleb sõita 17 lamellidega mis loomulikult kuluvad ja pole üldse ilusad. Kehvasti (mullidega) oli toonitud taga klaas UMis. Automaadiga 325 sööb 14 liitrit (sõidab mees rahulikult), see on UMi arvates palju. 10000 peale kadus 1l õlit mis on ka UMi arvates palju. Lahendust probleemidele tava teenindajad ei leia, või ei viitsi seda teha, või ei saa seda teha. Vot selleks ongi neid Direktoreid ja teeninduse Juhatajaid vaja.
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

ei saa nüüd küll aru, milles probleem on?
UM on süüdi, et keegi varastas tal rattad ära?
Või see, et auto võtab nende arvates liialt kütet?
Või et UM arvab, et õli kulub liiast?

Ma soovitan su bossil minna kuhugile sanatooriumisse, las puhkab välja, hetkel küll su jutust ei tule välja, et UM-il mingi viga küljes, pigem su bossil, kes ka fordi ja marinega pole hakkama saanud...arvatavasti oma ülbuse pärast :lol:
BMW M5 V10
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

MESHUGGAH kirjutas:Minu ülemus läks täna UMis endast täitsa välja. Omal ajal oleme temaga jõudnud vestelda ka Fordi Info Auto pealikuga ja Subaru Mariine auto ülemustega.
Ma arvan, et su ülemus peaks vähemalt palderjanitilku endaga alati kaasas kandma :)
Ma ei saanud absoluutselt aru, milles see UM-i teenindus antud juhul kehv oli või milles üldse probleem, et endast välja minna.
Pigem tundub, et probleem on tõesti konkreetse inimese oskamatuses asju normaalselt ajada või üleüldine võimetus probleemist aru saada.
Viimati muutis Indrek_M, 23.08.2007 13:23 15, muudetud 2 korda kokku.
Indrek
estex
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 05.02.2006 23:39 22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas estex »

ainuke asi mille ma välja lugesin oli kehvasti toonitud klaas :?
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Hmm mina lugesin välja, et velgede tarneaeg on liiga pikk, õli ja kütuse kulu konstaneeritakse kui fakti aga ei suudeta/taheta korda teha ja siis see mullikile tagaklaasil. Võibolla loen ma liiga palju ridade vahelt aga mina sain asjast nii aru.
Kasutaja avatar
Priit Peljo
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit

Postitus Postitas Priit Peljo »

Andrez kirjutas:Hmm mina lugesin välja, et velgede tarneaeg on liiga pikk, õli ja kütuse kulu konstaneeritakse kui fakti aga ei suudeta/taheta korda teha ja siis see mullikile tagaklaasil. Võibolla loen ma liiga palju ridade vahelt aga mina sain asjast nii aru.
Täpselt nii.
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

Kas Kuressaarde ka tuleb millalgi UM, mercedes ja audi seal kenasti esindatud egas siis BMW kehvem pole :)
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
arnie
Huviline
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2005 20:35 07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas arnie »

Minu arvates need kes ei leidnud UM-s (ka) viga olevat, ei tahtnud seda lihtsalt tunnistada.
Sinu ülemusel on küll rahuga probleeme aga poindist sain minagi aru!

Kodanikud, ärgem nüüd ülistagem seda UM nii väga (ei ole kõige parem teenendus kui parasjagu vana kunde ei ole)
Aga eks nemadki loevad seda foorumit ja e. oskavad midagi kõrva taha panna.
E32 750i 220kW :)
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Eks igaühel on õigus oma arvamusel ja tunded löövad lõkkele just siis, kui ei tehta nagu sulle meeldiks.

Eks igaühel on kujunenud oma nägemus asjadest ja eks neg. mälestused püsivad kõige kauem meeles.
Ma ei hakka jälle UM'i pikalt ja laialt kiitma. Aga näiteks täna saabusid jupid Saksast ja homme viin juba auto terveks päevaks sinna. Saavad kõik asjad enne nädalalõppu tehtud jälle ja miks peaks ma nurisema nende kliendisõbralikkuse üle :)Tänud Riibergile ;) Täpset remondiaega ei olnud enne kokku leppinud, aga tullakse vastu. Tuleb ise olla lihtsalt viisakas ja aru saada ka neist. Olen täpselt samasugune klient nagu iga teine ;)

Isegi korra ennast teeninduse leti taga keema ajanud, aga tagant järgi sain ikka aru, et kahjuks oli neil õigus.

Imelihtne :D
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

arnie kirjutas:Kodanikud, ärgem nüüd ülistagem seda UM nii väga
Aga mis neist ka niiväga laita? Teeninduskultuur siiski oluliselt parem kui teistes samaväärsetes kohtades - apsakaid juhtub kõikjal ja kõigil, samuti on kõikjal olukordi, kus vastust ei teata.
Lähenedes asjale rahumeelselt olen mina kõigile olukordadele lahenduse leidnud - on UM meeldivalt vastu tulnud, olen ise vastu tulnud ... pole märganud, et UM-is oleks mingi kliendivaenulik suhtumine - pigem üritatakse anda endast parim, vahel lihtsalt kukub mitte kõige paremini välja.
Indrek
Mihkel(Kops)
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mihkel(Kops) »

Indrek_M kirjutas:
arnie kirjutas:Kodanikud, ärgem nüüd ülistagem seda UM nii väga
....pole märganud, et UM-is oleks mingi kliendivaenulik suhtumine - pigem üritatakse anda endast parim, vahel lihtsalt kukub mitte kõige paremini välja.
Kunagi tegin selles samas teemas väikse kokkuvõtte oma kogemusest UM'iga. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &start=200

Ma väga loodan, et tulevikus pean ma oma arvamust muutma.
Kasutaja avatar
ivar4
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 04.06.2005 13:35 22
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas ivar4 »

sai jälle käidud Pärnu UM-is ega pidanud ka seekord pettuma. Jutt konkreetne, töö tehtud, hea suhtlemine ja suhtumine. Teenindajaks Peep Allas ;)
'84 kondimootor
Kasutaja avatar
umptsik
Huviline
Postitusi: 258
Liitunud: 19.03.2007 10:09 17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umptsik »

21.08. sai kirjutatud ja helistatud ja ette öeldud emailidele saadetud, aga ei midagi..

Kas ma küsin lolli küsimuse või mida ma valesti teen? Nad ei suhtle minuga. Mis vahet seal on, kas ostan käigukangi nupu või tellin auto kapremondi.

Ma olen UM'is tõsiselt nördinud...

-edit-
Et küsimus: kellele ma seal pugema pean, et vastust saada?

umptsik kirjutas:@ 21.08.2007
Irw, Teil ikka hästi läinud. Ma ei saa toru otsast neid kätte ja e-mailidele ei vastata kaa kunagi. Saadan aeg-ajalt uue meili, proovin erinevaid e-maile kasutada aga ei miskit.

Täna sai taas üks meil saadetud, ehk kunagi saab vastused ka lihtsatele küsimustele e-maili teel :)
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

umptsik kirjutas:21.08. sai kirjutatud ja helistatud ja ette öeldud emailidele saadetud, aga ei midagi..

Kas ma küsin lolli küsimuse või mida ma valesti teen? Nad ei suhtle minuga. Mis vahet seal on, kas ostan käigukangi nupu või tellin auto kapremondi.

Ma olen UM'is tõsiselt nördinud...

-edit-
Et küsimus: kellele ma seal pugema pean, et vastust saada?

umptsik kirjutas:@ 21.08.2007
Irw, Teil ikka hästi läinud. Ma ei saa toru otsast neid kätte ja e-mailidele ei vastata kaa kunagi. Saadan aeg-ajalt uue meili, proovin erinevaid e-maile kasutada aga ei miskit.

Täna sai taas üks meil saadetud, ehk kunagi saab vastused ka lihtsatele küsimustele e-maili teel :)
Kui emailile vastust ei saa, siis võta telefon kätte ja küsi enda küsimus ära. Samas on alati võimalus kohapeale sõita ja nendega näost näkku rääkida. Imelihtne :D
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Mingid jutud käivad, et UM-is käib suur softi vahetus, võibolla pole meil kohalegi jõudnud.
Mercedes EQS 450+ 2022
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Ain kirjutas:
umptsik kirjutas:21.08. sai kirjutatud ja helistatud ja ette öeldud emailidele saadetud, aga ei midagi..

Kas ma küsin lolli küsimuse või mida ma valesti teen? Nad ei suhtle minuga. Mis vahet seal on, kas ostan käigukangi nupu või tellin auto kapremondi.

Ma olen UM'is tõsiselt nördinud...

-edit-
Et küsimus: kellele ma seal pugema pean, et vastust saada?

umptsik kirjutas:@ 21.08.2007
Irw, Teil ikka hästi läinud. Ma ei saa toru otsast neid kätte ja e-mailidele ei vastata kaa kunagi. Saadan aeg-ajalt uue meili, proovin erinevaid e-maile kasutada aga ei miskit.

Täna sai taas üks meil saadetud, ehk kunagi saab vastused ka lihtsatele küsimustele e-maili teel :)
Kui emailile vastust ei saa, siis võta telefon kätte ja küsi enda küsimus ära. Samas on alati võimalus kohapeale sõita ja nendega näost näkku rääkida. Imelihtne :D
Nagu ma aru saan, siis ei saa ka toru otsast kätte.
Võta lahti Unitedmotors.ee ja sealt leia vastav isik - varuosade puhul Rain Lassi ja remondi puhul Margus Roosalu ning pöördu murega nende poole. Mõlemad on mõistlikud inimesed ning aitavad hädast välja.
Pugema ei pea kellegi ees. Kõne ülemustele ei tohiks olla ka kaebamise vormis vaid mure kurtmine, et ühendust ei saa ning vastust pole ka mailile. Küll nad siis lahendavad probleemi.
Ragnar_R
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 07.08.2005 23:06 48
Peamine sõiduk: F30

Postitus Postitas Ragnar_R »

oma kogemustest võin öelda, et hoolduse ja remondi pool on igati OK! Külastan päris tihti ja siiani ple midagi ebameeldivat olnud. Aga varuosade leti taga on keegi kes tegelikult ei taha seal vist olla :S Ülbe ja üleoleva suhtumisega klienditeenindaja jätab halva kogemuse :(
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

RaxV8 kirjutas:oma kogemustest võin öelda, et hoolduse ja remondi pool on igati OK! Külastan päris tihti ja siiani ple midagi ebameeldivat olnud. Aga varuosade leti taga on keegi kes tegelikult ei taha seal vist olla :S Ülbe ja üleoleva suhtumisega klienditeenindaja jätab halva kogemuse :(
ma tean mida sa tunned :D ma üldiselt ei tee välja aga kui võimalus siis suhtlen nende teistega.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

umptsik kirjutas:21.08. sai kirjutatud ja helistatud ja ette öeldud emailidele saadetud, aga ei midagi..

Kas ma küsin lolli küsimuse või mida ma valesti teen? Nad ei suhtle minuga. Mis vahet seal on, kas ostan käigukangi nupu või tellin auto kapremondi.

Ma olen UM'is tõsiselt nördinud...

-edit-
Et küsimus: kellele ma seal pugema pean, et vastust saada?

umptsik kirjutas:@ 21.08.2007
Irw, Teil ikka hästi läinud. Ma ei saa toru otsast neid kätte ja e-mailidele ei vastata kaa kunagi. Saadan aeg-ajalt uue meili, proovin erinevaid e-maile kasutada aga ei miskit.

Täna sai taas üks meil saadetud, ehk kunagi saab vastused ka lihtsatele küsimustele e-maili teel :)
emailidega ma olen natukene kursis palju tuleb neid varuosaletti ja see pidi hirmus olema, keegi võiks ennast tööle pakkuda e-kirjadele vastama :D
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
umptsik
Huviline
Postitusi: 258
Liitunud: 19.03.2007 10:09 17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umptsik »

Cardo kirjutas: emailidega ma olen natukene kursis palju tuleb neid varuosaletti ja see pidi hirmus olema, keegi võiks ennast tööle pakkuda e-kirjadele vastama :D
No näed. Telefonikõnel oli see kord võim. Selgus, et kummalistel asjaoludel ei olnud meilid minuni jõudnud. Tegime toorel viisil uuesti protsessid läbi ja jõudsid kohale. Rain Lass varuosadest ja Raivo teenindusest olid väga abivalmis vabandasid ebamugavuste pärast.

Ma nüüd ütlen, et tegelikult UM tegi head tööd :p Pealegi- originaalvaruosad ei olegi liiga kallid (kui just 5tk korraga ei osta :P )
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

mul siin juhtus ka üks õnnetus mõned päevad tagasi kui ühe umbes äravoolu pärast läks läbi pidurivõimendi vaakumpoole vett sisselaskesse. sain samal päeval auto tagasi ja viga leiti juba peale minu suulist kirjeldust, mis on väga meeldiv ja usaldust tekitav. ainuke pisike asi mis silma jäi peale auto kätte saamist oli see, et pealmine õlikork oli pooles vinnas, hea, et ära ei lennanud. aga selliseid pisiasju juhtub ka mujal ja ma olen need üldiselt andestanud. kuna UM töötab hetkel poole ööni siis saan aru kui töömehed on veits rohkem väsinud jne. seega ei pea pahaks :D
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

Minul jälle positiivne kogemus. Seekord Tartu UM-iga. Masin käis ostueelses kontrollis ja terve kontrolli aja anti teada vigadest mis juba leitud ja palju lähevad remondi kulud. Teenindus ise viisakas ja kuigi me alles laupäeval palusime auto kiiresti töösse võtta saime aja juba teisipäevaks (positiivne). Teenindaja nime ei mäleta kahjuks.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
max55
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 29.12.2005 12:59 24
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas max55 »

Ei hakanud uut teemat tegama ja küsin siin - Kas keegi esiklaasi on lasknud UM-is vahetada? Endal hetkel kasko juhtum ja võimalus minna nii Autoveri, Klaasimeistrisse kui ka UM-i. Huvitab just klaasivahetuse töö kvaliteet.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

max55 kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegama ja küsin siin - Kas keegi esiklaasi on lasknud UM-is vahetada? Endal hetkel kasko juhtum ja võimalus minna nii Autoveri, Klaasimeistrisse kui ka UM-i. Huvitab just klaasivahetuse töö kvaliteet.
kindlasti um. Äkki ta annab klaasile ka 2 aastase garantii . Kui nendepoolt toode paigaldatud.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

Mina jällegi käin Kohtla-Järvel UM is pidevalt ja sealt küll täiesti positiivne kõik! Helistanud olen reedesel päeval ja aja saanud isegi esmaspäevaks. Teevad teiste tööde kõrvat, kui väga vaja. Ja kui midagi tehakse ja selgub et on veel midagi vaja vahetada mis katki või puudub, siis helistavad ja ütlevad täpselt mis viga ja küsivad et kas panevad uue või mitte. Täitsa tasemel ja targad mehed seal vähemalt. Ja ootama pole kordagi pidanud.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

max55 kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegama ja küsin siin - Kas keegi esiklaasi on lasknud UM-is vahetada? Endal hetkel kasko juhtum ja võimalus minna nii Autoveri, Klaasimeistrisse kui ka UM-i. Huvitab just klaasivahetuse töö kvaliteet.
olen vahetanud um-s klaasi. Tööde kvaliteet igat OK. A
ainult see 2. Ringi klaas oli suht pehme- kojamehe kriipsud tõmbas kohe sisse. see pidavat küll kõigi uute klaaside viga olema aga siiski...

soovitus siis ka kohe uued boschi kojamehed ette panna- ise
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
max55
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 29.12.2005 12:59 24
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas max55 »

Valituks osutuski UM :D Varsti siis tulemus näha, näitasin eile auto ette ja ootan nüüd kõnet, et millal võib auto sinna viia.
Hakkasin veel pärast mõtlema, et kui minna Autoveri, siis millise klaasi nemad ette panevad? Neid ju üsna mitu erinevat varianti - tavaline, vihmasensoriga, kliimakomfort ....
Klaasipuhastikummid lähevad loomulikult koos klaasiga vahetusse, uued juba ootamas.
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Reedel lähen esimest korda alles UM-i mootori diagnostikasse(elektroonika viga).
Vastuste põhjal saan aru,et teenindus korralik ja annatakse teavet ka läbi minevate jubinate kohta.
Aga ajaliselt ei tohiks diagnostikaga vist kaua minna,aju annab kohe selle veasignaali teada, mida asutakse kustutama.
;) BMW 525i E34 93.a
Vasta