21. leht 24-st

Postitatud: 18.03.2008 19:58 52
Postitas kaupo.k
Käisin veebruaris Tartu UM-is. Vead -välimised rooliotsad lõtkuga,esimene lühem õõts lõtkuga,tagumine õõts ka p...s. Esimesed suured õõtsad pehmed kuid veel ei loksu. Need suured õõtsad koos puksidega kaks kuud tagasi vahetatud(originaalid) ja veel kapron tugevdus ka puksi sees! Tuttavate remondifirmas väänati ja käänati -käis ka samas ülevaatuse kanalil, kuid mida ei leitud olid loksud ja lõtkud! 12500- jäi seekord taskusse :D Eelmine kord Tallinna UM -is leiti ka vigu, kuid siis olid ka lõtkud reaalsed. Ainult stabika kont oli liialdus mida ka 40 000 km hiljem tartu UM välja vahetada ei soovitanud :? Ühesõnaga -usalda, aga kontrolli. :!:

Postitatud: 18.03.2008 20:30 55
Postitas joxs
See ju ammu kõigile selge, et UMis töö ja varuosad kallid ning soovituslikult lastakse kõik "tolmused" asjad ära vahetada. Kui selline poliitika sobib, siis käid Umis, kui ei, siis mis sa sinna ronid - sellepärast, et saab midagi tasuta või. Igaks juhuks lasta sillajuppe vahetada on ju ressursside raiskamine.

Postitatud: 18.03.2008 20:41 40
Postitas Leho
ei tea. Käisin ka oma 7-mesega eelmine suvi sillakontrollis. Siis tuli nendepoolne pakkumine natuke üle 20 000 krooni.
Amordid olid endale olemas juba, nii et selle arvestasin maha, siis ühe lati võtsin ka tõõde nimekirjast maha(paraleelvarras) ja kõik muu kupatus oli kokku natuke üle 6000.- Minu arust ei olnud midagist üle mõistuse ja UM-i hinnad on ju paigas tõõtundide alusel, kuipalju tunde milliseks tõõks kulub.
See neile ju ette antud.

Postitatud: 18.03.2008 20:48 46
Postitas kaupo.k
Kõik on paigas jah, aga terveid juppe küll vahetada ei taha. Kuna sõidan palju,siis võib ju lasta vahel üle vaadata-eriti kui tasuta saab. Aga tasuta lõunaid ei ole olemas! :(

Postitatud: 18.03.2008 20:53 43
Postitas Ain
joxs kirjutas:See ju ammu kõigile selge, et UMis töö ja varuosad kallid ning soovituslikult lastakse kõik "tolmused" asjad ära vahetada. Kui selline poliitika sobib, siis käid Umis, kui ei, siis mis sa sinna ronid - sellepärast, et saab midagi tasuta või. Igaks juhuks lasta sillajuppe vahetada on ju ressursside raiskamine.
Kas keegi käsib neid juppe vahetada? Nad just soovitavad vahetada ja mitte ei vaheta neid ilma sinu nõusolekuta. Alati saab ju teeninduses üle küsida, et kui hull see asi ikka tegelikult on.

Postitatud: 20.03.2008 23:04 26
Postitas Aleksei_K
Üldiselt UM-s on niisugused perfektsonistid. Võib olla et nende arvamusel tuleb migi jupp vahetada, aga lähed kuhugi teisse teenindusse ja seal ütlevad et saab veel sõita selle jupiga küll ja küll. Minu isiklik arvamus on selline, et kui tahad et auto oleks ideaalses korras, siis tuleb ikka kuulata mida UM-s räägitakse ja vahetada neid juppe. Veel üks märkus on see, et nad ise eriti ei viitsi vanemate autodega tegeleda.

Postitatud: 20.03.2008 23:50 25
Postitas VeikoA
Xanax kirjutas:Veel üks märkus on see, et nad ise eriti ei viitsi vanemate autodega tegeleda.
Nu minu kunagine E36, 316i, 75kW, aastast 94 võeti ilma pikema jututa hooldusesse Pärnu UM'is. Teenindus oli viisakas ja anti veel nõu, mis ja kuidas.
Mina ei saa midagi halba öelda.

Postitatud: 21.03.2008 01:10 43
Postitas Aleksei_K
VeikoA kirjutas:
Xanax kirjutas:Veel üks märkus on see, et nad ise eriti ei viitsi vanemate autodega tegeleda.
Nu minu kunagine E36, 316i, 75kW, aastast 94 võeti ilma pikema jututa hooldusesse Pärnu UM'is. Teenindus oli viisakas ja anti veel nõu, mis ja kuidas.
Mina ei saa midagi halba öelda.
Ei noh, minu preagust Touringut võtavad kah meelsasti ja viisakalt, kuna ma olen juba ammune klient seal, aga Compacti puhul, eriti kui ma viisin seda esimesed korrad oli küll umbes niimoodi, et mees, parem mine tee hooldus mingi onu Vasja juures, siis saab odavamalt. Noh, tegelikult ju iseenesest hea nõu, aga teine asi on et iga onu Vasjat ei saa usaldada ju :) Üldiselt jah, Tartu UM, kus ma autot hooldan, on väga hea koht, ei ole midagi halba öelda. Tegelikult on olemas 2 kohta, kuhu ma rahuliku südamega viin auto teenindusse - Tartu UM ja Angelar Garaaž Tallinnas.

Postitatud: 09.04.2008 09:58 59
Postitas Ain
Super :)

Esmaspäeval sai kontrollitu kollase tule põhjust armatuuris. Diagnoosiks kahe nukaanduri viga 4'st, kiire tellimus sisse ja täna hommikul saabusid uued anurid. Kella 12'ks leiti ka aeg teenindusse ja mis ma oskan kosta.

Mulle istub selline suhtumine ja kohe pidin jagama teiega seda :cool:

Suured tänud Tarmo Riibergile :!:

Postitatud: 09.04.2008 23:42 14
Postitas siim .j
no sul seal mingid omad ''klemmid'' nagu ma aru saan :D

Postitatud: 09.04.2008 23:59 30
Postitas Marko S
Kuna siin viimasel ajal tihti käidud UM'is siis saan ka veidi öelda miskit.Aus olla,siis mul pole ühtegi halba kogemust seal kellegiga.Kodanik Rain (perek nime ei tea) on vägagi asjalik ja abivalmis ja üks noormees veel,kes istub paremal pool letinurgas.
Üks uimane tüüp on ka,vähemalt tundub,aga siiani olen hakkama saanud.Ühtegi paha sõna küll ei oska öelda :)

Postitatud: 04.08.2008 01:09 39
Postitas eivoe
Viskaks ka sis ühe kivi uue UMi esinduse kapsaaeda. Nimelt, kui autolt varastati iluliistud koos parkimis anduritega, sai käidud seal uues UMi esinduses Jüril. Vaadati auto üle ja tehti pakkumine kaskosse. Kasko oli sellega nõus ja saatis UMi kirja, mis kinnitab nõusolekut kuid UM oli sellekirja kahesilmavahele jätnud ja mina muudkui ootasin ja ootasin. Lõpuks sai sis ühendust võetud ja sis UM vabandas küll väga palju :)
Lõpuks leiti aeg, 18. augustil, kus võetakse minu masin ka sisse. :)

Postitatud: 14.08.2008 19:06 56
Postitas H_Margus
Heippa!

Minupoolt järjekordsed kiitused Haabersti esinduse ja Janek Suviste suunas - tehtud said tellitud tööd, ning lisaks ka viimase hetke avastused.
Ainuke pisut häiriv faktor oli tolmuste roobadega määritud salong .. eks juhtub parimateski peredes .. :?

Postitatud: 14.08.2008 21:32 42
Postitas iiv6l
Sõbra autol parandati avarii tagajärjel tekkinud kahjusid. Peale avariid enam juhipoolne turvavöö ei lukustu pesasse ja turvavöö kinnitamiseks ei hakka piiksuma ka auto. Autoks ca aasta vana E90.

Postitatud: 14.08.2008 23:08 47
Postitas priitv8
Mul jälle oli hiljuti väga positiivne kogemus Haabersti esindusega. Olukord ise mõneti sarnane Trionic-u juhtumile. Kokkulepitud ajal võeti auto töösse, kokkulepitud ajal anti tagasi. Pikka juttu ei tehtud, kõik toimis nii, nagu lubatud. Asendusauto anti tasuta. Ja lõpetuseks töö, mis tehti, oli superkorralik: väikese kriimu kõrvaldamiseks värviti terve stange.
Täitsa 5+ minu poolt.

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 04.03.2009 21:06 14
Postitas Jaanus_P
Kuna probleemidest peaks siis kirjutama siis... miks tehti remondi kalkulatsioon allahindlusega 7% kui kampaanias oli jutt, et 15% ja levinud jupidel veel erihinnad? Kalkulatsioon ise;
http://www.bmw520.planet.ee/Pakkumine.pdf

Ma saan aru, et töölt on tehtud ale, aga jupidel on ikka tavaline hind.

EDIT. vaadake pakkumise kuupäeva :)

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 04.05.2009 10:58 16
Postitas Raul_A
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=35&t=51273

Ajaviiteks võiks mõned kasutajad ülaltoodud teema läbi lugeda.

Tervitades

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 15.09.2009 03:05 21
Postitas Anti
Pigem on muudatused seotud toimunud koondamistega...

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 16.09.2009 11:47 10
Postitas aise
tanel25 kirjutas:UM-l maksuvõlg ligi miljon krooni. Varuosasid jõuab veel tarnida?
Peetri esinduse ehitamine toimus väga valel ajal. No aga kes seda ette teadis niiväga, Nastja teadis muidu :mrgreen:

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 28.09.2009 22:26 53
Postitas Brutality
taunod kirjutas:Mul oli just teistsugune seik. Tartu UM-ist ütlesid, et peaksin minema ülevaatuselt läbi (väiksed vead).
Ülevaatusel aga öeldi, et hea "hull" oled, et sellise sarniiriga sõidad, võid ju üle katuse käia.
Mine võta kinni keda uskuda :?: Mina vahetasin ära jupid mida ülevaatuse läbimiseks vaja oli (ju siis Viljandis Valoor rangem koht :cool: )!
Tean omastkäest ja ka sõprade kaudu, et Valooris töötab kõige suurem idioodikari, keda ülevaatajate sekka lastud. Nad ei jaga kohe üldse matsu välja. Sõbra autoga sai käidud, siis tunnistati äsja vahetatud õõtsapuksid "eluohtlikeks" ja taheti ka perfektselt töötav käsipidur läbi kukutada.
Ise olen käinud Raelis ja Silleris. Silleri meeskond on väga asjalik ja sõbralik, virisemist ei ole, ainult konkreetne jutt.

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 29.09.2009 02:52 18
Postitas tsap
Ei tea kas kokkusattumus või milles asi, aga mulle tundub, et depresiivsed ajad on ka UM-i jõudnud. Varem võis kindel olla, et kui rahast ei hoolinud siis autot sinna viies said igati rahuldava tulemuse vastu. Nüüd aasta jooksul on aga ridamisi negatiivseid kogemusi alates lohakast tööst (kerge remondi käigus raskelt rikutud värv), keskele veidi ebakompetentsust (suutmatus lahendada tehase immo korduvat läbipõlemise probleemi), kuni lauslolluseni välja (kogu krempliga kliimaventilaatori vahetuse pähemäärida üritamine mootori õhtuamise asemel).

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 18.10.2009 14:06 16
Postitas H_Margus
Mida arvate United Motors-i teenindusest <- Lugesin läbi ja tõdesin, et kogu omapoolse kiidulaulu jätkuks, tuleb nüüd tõsist pahameelt avaldada.
09.10.09 - tuvastati autol totaalselt umbes piduri vaakumvõimendi äravoolukanal (sõlm, mis igal õlivahetusel on kohustuslik hooldada/puhastada eeskirja järgides)
Samal päeval teavitasin ka United Motors AS-i teenindust juhtunust, lootuses, et auto võetakse kontrolli, paraku sellist abi nendepoolt ei pakutud ja lubati 12.10.09 minu kaebus teeninduse juhatajale Toomas Rumberg-le edastada.
Tema pidavat siis ühendust isiklikult võtma. Omaltpoolt sai ka kirjalik pöördumine tehtud 09.10.09 - kus kirjeldasin juhtunut ja esitasin omapoolse kahjunõude.
12.10.09 võtsin ikkagi ise ühendust teeninduse poolega ja vastuseks jällegi, et ootame/vaatame ja võetakse ise ühendust(kusjuures endiselt ei soovitud autot näha)
Peale lõunat saabus lõpuks e-mail kus herr Toomas Rumberg välistas nendepoolse eksimuse ..
Auto käis hoolduses viimati kolm kuud tagasi, et siis selle ajaga ladustus "värskelt hooldatud/puhastatud" äravoolukanalisse sellisel hulgal okkaid, lehti jms. mis kokkuvõtteks juba muda meenutava olluse sinna moodustas.
Lisaks suutis tänu ummistusele tekkinud veehulk kahjustada ka piduri vaakumvõimendi sisemust sellisel määral, et see korralikult roosteseks muutunud oli - seda siis kolme kuuga ..

Minule tundub see ilmselge liialdus, ning esinduse hoolimatu suhtumise tulem. Niipalju siis usaldusest margiesinduse ja margipõhiste spetsiifiliste sõlmede hoolduse kohapealt ..
Juhtub - loomulikult, paraku vähesed on valmis seda tunnistama.
Enim tuska tekitabki just seik, et ilma autot eelnevalt kontrollimata oli United Motors AS- i teenindus veendunud nendepoolt korrektselt teostatud hoolde programmist.


Halenaljakas on see, et hoolimata juhtunust, sooviksin ka edaspidi oma automuredega nende poole pöörduda .. :oops:

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 18.10.2009 14:40 43
Postitas H_Margus
Tänu ummistusele oli vaakumvõimendi "ruum" poolenisti vett täis, seega istus ka võimendi otseselt vees, ning läbi vaakumvõimendi tuulutuse(asub võimendi põhjas) tõmbas sealt ka võimendisse vee.
Kuna aga võimendi seinad olid seestpoolt juba roostesed, siis võib arvata, et see ei olnud esimene "veeuputus" seal süsteemis.

edit; võimendit vaadeldi seestpoolt endoskoobiga.

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 18.10.2009 15:01 47
Postitas H_Margus
Lisaks suutis tänu ummistusele tekkinud veehulk kahjustada ka piduri vaakumvõimendi sisemust sellisel määral, et see korralikult roosteseks muutunud oli - seda siis kolme kuuga ..

Minule tundub see ilmselge liialdus, ning esinduse hoolimatu suhtumise tulem.
Mina ei arvagi, et see kolme kuuga juhtuda sai, pigem ongi probleem selles, et antud kanal ja sellest tulenevad kahjustused on tekkinud just aastate pikkuse ebapädeva hooldetöö tulemina.

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 18.10.2009 15:21 48
Postitas H_Margus
Auto on uuena UM-st ostetud. Kõik korralised hooldused on õigeaegselt UM-s teostatud, seega aastas korra on hoole kindlasti tehtud (vähemalt hooldusraamatu järgi) kas ka praktikas .. seda teab vaid teeninduse personal.

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 18.10.2009 15:40 35
Postitas H_Margus
Tehas näebki ette selle sõlme kontrolli/puhastamise igal õlivahetusel. Kinnitas seda ka Toomas Rumberg.

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 09.11.2009 15:52 33
Postitas karlerik
Kirjutan oma ema poolt paar lauset UM-õismäe teeninduse kohta. Kaks suhteliselt kummalist seika üksteise järgi.
1. Tagumised pidurid jäid peale, tehti hinnapakkumine ca. 5000.- ja telefonis räägiti kulunud piduriklotsidest. Seepeale õnneks helistas ema mulle ja küsis, kas kõik ongi nii kallis? Kiire kõne Audacer-i... EI OLE VÕIMALIK 5000.- KLOTSIDE EEST oli vastuseks. Kui tehnikakauge ema UM-i autole järgi läks ja töödest keeldus, hakati rääkima ka ketaste vahetusest, mis oli hinna sees. Ühesõnaga infot varjati. Klotsid vahetas AUDACER.

2. Täna käis ema talverattaid vahetamas UM-is, kuna need on seal hoiul. Rehvid velgedel - aeg oli lepitud 9.00 ja auto sai kätte 10.30 e. 1,5h balansseeriti ja vahetati....MÜSTIKA. Ema puruvihane ja tööde vastuvõtja tegi arusaamatut nägu. See ei piirdunud sellega, vaid soovitati panna aeg piduriklotside vahetuseks, kuna tagumiste klotside vahetuse AEG (mida see tähendada küll võiks) pidavat käes olema. Sellepeale vastas ema, et just ca 1kuu tagasi vahetati :) . Tööde vastuvõtja tegi kiire kõne töömehele... tuli järgmine jutt: ESIMESTE PIDURIKLOTSIDE VAHETUSE AEG ON KÄES.

Kõik see on imelik ja tundub, et otsitakse tööd, mida ei ole vaja teha.
Seda tehakse inimeste kulul, kes on suhteliselt autode-tehnika kauged.

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 07.02.2010 18:23 33
Postitas tonisk
Endal kogemus Kohtla-Järve UM-iga ja olen rahul. Eks nad hea meelega teeks uuemaid masinaid aga suhtumine muidu on meeldiv. Müügimees hakkas mulle ooteajal juba E46 maha müüma (käisin E36-ga). Ütlesin et teeme ikka enne ühe korda ja siis vaatame uuemaid, see lause talle meeldis :)

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 19.03.2010 14:34 07
Postitas TarmoV12
United Motors: BMW-de varuosad jäid hädamaandunud lennukisse
.. et siis lennuki-crash ka BMW-ga seotud :roll:

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest

Postitatud: 26.03.2010 14:26 21
Postitas mel777
Ka mul on üks halb kogemus Peetri UM-iga. Remondi ja hoolduse "osakonna" ühel ahvil oli selline suhtumine, et kui oma X6-ga sinna ette ei veere ja 100K lambist letile ei löö, siis oled lihtsalt loll pööbel, kellele pole vaja midagi seletada - hea, et üldse välja ei visata.
Nimelt asi selles, et lihtsalt küsisin, et kus asub 5-se BMW etteandepumba relee, kuna tahtsin nimetatud vidinat sealt osta.
Selle peale vastati, et meil pole siin mingi koolitusasutus, teeme töökäsu ja vahetame selle ise ära ..
Nii lolli jutu peale tulin sealt tulema, otsisin omal käel selle relee üles ja vahetasin ise ära :cool:

Samas jälle varuosades töötav Olger Väli on väga sõbralik ja abivalmis inimene. Edu talle!