4. leht 24-st

Postitatud: 20.08.2005 13:10 36
Postitas jjanno
Tere
priitv8 kirjutas:
jjanno kirjutas:Laisa inimesena saadan mina alati meili enne kohale minemist ja küsin hinda ning saadavust.
Mina veel laisemana kasutan võrguteenust: http://www.bmw.ee/otsing/otsing.php
Vana E30 omanik ei saa enesele sellist laiskust lubada. Väga vähe osasid on kohapeal olemas ning enamus osadele tuleb sealt otsingust eitav vastus :(

jJanno

Postitatud: 20.08.2005 17:25 50
Postitas hanno
Anc kirjutas:sellise suhtumisega teenindusse ei saa õhukulumõõtjat küll ostma minna:)
"palun ühukulumõõtjat 525 2.5 141kw mootorile aastast 95" "näete, selline asi, minge makske kassasse"
40sev hiljem "kuus tuhat kuussada nelikümmend viis eeku palun"

sellise asja peale saaks küll infarkti vist.. ma õnneks ostsin ainult vaakumvoolikuid ja küsisin AMS-i hinda lihtsalt...
Kui sa lähed poodi ja palud midagi, siis see väljendab sinu ostusoovi. Kassas öeldaksegi sellisel juhul sulle hind.
Kui sa teed hinnapäringut, siis sa küsidki, "kui palju see ja see maksab ning kas on või ei ole kohapeal". Minu arust lihtne ja loogiline.

Postitatud: 20.08.2005 17:37 28
Postitas Indrek_M
priitv8 kirjutas:
kupee kirjutas:Diagnostika peaks valmis olema mingi 15-20 min. max.
Sa eeldad, et tehakse ainult kompuutri dagnostikat, ehk e-testi. Mina seisin aga oma diagnostika aja ise kõrval ja võin kinnitada, et peale e-testi testiti manomeetriga bensusurvet, mõõdeti süütepinged primaaris ja sekundaaris, relatiivset kompressiooni ja gaaside koostist. Seega 1 tund täiesti normaalne.
Ma olen reaalselt oodanud 3 tundi mootoridiagnostikas kuna viga ei leitud. Ja ei leitudki. 690 eeku vist tuli siiski ära maksta kuigi silmaga näha ja kõrvaga kuulda, et mootor ei tööta normaalselt.
Auto sai viidud tund enne tööpäeva lõppu sinna ... ja no kui kätte sain siis oli isegi koristaja juba ammu koju ära läinud :lol:

Postitatud: 20.08.2005 17:55 08
Postitas ryan
hanno kirjutas:
Kui sa lähed poodi ja palud midagi, siis see väljendab sinu ostusoovi. Kassas öeldaksegi sellisel juhul sulle hind.
Kui sa teed hinnapäringut, siis sa küsidki, "kui palju see ja see maksab ning kas on või ei ole kohapeal". Minu arust lihtne ja loogiline.
inimene kõigepealt tunneb huvi kas on olemas ja palju maksab jne..
korrektne teenindaja ise ütleb kas on olemas ja hinna ja küsib kas läheb kaubaks ja kui klient nõustub siis suunab kliendi kassasse maksma.

vat nii ;)

Postitatud: 20.08.2005 20:27 57
Postitas Tauri
ryan kirjutas:
hanno kirjutas:
Kui sa lähed poodi ja palud midagi, siis see väljendab sinu ostusoovi. Kassas öeldaksegi sellisel juhul sulle hind.
Kui sa teed hinnapäringut, siis sa küsidki, "kui palju see ja see maksab ning kas on või ei ole kohapeal". Minu arust lihtne ja loogiline.
inimene kõigepealt tunneb huvi kas on olemas ja palju maksab jne..
korrektne teenindaja ise ütleb kas on olemas ja hinna ja küsib kas läheb kaubaks ja kui klient nõustub siis suunab kliendi kassasse maksma.

vat nii ;)
siin on 2 maailma- müügimehe ja kliendi oma- kunagi pole päris õige- selleks ongi erinevad müügimehed, kes tegelevad erinevate klientidega :!:

Postitatud: 07.10.2005 21:16 28
Postitas Relk
Viisin auto kolmapäeval UM'i ja pidin reedel kätte saama. Võtsin ka asendusauto kolmeks päevaks. Reedel selgus, et auto saab siiski valmis esmaspäevaks. UM avaldas kahetsuse, et nii läks ning ütles, et kompenseerimaks minu ebamugavusi ei küsi nad asendusauto eest raha mitte ühegi päeva eest.

BMW teenindus on siiski BMW vääriline :)

Postitatud: 07.10.2005 22:39 49
Postitas sokkmiis
Pärnus ma just tahtsin ettemaksu teha jupile mis oli tulekul, aga nad keeldusid kategooriliselt ja ei ole siiani tahnud rohkem ettemakseid...
Mulle sobib.... :P

Postitatud: 07.10.2005 23:50 55
Postitas Bronco
mina olen üldiselt UM teenindusega rahul...

Tallinna UM's olen ainult paar korda käinud, ning pole ka negatiivset kogemust, Tartu omas kümneid kordi, ning samuti, olen rahule jäänud...

Remontinud küll UM's kordagi enda autot lasnud, aga varuosade müük on küll sujunud, ise tavaliselt tootekoodid välja otsinud, nii lihtsam ja kiirem. Isegi telefoni teel olen saanud jupid ära tellitud, ning 2 ndl pärast ka kätte saanud...

Ehk siis, mina olen rahul UM teenindusega.

Postitatud: 08.10.2005 00:10 08
Postitas Lauri
Tallinnat ei tea, kuid Tartus varuosade ostmisega pole probleemi olnud juhul kui varuosamüügiga härra Käämer tegelenud.viis pluss teenindus igal juhul.üks lambapeaga noormees kes vahel seal olnud isand Käämeri asemel on küll juukseid halliks teha tahtnud.
Opeli esinduse varuosade müügipool seevastu ei kannanta mingit kriitikat seal alati olnud mingi kamm.suhtumine klienti. see hoopis eriarusaamas sealsetel jupijumalatel .(

service poolega pole UM,i Tartu osas au olnud midagi kogeda veel :)

Postitatud: 27.01.2007 16:42 48
Postitas hanno
Infoks kõigile, kes soovivad kampaania korras oma autole sillakontrolli tasuta UM-s teha.
Kui autol on õhkvedrustus, siis sellisel juhul esitatakse arve ca 140.-

Lihtsalt et kellelgi sellega seoses üllatusi ei tekiks.

Postitatud: 27.01.2007 17:36 41
Postitas kingpool81
käisin oma autoga ka selles nn. tasuta sillakontrollis... öeldi, et midagi erilist ei leitud... 2 päeva hiljem kui endal auto alla oli asja, siis leidsin katkised õõtsapuksid, kolksuvad tugilaagrid, logisevad rooliotsad ja logisevad tagumised sharniirid... ei tea kohe mida arvata... see kõik siis toimus eelmine aasta

Postitatud: 29.01.2007 01:18 25
Postitas central
Lauri kirjutas:Tallinnat ei tea, kuid Tartus varuosade ostmisega pole probleemi olnud juhul kui varuosamüügiga härra Käämer tegelenud.viis pluss teenindus igal juhul.
korralikud teenidajad on siis:
Tartu: härra Käämer
Tallinn: Rain Lassi ja Priit Mölder

kas keegi siis täpsemalt osksab rääkida tartu tallinna ja pärnu hinnavahest? no selge tln kallim, aga trt ja prn kes odavam on ? :)

Postitatud: 29.01.2007 09:43 23
Postitas raimo_r
kingpool81 kirjutas:käisin oma autoga ka selles nn. tasuta sillakontrollis... öeldi, et midagi erilist ei leitud... 2 päeva hiljem kui endal auto alla oli asja, siis leidsin katkised õõtsapuksid, kolksuvad tugilaagrid, logisevad rooliotsad ja logisevad tagumised sharniirid... ei tea kohe mida arvata... see kõik siis toimus eelmine aasta
see poleks esimene kord, tasuta asjade "võlu" :D

Postitatud: 29.01.2007 09:50 58
Postitas kingpool81
raimo_r kirjutas:
kingpool81 kirjutas:käisin oma autoga ka selles nn. tasuta sillakontrollis... öeldi, et midagi erilist ei leitud... 2 päeva hiljem kui endal auto alla oli asja, siis leidsin katkised õõtsapuksid, kolksuvad tugilaagrid, logisevad rooliotsad ja logisevad tagumised sharniirid... ei tea kohe mida arvata... see kõik siis toimus eelmine aasta
see poleks esimene kord, tasuta asjade "võlu" :D
kui aus olla, siis ma ootasin et mulle valetatakse teistpidi ja öeldakse, et mul vaja seal vahetada rohkem asju kui tegelik olukord on... selles suhtes au ja kiirus... kliendi rahakoti arvel ei tahtnud nad seekord rikastuda

Postitatud: 29.01.2007 10:46 28
Postitas Relk
Veermiku kontroll polegi täpisteadus. Kegi katsub käega kas on loks või mitte. Kui loksuga võib julgelt veel 10 000 km sõita kas siis peaks kliendile ütlema et vajab vahetust või et käib veel küll?

Endal X5 see kogemus et garantii ajal vahetati absoluutselt kõik detailid ära kaasa arvatud need mille kohta öeldi et 30 000km sõidaks veel ilusti. Samas pärast garantii aja lõppu võeti asja oluliselt rahulikumalt ja öeldi täpselt, et kas tahate vahetust või mitte detaili puhul, mis oleks veel 10 000km sõitnud.

Selle veermiku hindamisega on raske kõikide klientide meelejärgi olla.

Postitatud: 29.01.2007 11:03 08
Postitas aise
eks kui mõni praktikant su autot saadetakse vaatama siis head nahka sealt ei tule. eelmine aasta käisin ka seal kontrollis, päris täpset diagnoosi ei saanud, vahetusse läksid hoopis teised asjad. samas oli selline juhus kus öeldi mulle, et esimene rattalaager on läbi, tegelikult oli viga roolilatis (elementaarne on e39 rattaloksu puhul latti kontrollida). muidugi on arusaadav, et kõiki asja ei saa käega katsudes kontrollida.

huvi pärast panin ka nüüd aja kirja. loodan, et auto vaadatakse kogenud töötaja poolt üle :D

Postitatud: 29.01.2007 11:04 39
Postitas kingpool81
nuh... ytleme nii, rooliotste loksu sai käega katsudes kindlaks tehtud.... samuti ka õõtsapuksiga... aga kui sai õõts alt ära võetud, siis selgus ka sharniiri vahetuse vajadus. selle õõrsapuksiga ja rooliotstega ei oleks mind mingist ylevaatusest läbi lastud... ka siis mitte kui oleks seda mitte legaalselt teinud.

Postitatud: 29.01.2007 11:13 00
Postitas Ilves
kingpool81 kirjutas:käisin oma autoga ka selles nn. tasuta sillakontrollis... öeldi, et midagi erilist ei leitud... 2 päeva hiljem kui endal auto alla oli asja, siis leidsin katkised õõtsapuksid, kolksuvad tugilaagrid, logisevad rooliotsad ja logisevad tagumised sharniirid... ei tea kohe mida arvata... see kõik siis toimus eelmine aasta
Veider, nad ju peaksid ise olema huvitatud töö tegemisest sinu auto kallal :? Ma läheks konkreetse näitega teeninduse pealiku juurde ja laseks tal järgi vaadata kes sellel päeval seanahka vedas.

Kui olen palunud sildu kontrollida on siiani kolksud üles leitud ja öeldud, kas nende arvates tuleks kohe jupp ära vahetada või võib sellega edasi sõita. Üldiselt sellsed jupid millega kaasneb halvimal juhul ratta eemaldumine/juhitavuse kaotus olen kohe ära vahetanud (sarniirid/rooliotsad). Ühe kruusateedel õrnalt kolksuva, aga töötava amordiga lasin küll eelmise autoga aastakese ringi, enne kui vahetasin.

Postitatud: 29.01.2007 12:58 46
Postitas Martin_S
siiani pole probleeme olnud Tallinna UM aga juppe peab küll kohati ikka väga kaua ootama.
muidu ostan enamus juppe koodide järgi! mis lihtsustab ka siis müügimehe tööd. samas oodatud on aga jupid on kätte saadud.
ukse taha veel visatud pole.
kuigi on olnud selline asi ke nagu eelmisel lehel et võtsin mingi 8 juppi ja öeldi et makske kassase. :D muud midagi.

aga muidu on suht OK

Postitatud: 29.01.2007 17:35 44
Postitas Jaanus_P
pole küll otseselt remonti tegema pidanud UM-is kuna vajan autole ainult pisividinaid... aga (viimased 3 kuud) hetkel ei ole küll teenindaja kohta ühtegi märkust. kõik vajalikud vidinad oleme leidnud üles jne. (minu ostude hinnad on jäänud ~100.- üks ost :D ) ... seda ka laupäeval.

Mõned aastad tagasi (~4a) oli olukord palju hullem ja eriti minusuguseid pisidetailide ostjaid ei soovitud teenindada :)

Postitatud: 29.01.2007 22:15 29
Postitas UPS
Algatuseks peaksin ütlema, et väga hea teema.
UM`s olen käinud paranduses vaid ühe korra ja viimaseks see vist ka jääb. Oli vaja siis nimelt tuled ära reguleerida, ülevaatuspunktis seda miskipärast ei tehtud. Ok, näitasin ära mismoodi auto käima läheb (turvasüsteem) ja meister ( või kes iganes ta oli) sõitis autoga sisse. Mina jäin ootesaali (mind sinna ei lubatud), kaua see tulede reg. ikka siis aega võtab. Mingi 15 min. pärast tuli meister saali- nad ei saavat autole süüdet sisse. Näitasin siis kuidas asi toimib, tuled reguleeriti ära, maksin ära ja sõitin koju. Oli see laup. Pühap. käisime loomaias> signa peale. Tuleme tagasi, krt miski on valesti- üks sagedus on kadunud. Löögiandur kah maas... Tere- tore- kui laup. töökojast tulin, siis panin auto garaazi ja ma tõesti ei kontrollinud kas signa töötab. Esmasp. siis pöördusin murega tagasi, et midagi pole päris nii nagu olema peaks- selle peale öeldi, et signa oli juba enne katki... Sellise suhtumise peale ma ei viicinudki seal rohkem väitlema hakata, kas oli enne katki või mitte. Auto ostsin samuti UM`st, õnnetuseks oli aga endine omanik samal ajal puhkusel. Varuosi kõlbab sealt tellida, aga remonti lasen küll mujal teostada. Arusaamatuks jääb ainult, kuidas nad saavad hakkama 6., 7., 8. ja miks mitte näiteks ka M seeria autodega, mille omanikud kindlasti panevad sinna veel mingeid turvasüsteeme. Vähemalt osa neist teevad seda kindlasti. Antud juhul käis aga tavaline kolmanda seeria auto, millel vähe kangem turvasüsteem peal, üle jõu. Tulede reg. läks 150.-, aga palju signa parandus maksma läheb? Ja mida on üldse tuledel signalisatsiooniga ühist??? Aga kuna ettevõttel paistab hästi minevat, siis nad saavad sellist suhtumist omale lubada. Minu poolt edu neile ja seni olen oma muredele mujal lahendused leidnud.

Postitatud: 29.01.2007 23:46 35
Postitas AARE540
UPS kirjutas: Arusaamatuks jääb ainult, kuidas nad saavad hakkama 6., 7., 8. ja miks mitte näiteks ka M seeria autodega, mille omanikud kindlasti panevad sinna veel mingeid turvasüsteeme. Vähemalt osa neist teevad seda kindlasti.
Ka nende keerulisemate süsteemide puhul konsulteeritakse minu teada omanikuga, ei usu mina, et seal jalgratast leiutama hakatakse :)

Postitatud: 30.01.2007 09:15 40
Postitas Ilves
UPS kirjutas:Aga kuna ettevõttel paistab hästi minevat, siis nad saavad sellist suhtumist omale lubada. Minu poolt edu neile ja seni olen oma muredele mujal lahendused leidnud.
Kahju, et signa katki läks, aga ma ei näe ausalt öeldes seost UM-ga. Selge on see, et kui igaüks oma autole aretab peale miskeid Black-Jack tüüpi signasid, PIN koodi lugejaid ja sõrmejäljega immosid ei peagi autoremondi töökoda sellest midagi teadma ja veel vähem nende mahavõtmisega hakkama saama. Mina võtan endal alati immo maha enne teenindusse andmist, mitte ei jaga seda meistritele.

Postitatud: 30.01.2007 11:03 10
Postitas UPS
to AARE530: Aga mulle isiklikult tundub, et hakati just jalgratast leiutama. Kui auto eluvaimu sisse ei võta, siis mida krt seal 15 min. teha on :shock: Pöörad järjekindlalt võtit süütelukus ja konstateerid fakti, et pagan- seekord kah ebaõnnestus?
Ilves: Mina ei oska sealt ise midagi maha võtta, küll aga sai meistrile ära näidatud kuidas süsteem toimib. Ja mingit "kosmosesüsteemi" ju polegi seal tegelikult. Aga pärast on mu meelest eriti süüdimatu väita, et asi juba enne ei töötanud. Kas natuke kaasa viitsib mõelda, see saab vasturääkivusest aru. Kui ise hakkama ei saa, tuleks omaniku poole pöörduda- arvan mina ja seost näen just UM`ga.
Ma tean palju ma oma autosse raha olen pannud ja tean ka seda päris hästi mis seal töötab ja mis mitte. Nagu never ei lähe UM`i meistrile oma tuksis signat pähe määrima. Sellest lasteaiatasandist on juba ammu välja kasvatud. Aga eks see jääb kellegi südametunnistusele. Ei pannud seda suure kella külge ja lapin ise ära lootuses, et tõesti on setingud paigast ära mitte mõni juhtplokk vms. läbi lastud. Siis läheks lugu natuke liiga kulukaks.

Postitatud: 30.01.2007 11:06 47
Postitas Relk
Kuidas saab üldse signat või immot ära lõhkuda ilma jõudu kasutamata? Kui signa läheb tuksi paari korra valesti proovimise peale siis on viga küll pigem signas ja vaevalt keegi sul seal füüsiliselt midagi kangutama hakkas.

Postitatud: 30.01.2007 12:06 52
Postitas UPS
Juss, immo on olemas ja signa töötab hetkel vaid n.n. ühel sagedusel. Ehk siis piltlikult öeldes töötab süsteem hetkel avarii reziimil andes veateadet.
Ma ei tahaks siia kõiki peensusi hakata kirjeldama, mille pärast auto neil tookord süüdet sisse ei võtnud. Olin kord samas olukorras sama autoga. Sai kah korduvalt katsetatud ja proovitud aru saamata, miks auto käima ei lähe. Tegelikult oli lugu hoopis lihtsam, väike nüanss kõrvaldatud ja käivitus ilusti. Tahan öelda seda, et nii nad süsteemi küll ära rikkuda ei saanud ja mis moodi see neil õnnestus- ega ma seda ju ei teagi, seda ei tunnistata (nende väitel oli see ju juba enne katki) ja ei huvitaks kah. Mind huvitaks rohkem et inimesed julgeks vastutuse võtta töö ees mida nad teevad.

Postitatud: 30.01.2007 12:35 58
Postitas AARE540
UPS kirjutas:to AARE530: Aga mulle isiklikult tundub, et hakati just jalgratast leiutama. Kui auto eluvaimu sisse ei võta, siis mida krt seal 15 min. teha on :shock: Pöörad järjekindlalt võtit süütelukus ja konstateerid fakti, et pagan- seekord kah ebaõnnestus?
Sellisel juhul tehakse kõne omanikule, niipalju kui mina tean. Seal töötades ei olnud küll kordagi juhust, et meister ei tea, kuidas auto käima pannakse, olgu süsteem nii keeruline kui tahes. See on ju loogiline, et kui ta kohe ei lähe, siis ta ei lähegi, ei usu ka mina, et UMI meistrid ja töödejuhatajad nii lollid on...
Kuidas sul see asi juhtus- ei oska öelda...

Küll aga meenub mulle oma kunagi omatud Sigma puhul üks seik, kus situatsioon oli selline, et olles sõitnud umbes kuu aega endise omaniku nimel oleva autoga, töötas kõik suurepäraselt, sama ka vahetult enne ARKi minekut, kuid peale ARKIs ümberregistreerimist oli ''kellad''- auto enam käima ei läinud ning peale alarmi eemaldamist autolt asi töötas. Asi lõppes täiesti lambist, seistes :shock: Tagantjärgi mõeldes- kuna tegu oli tookord DEFAga ning kuulnuna kommentaare defa pultide kohta- äkki olgi tegu otsasaanud puldiga...

Sry OT pärast, aga vahel koosneb elu juhustest...

Postitatud: 30.01.2007 17:13 38
Postitas Ode
endal olnud siis otsene kogemus, et vahest ei jõua jupid eriti kiiresti kohale, kuid samuti on selle ühe halva kogemuse kõrval ka väga palju positiivseid kordi, mil UM'i on saanud külastatud. (jutt siis Tallinna UM'ist)

tunnihind on seal hoolduses nats krõbe, kuid kui jõudsin soetada hetkel oleva auto jõuan ka seal mõningad suuremad vead lasta ära parandada ;)
pisivigadega ei hakka kohe esindusse minema.

üks minu külastustest tallinna um'is:
läbisõidu jama
AARE530 kirjutas:
UPS kirjutas:to AARE530: Aga mulle isiklikult tundub, et hakati just jalgratast leiutama. Kui auto eluvaimu sisse ei võta, siis mida krt seal 15 min. teha on :shock: Pöörad järjekindlalt võtit süütelukus ja konstateerid fakti, et pagan- seekord kah ebaõnnestus?
Sellisel juhul tehakse kõne omanikule, niipalju kui mina tean. Seal töötades ei olnud küll kordagi juhust, et meister ei tea, kuidas auto käima pannakse, olgu süsteem nii keeruline kui tahes. See on ju loogiline, et kui ta kohe ei lähe, siis ta ei lähegi, ei usu ka mina, et UMI meistrid ja töödejuhatajad nii lollid on...
nii lollid nad tõesti ole!!! jälle enda kogemus. endal ka koodiga lisa immo peal ning vaevalt jõudsin auto võtmed üle anda ja um'i eest teise3 autoge ära sõita kui juba helistat et unustasin immo teeninduse reziimi panna ;)

Postitatud: 30.01.2007 18:45 40
Postitas Markii7
No mina ostsin hiljaaegu Tln UM-ist auto mis oli ka läbinud 24p testi... nii... ja olin teadlik, et allolevad M+S rehvidega talve ära ei sõida ja läksingi ~1000 km pärast neid vahetama Vianori ja mis selgus... parem tagarehv oli sõna otseses mõttes ribadeks... teine kiht traate väljas seestpoolt rehvi, poistel silmad punnis peas :shock: üks rehv oli veel teistest erinev.
24p test peaks sellised "elutähtsad" asjad ikka üle vaatama... ja nii veel auto inimesele müüa... hoiatuski oleks abiks olnud, muffigi :evil:
Mõelge, mis oleks võinud juhtuda...
Pärnu UM-is on lahe teenindus.

Postitatud: 30.01.2007 18:57 53
Postitas Relk
Mul oli sama lugu kus 1000km pärast 24p testi läks armatuuris abs'i tuli põlema.

Üldiselt peaks selle teemaga käituma samamoodi nagu kõigi eelnevatega nurgataguste töökodade kriitika teemadega, mis on lihtsalt lukku läinud.