BMW - sõidurõõm ?

Vaba teema
Vasta
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas mastergut »

Indrek_M kirjutas:
mastergut kirjutas:Paranda ühekorraga kõik vead ära siis saad rohkem muretumalt sõitu. Kui ei jaksa siis ära sõida autot nii raipeks et remondikulud üle pea käivad.
Ei ole päris normaalne, et E39 puhul tagaluugid roostetavad, numbrituled kõdunevad, automaatkastid lendavad, roolilatid on lõtkuga, diislitel sisselaskest kukuvad klapid silindrisse, esimesed pidurikettad ei kesta 20 tuhandet kilomeetritki, kliima siilid surevad ridamisi, pikslid armatuurist kaovad, esituledel on peaaegu kõigil vardad puru, diislitel turbosid läheb nagu putru, bensiinikatel vanoseid, touringute luugituled tuhmuvad, Webasto pooltel ei tööta, õhkvedrustus jamab, parkimisandurid, ABS-i andurid ja blokid surevad, pidurivõimendi paun külmub, kliima vent sureb paari aastaga, kliimaploki ventikas siriseb, kliimanupud purunevad, stereo balansi, faadri ja häälega on jamad, ukselingid jäävad pihku, airbagi sensormatid lagunevad.
Lugesin üles esimesena pähe turgatanud E39 vead, tüüpvigu on veelgi.

Normaalne hooldus peaks olema siiski kulumaterjalide vahetamine, mitte tehase praagi lappimine. Auto peaks kestma kui seda regulaarselt korraliste hoolduste käigus hooldada. Mitte, et enamus teenindusse minekuid on erakorralised.
huvitav mis pidurikettaid sa kasutad et 20 000km ja läbi ketas peaks kestmia 100-150 000. ja klotsid 50 000. kui ketas 20 000 siis põhimõtteliselt sa klotse vahetad rohkem kui õli :D
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas leits »

Jah nii on, see pole mingi jama. ise vahetasin 4 jooksu kettaid (2x originaalid 2x lemförderid) ja ei pidanud. Parimal juhul oli 5k km ja räme vibra roolis ja ei ole mingi rallisõitja.

Nüüd aga brembo toodang all ning kohe 10k täis ning tundub, et on okeid. Samas need kettad palju ei taha, natukenegi äkilisem pidurdus lombist läbi ning korras. Muude autodega pole siukest ketaste jama küll kohanud
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas mastergut »

seljuhul on siis mingisugune muu probleem või siis pidurdatakse koguaeg 200-0km/h
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas leits »

mastergut kirjutas:seljuhul on siis mingisugune muu probleem või siis pidurdatakse koguaeg 200-0km/h
lol .. , ei ole muus probleem. Kõik asjad kakuti lahti ja korras, isegi ORIGINAAL KETAS kestab mingi 5k km, see ei ole andke andeks normaalne ..

Samas nüüd mis ned brembod alla said, nende kohta pole ühtegi pahasõna.

Aga ärgem lasku nüüd sinna piduriprobleemidesse.. Mind isiklikult häirib näiteks see, et kui PFL pakutakse neid tulede regullimisvardaid, mis on plastikust ja pudedas as hell, siis miks **** ei saanud FL tuledesse neid pakkuda? Järgmine kasumi teenimise eesmärk, et ei osta parem uus tuli 10k tükk :D? Ning siis need pöördklapid sisselaske koldes, milleks need? Pannakse pimedad ette ning auto on ok? Samas kui pimedaid ei pane, riskid mingi 30k remondiga at least?
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Raivo »

mart551 kirjutas:

e61 530d (isa auto)- ls. 0 - 200k. igavene tore pill noh.. pmst peaaegu kuni 100 000ni, siis pidi vahetama ainult rattalaagreid ja koostekvaliteedist tulenevaid plastikdetaile, mis nagisesid (pagasikate,nupud) esinesid mõned elektroonikavead (keskluku plokk, tagaaken,suunatuli kukkus küljest ära jne) nüüd hakkab see suurem jama pihta - sillad korduvalt, õhkpadjad, kompressor,kübemefilter,nn. tangensiaalklapid (vedas napilt, muidu kirjutaks ka turbo siia juurde) jne...
Selle info põhjal polegi nagu väga hullu. Ka mitmed mitu korda odavamad autod hakkavad läbisõitudel 150+km selliseid asju tegema (nt Ford Focus). Ning tulles tagasi nende hoolduste ja remontide juurde, siis tõesti peaks veenduma, et kui töökoda arvab et seda ja seda juppi peaks vahetama, siis endal tuleks veenduda, kas ka tegelikult on neid kõik juppe vaja vahetada või mitte. Suhtumine võiks olla selline, et ega igal aastal ei osta ju autole uusi rehve (räägime normaal läbisõitudest ca 20tkm/a), kuigi jah vabalt ju võiks, aga see ei ole otstarbekas. Sama ideoloogiat peaks kasutama ka remontides. Loomulikult ma ei poolda "kulunud pasteldega sõitmist" kuid alati ei saa ka kõike puhta kullana võtta mida töökojas räägitakse.
Kui tahad masinat mis kestab, tuleb osta nt Mazda3.

Aga paraku mul vist omal puudub kogemus masinaga mis oleks üle 400tuh km sõitnud ning info, et mis selliste läbisõitu juures juhtuda võib. Ilmselt pole olemas vastupidavamat autot kui volvo 940/960 ja MB W124. Et kes soovivad igiliikureid sii soovitan katsetada :)
530d
Kasutaja avatar
Ott_S
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 10.03.2008 18:28 57
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Ott_S »

Mis siin salata. Ise paadunud Audi inimene olnud/olen. Eelmised Audid ikka MEGA odavamate osadega.
Rääkides kvaliteedist, siis vanematel ka olnud Audid ja probleeme netu. Nii C5 A6 kui ka C6 A6(ehk siis proovitud nii eelmine kui ka praegune mudel). C5(20k oli sõitnud ja müügi hetkel ca 100k) ostetud aasta kasutatuna ja C6(hetke IS u 100k) tutikana. Mõlemal aint piduriklotsid ja õlid. KÕIK!! E39'l lihtsalt juppide hinnad megad. Vastupidavuse osas on olnud minu E39 enam-vähem. Natuke palju aga siiski normaalne. Kordan veel et lihtsalt asja teevad hulluks juppide hinnad. Pedant nagu olen, siis isiklikult võin küll auto maha müüa käsi südamel, et on heas korras. Ainult roolilatt on nats läbi. See tüüpviga ka ja tõenäoliselt saab järgmine kuu lahenduse.
Aga on ka küsimus, et paljud teist tegelikult oma autode vigu kajastavad?? Ise olen kirjutanud kõik nii nagu on, ausalt. Ehtne tõestus tegelikkusele on aga see, et probleemide arutamine toimub pigem PS'is stiilis : ou kle mul ka sama jama, et kas sedasorti remont aitas. Seda juhtus nii H_Marguse piduriteemaga kui ka minu käigukasti õli ja softi vahetusega. Ja neid PS jutte olen kuulnud ka mitmetel teistel teemadel.Nii et kui kõik hakkaks oma auto vigu siin ausalt tunnistama ja räägiks mis seisus on nende autod TEGELIKULT, muutuks pilt BMW'st minu arust päris palju.
Näiteks tahaks küsida et paljud E46 kupee omanikud tunnistavad et neil ukse tihendid läbi? Tean kindlalt et see nende probleem, kuigi seda tunnistavad üksikud. Need vaid mõned üksikud näited sellest, mis on minu silmis tegelikkus. Eks ma ole ka oma hetke autoga rahul ja saan hakkama hindadega aga nad ei peaks olema nii kallid minu arust, kui kvaliteeti ei suudeta tagada ei A ega B varuosaga. See lihtsalt minu arvamus. Samas pole käinud sillakontrollis ka oma E39'ga pärast seda kui suve algul tegin sildadele ringi peale ja möödunud on mingi 20k km. Eks varsti tsekkan üle ja siis täiendan vastupidavust.
Samas selle Skoda teema kohta niipalju, et sai näpitud uut Superbi ja kvaliteet ikka salongimaterjalides on ikka SUPER. Audi hakkab niiviisi oma mõtet ikka täielikult kaotama. Kui rääkida siin premium autodest, siis volkar (kallima otsa mudelid) ja ka Skoda (sama teema mis volkaril) kuuluvad minu meelest sinna täie tõsisusega, kui neid võrrelda Audi,BMW ja MB'ga. Audi ja BMW kasuks räägib disain minu arust, aga eks ole näha mis saama hakkab pärast Banglet Bemmis.
Samas ei saa ma öelda et ei ostaks uuest BMW'd või Audit, sest nende kooste kvaliteet hinnaklassis 100-200k on see mis mind just võlub. Ei taha mingi Corollaga või Mazda 3'ga hüpata mööda maanteed nagu kits ja kanda kõrvatroppe et lärmis summutada. Selle kohapealt nagu koostekvaliteet inerjööris BMW's, julgen seda autot soovitada kahe käega. Kõik Teie kes te siin võrdlete japse saklastega, siis ma tahaks proovida kooste kvaliteeti E39 vs Camry ja juba olekski tõenäoliselt asi selge, et miks BMW sellist raha küsib. Minu point on et kõik on suhteline ja ei tasu kohe ilma asjata teisi autosi maha materdada. Kasvõi tuua näiteks kurikuulsat lahingut BMW vs Audi, kuigi selles hinnaklassis ma ei saa aru, mismoodi ei suuda BMW oma roosteprobleemidega midagi ette võtta. Mõlemal omad plussid ja miinused, kuid minu jaoks jääb siiski tähtsaimaks koostekvalteet ja minu rahulolu kilomeetreid mõõtes. Ehk siis japsid mille hooldus tunduvalt odavam, ei suuda pakkuda sellist sõidumugavust. Aga nagu enne mainisin, siis on sinna mõnusa koostekvaliteediga autode sekka astunud margid nagu Skoda, Volkar jne. Ise olen siiski Saksa autode austaja. Japsid jätavad ikka suht külmaks, olgugi et neil hooldused odavamad ja jupid vastupidavamad. Sõidumõnu siiski maksab midagi. ( välja arvatud Honda Legend, mis minu arust on kõige mõttetumalt kallis auto).
Viimati muutis Ott_S, 05.03.2010 00:47 20, muudetud 1 kord kokku.
525i 2003a
Kasutaja avatar
Ott_S
Huviline
Postitusi: 267
Liitunud: 10.03.2008 18:28 57
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Ott_S »

Lisaks ainult niipalju, et jutu mõte on see, et ei ole vaja vaadata kohe väikeste hooldekuludega japside poole vaid on ka mitmeid teisi alternatiive BMW vastu. Eks aeg näitab mis BMW oma mainega teeb. Ja kallid inimesed: alati ei ole asi rahas vaid ka aeg maksab midagi!
525i 2003a
Indrek J
Huviline
Postitusi: 1124
Liitunud: 21.05.2007 09:23 12
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Indrek J »

Just täna muigasin garaazis, et ohh nende BMW-dega ikka muresid küll, aga ei ikka ei vahetaks mitte ühe margi vastu välja...
BMW fänn
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Indrek_M »

mastergut kirjutas:huvitav mis pidurikettaid sa kasutad et 20 000km ja läbi ketas peaks kestmia 100-150 000. ja klotsid 50 000. kui ketas 20 000 siis põhimõtteliselt sa klotse vahetad rohkem kui õli :D
Esinduse kettad ... ma ei tea kelle toodangut nad alla panevad, õnneks oli garantii 24 tuhat km ja läksid garantii korras vahetusse.
Indrek
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Indrek_M »

Indrek J kirjutas:Just täna muigasin garaazis, et ohh nende BMW-dega ikka muresid küll, aga ei ikka ei vahetaks mitte ühe margi vastu välja...
Nii see on jah. Laguneb kui põrguline aga sel hetkel kui ei lagune on ikka tegelikult maru hää :)
Indrek
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Mirko »

Paar kuud tagasi käisin proovimas erinevaid autosid, kuna vanematel oli väike plaan oma auto välja vahetada, muuhulgas testisin ka Lexuseid. Peale proovisõitu GS450h-ga oli ikka **** hea tagasi BMW-sse istuda, siis sai selgeks, miks on neil uuena tuntav hinnavahe. Mitte, et Lexus oleks halb auto aga kui oled heaga harjunud on raske seda muuta.
Ka mina ei ole paadunud BMW fänn, järgmisena omaks hea meelega mõnda muud sakslast või kes teab, ka mõned uued Jaapanlased on päris sümpaatsed. Kuid olen kirunud mis ma olen, on see siiski juba 3 samat marki auto ja teine E39, mida olen omanud. On jah nii, et hommikul autot käivitades vaatad jälle hirmuga, et ega mõni tuli põlema ei löö, kuid eks seda hirmu sisendab ka aktiivne foorumi lugemine :P. Samas on ka minul oma kindel töökoda, kus minu pere/sõprade/tuttavate autod remondis käivad, seal ma saan ise nõ. käed õliseks teha kui isu on, ja näen oma silmaga mille eest maksan ja mis detail läbi on. Minu jaoks ei ole tähtis, et detailil oleks BMW logo. Muidugi on detaile, mida tasub osta ainult originaalina.
Nagu siin eelpool mainiti, et ka autol on oma aura ja kui see sinu omaga ei sobi, siis tuleks mõelda auto mahamüümisele. :)
Kasutaja avatar
topfuel
Huviline
Postitusi: 3207
Liitunud: 15.09.2006 17:54 34
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas topfuel »

J
Indrek_M kirjutas:
Indrek J kirjutas:Just täna muigasin garaazis, et ohh nende BMW-dega ikka muresid küll, aga ei ikka ei vahetaks mitte ühe margi vastu välja...
Nii see on jah. Laguneb kui põrguline aga sel hetkel kui ei lagune on ikka tegelikult maru hää :)
+1
Just nagu loodud pikkadeks sõitudeks. Sõidad 500km ära ning astud autost välja nagu oleks poes käinud. Midagi ei ole kange ega kuskilt ära surnud. Samas töökojast väga kaugele ei julge sõita :D
Paharett21
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 03.10.2005 16:07 06
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Paharett21 »

Tekib küsimus mida te teete nende autodega,et nii meeletult lagunevad? Ise olen ostnud originaal jubinaid ja ei saaks kurta,et vastu ei pea arvestades seitsmeka kaalu ja tallinna tänavaid ei imesta ma kui sillad lagunevad.Mingi pisikene opel või toyota peabki paremini vastu kuna auto kaal olematu sõbral on vanem omega ja vahetab sillas juppe nagu ma ei tea mida koguaeg läbi ja ise ülepekaela ...... :) üldiselt on nii üks kiidab üht ja teine teist kui kallis remontida ostke selline mida jõuate ja asi lahendatud.Ja tuleb otsida tutvuseid kust varuosasid saada müüvad ka teised poed suht samat toodangut mida kasutab esindus kuid esinduse protsent seal juures on ülemõistuse suur ...
Elagu bemarid!
Kasutaja avatar
mart551
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 16.06.2004 09:31 32
Asukoht: Viljandi - Tartu
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas mart551 »

kui kallis remontida ostke selline mida jõuate
krt.. ja tuleb järgmine sama jutuga... :S
kõige rohkem häirib see,et kui vahetad oma autol mingi jupi ära, siis võiks eeldada,et seda enam ei pea tegema..aga tudkit.. vahetad nagu miki kogu aeg samu asju.. ja oleks siis neid tüüpvigu vähe - tohhuijaa on.
lisaks sellele,et jupid on tõesti põhjendamatult kallid ning vastu ei pea, on 1 oluline tegur ka eelmainitud aeg. pidevalt teeninduse vahet jooksmine on ülitüütu.
eks kestvus oleneb ka palju läbisõidust ning sõidustiilist, aga ma ise olen pigem heaperemeheliku stiiliga ning sõidan 50-60k aastas. selge see,et tuleb remontida ka, aga kui võtta näituseks firmade corollad-avensised-volvod-accordid... siis nendel ei pea 300se läbisõidu juures suurt midagi remontima.
e39 540i + zaz 968M
Alvar_S
Huviline
Postitusi: 1291
Liitunud: 28.03.2006 12:29 46
Asukoht: Star Trek
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Alvar_S »

Sai nüüd ka terve teema läbi loetud ja tõesti oleks väga nõme pidevalt remontida oma uut autot.
Samas ise oman e36te ja ei saa mitte üldse kohe nuriseda.
Vahepeal tuleb lihtsalt suurem investeerin teha ja tükiks ajaks on jälle muretu.
Samas rooliotsi saan iga aasta vahetada vähemalt korra ja seda 15-20tkm läbisõidu puhul.
Ning nii palju kui olen foorumist lugenud ja sõpradelt,tuttavatelt kuulnud nende uuemate bmwde probleemidest(e46,e39,e38,e60 jne.
On kadunud mul tahtmine midagi uuemat soetada. :lol:
Samas on mõte liikunud e46 suunas aga seda näeb kas see tuleb või mitte.
Ou Vööthüään!!!
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Mihkel_O »

:evil: Krt, et te nüüd siis sellise teemaga lagedale tulite, ma just otsin e46/e39. Ausõna, tahaks küll aga seda siin lugedes väga ei julge enam.
Noh, samas ei kipu ka midagi muud ostma, lihtsalt ei taha midagi muud ja kõik. Oleks küll vinge kui sellisel talvel oleks Allroad, aga need lagunevad hullemini kui e39 ja jupid kindlasti sama kallid. Sõbral on A4 quattro avant (96) ja laguneb hullumoodi, minuarust ta teeninduse vahet uhabki kogu aeg. Ja no ei taha ei audit ega midagi muud.
Kindlasti on tehnilise teema e46/e39 probleeme ka seetõttu täis, et neid lihtsalt on rohkem. Ning ka seetõttu, et siinne rahvas on rohkem hoolas omanik kui need inimesed, kes margist ei hooli ja sõidavad juhuse tahtel BMWga ringi.
Üldistan oma suva järgi ja ei pruugi paika pidada. (Poliitilise korrektsuse lause)
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Kaido S »

Päris hea teema - olen teema püstitaja ja Tauriga 100% nõus. Mul on BMW osas vähe kaasa rääkida, sest olen lubamatult kauaks takerdunud tablettide teemasse :cool: , kuid midagi ehk siiski. Enda metsaauto oli ostes sisuliselt uus ning oleme läbisõitu kasvatanud rohkem kui 60 000. Selle aja jooksul on vahetatud üks rooliots ja piduriklotsid, mis on tehtud koos teiste korraliste hooldustega - ühesõnaga kulumaterjal. Kuid esinduses olen pidanud käima kahe probleemiga, mis minu meelest ei tohiks nii kallil autol nii vähese läbisõidu korral ilmneda. Nendeks olid korrodeerunud tagatulepesa ja kliimadispleil kaduma hakkavad pikslid – sellised vigurid projekteeritakse eluaegseteks, ehk siis tegemist on pooliku kodutööga...

Sõber Martin väitis kunagi, et tema hinnangul jäi Saksa luksusbrändide hiilgeaeg 90ndate algusesse, seda eriti ümbritseva taustaga võrreldes. Vaidlesin alguses talle vastu, kuid tänaseks olen temaga 100% nõus. Vaadake näiteks VW/Audi kontserni – millise tohutu hüppe on teinud nende brändide mudelivalik, koostekvaliteet ja tehnoloogia. Võtke Polo GTI - millise rahaga pakutaks tipptasemel siseviimistlust, koostekvaliteeti koos kaheastmelise ülelaadimisega ning mida küsib sarnast dünaamikat pakkuva 135i eest BMW? Või uus Touareg – võrreldavas suurusklassis suutis VW kaalu kärpida ca 200 kg – see on tohutu saavutus, mis maastikul või maanteel nullib X5 suurema võimsuse päris edukalt. Kuid kõige tähtsam on fiiling ja tunnetus: lugesin Autocari proovisõitu uue 5. seeriaga ning nende hinnang oli selles kontekstis üsna sobiv - parim 5. seeria läbi aegade, kuid see pole enam BMW. See omakorda viib järgmise mõtteni: tänane BMW on kasvanud liialt suureks, firma püüab meeldida kõigile ning kaotab seeläbi oma isikupära ning selle eesotsas puudub selge visiooniga tippjuht. Sportlikkus väljendub tavaautode puhul vaid liialt jäigas vedrustuses, mis lisaks raputamisele ei hakka ka tööle - nagu selgub näiteks TMi järgmise numbri diislite testis. Autofännina ootaks mina mudeliprogrammi olulist kärpimist selle kasvatamise asemel (GT, X1 ja X6 minema, esimene seeria lihtsamaks/nägusamaks ning vaid ühele keretüübile) ning vabanevad vahendid tuleks suunata eeskätt kujundusse, kvaliteedi taastamisse ja tulevikutehnoloogiasse. Piduritega laetav aku on väike lohutus ajal, kui hübriidid osati maha magada ning kõik ülejäänud kavandavad elektriautosid. Kui kuvand jääb sportlikuks, siis peaksid M. seeriad eristuma tavaautodest selgemalt, olema askeetlikumad ning tooremad – ühesõnaga lõbusamad. Konkurentidest suurem võimsus pole nii tähtis.

Samas sellised arvamused ei huvita suurt kedagi. Järjest vähem on neid, kes autosid fännavad ning ka neid kasutada oskavad ja seeläbi saab järjest rohkem müüa iseloomutuid käkke – eriti just uute tulijate poolt. See omakorda teeb vanade tootjate elu raskemaks, sest kiirenevas konkurentsis pole enam nii palju vahendeid ega ka aega sõlmede väljatöötamiseks ning katsetamiseks. Kui eesotsas on vaid mingid rahandustegelased ja puudub autofännist visionäär, siis meiesuguste jaoks see lõppebki kvaliteedi langusega – liialt lihtne on kokkuhoiu raames vallandada liinitöölisi ning peksta allhankjaid.
tryku
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
Peamine sõiduk: Volvo
Asukoht: Jõgeva/Tartu

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas tryku »

On mitmel pool öeldud, et tänapäeva tehnoloogia lubaks endiselt tööta isalt-pojale autosid. Siiski seda ei teha, kuna see ei too raha sisse ning ei ole majanduslikult otstarbekas.

Firmad teenivad hoolduse ja varuosade müügiga rohkem, uue auto ostu korral klient käib suure tõenäosusega esindusse remontima, et garantii jätkuks. Seega raha laekub siiski emafirmasse.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Paharett21
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 03.10.2005 16:07 06
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Paharett21 »

Jah 50-60 tuhhi aastas sõita on juba päris korralik:) siis ei imesta,et pettunud;) loodame,et teed saavad kord korda ja saab rahulikult edasi sõita :)
Elagu bemarid!
Kasutaja avatar
mart551
Huviline
Postitusi: 447
Liitunud: 16.06.2004 09:31 32
Asukoht: Viljandi - Tartu
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas mart551 »

see nädal oli e61 2 päeva um'is.. lapiti õhkvedrustust ja kübemefiltrit.. jõudsin koju,et auto ära vahetada ja sain teada,et vahepeal oli minu e39l dsc-tuli põlema läinud/jäänud... ehk siis kas abs andur või juhtplokk... no ma ütlen, krt kogu aeg katki :evil:
e39 540i + zaz 968M
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas leits »

Oh sull ikka juhtub :D nüüd ei saa sind UMi ka vedada, mu auto ka p2ris laiali kohe kohe :D Aga nende abs anduritega imelik. Mul 2003a e39 ning mina pole mitte ühtegi vahetanud, no idea kas eelmine omanik ka on, hetkel kellal 261k. mingist aastast hakati neid siis kvaliteetsemaid tootma vms ?
Kasutaja avatar
Raul_A
Huviline
Postitusi: 927
Liitunud: 02.12.2007 22:26 37
Peamine sõiduk: BMW 735iA
Telefon: 358406813770
Asukoht: Tartu - Elva - Helsinki - Espoo

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Raul_A »

Vanem BMW sobib noorele autohuvilisele igapäevasteks ja vanemale autohuvilisele pühapäevasteks toiminguteks.
Kõige uuem bemari mis mina endale oleksin nõus soetama on e46 aga mitte pere ainsaks ega ka esimeseks autoks kahjuks. Etem ostan 2 rulli ja sõidan nendega kordamööda :D
jaaHah
Kasutaja avatar
topfuel
Huviline
Postitusi: 3207
Liitunud: 15.09.2006 17:54 34
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas topfuel »

leits kirjutas:Oh sull ikka juhtub :D nüüd ei saa sind UMi ka vedada, mu auto ka p2ris laiali kohe kohe :D Aga nende abs anduritega imelik. Mul 2003a e39 ning mina pole mitte ühtegi vahetanud, no idea kas eelmine omanik ka on, hetkel kellal 261k. mingist aastast hakati neid siis kvaliteetsemaid tootma vms ?
Kui sa nii juba ütled, siis sa pead lähemalt rääkima, et mis toimub :D
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas leits »

topfuel kirjutas:
leits kirjutas:Oh sull ikka juhtub :D nüüd ei saa sind UMi ka vedada, mu auto ka p2ris laiali kohe kohe :D Aga nende abs anduritega imelik. Mul 2003a e39 ning mina pole mitte ühtegi vahetanud, no idea kas eelmine omanik ka on, hetkel kellal 261k. mingist aastast hakati neid siis kvaliteetsemaid tootma vms ?
Kui sa nii juba ütled, siis sa pead lähemalt rääkima, et mis toimub :D
Hint: Avarii pildid siin samas üldise all :)

Sorry for OT.
OT2: peakski oma teema taastama kui viidsimist tuleb
marto
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 16.02.2010 18:43 20
Asukoht: Tartu

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas marto »

Ma olen teemaalgatajaga täiesti nõus. Soetad endale premium klassi auto ja saad ainult mured. See väide pole ka vale, et jõudsid osta, jõuad ka pidada, kuid siiski on igal asjal piirid. Lõputult raha auto remontimise peale kulutada pole ju normaalne. Lõpuks maksab inimene ju kvaliteedi eest ja ta tahab kvaliteetset toodet saada. Mitte , et maksab palju aga saab ebakvaliteetset toodet, puudub ju loogika.

Kasutatud autode puhul Eestis süüdistan mina 2 tegurit. Kliima ja auto eelnev ekspluatatsioon. Meie aastaajad pole just suurem asi nagu kõik teavad ning see ei mõju millelegi hästi (jalatsid, tervis jne.). Kõik see sool ja vesi kiirendab auto sildade, kere ja elektroonika lagunemist veelgi.
Toon 2 näidet.
Tüdruku isa rääkis, et kui tema e46 šveitsist Eestisse tuli, oli põhi nagu tehasest välja tulnud. Paar aastat hiljem on terve põhi punane.
USA's oli tüdrukul Mitshubishi 3000 gt ja valge. See kliima, kus ta elas (North Carolina) oli parem kui meil, st talve polnud. Auto oli 95 aasta oma ning kerel polnud ühtegi roostetäppi (2009), mis minu jaoks on uskumatu. Eestis oleks rebane mööda keret ringi lipanud peale esimest talve.

Teine tegur kasutatud auto puhul eelnev ekspluatatsioon. Kui masin on meie kätte läbi vuranud ca 300-400 tuhat kilomeetrit siis pole mingi ime, et laguneb. Kõik oleneb muidugi eelnevast omanikust, auto margist jne.

Keegi eespool väitis, et tänapäeva autod ei kestagi enam niiakaua ja minu arust on see õige. Autofirmade kasum tuleb kindlasti paljuski remondist ning varuosade müügist. Pole mõtet ju teha autot, mis kestab 10 aastat. Firma eesmärk on toota kasumit. Tundub üldse, et trend on praegusel ajal sõita 3 aastat autoga, see liisingusse tagasi anda ja uus võtta. Pole lihtsalt mõtet ju hoida endal autot, mis peale garantii aja lõppu on ettearvamatu.

Tundub, et üksi sakasa masin pole täitsa probleemivaba. Kui tahad muretult kulgeda ja mõnikord Euroopasse sõita siis kindlasti Jaapani autoga.

Uute autode puhul on tänapäeval naljakas, et alla 100 000 km on mõni omanik käinud ainult teeninduse vahet. Siingi sõltub kõik läbisõidust, kuid siiski hämmastav.

Auto leiutati ju teenima inimest aga 21. sajandil tundub, et inimene pigem teenib autot.
Kasutaja avatar
Tadzikk
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 04.09.2008 19:55 08
Asukoht: Viljandi mk võhma..

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Tadzikk »

lugesin kogu jutu otsast lõpuni.

Kasutaja mart551-le
paljud kes sulle risti/põiki vastu vaidlevad ei ole ilmselt kunagi omanud ei e39,ega ka e60 jne.
Ei ole neid omanud ka mina ja seega ei pruugi ka suud.Kuid olen paljuski mart551-ga üksmeelel.
Natukene RUMAL tundub ka see jutt et KUI JÕUAD OSTA SIIS JÕUAD KA PIDADA.
HannesT
Huviline
Postitusi: 541
Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
Peamine sõiduk: E38
Asukoht: Räpina vald

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas HannesT »

Kui uuel autol tekitavad peavalu peamiselt tangensiaalklapid, õhkvedrustus ja kübemefiltrid, siis sealt vast tulekski viga otsida. Vanadel ju selliseid asju küljes ei olnud. Mugavuse ja võidurelvastumise käigus on tootjad äkki natuke suure tüki hammustanud? Kas keegi mäletab - kas 10...15a tagasi ka 1...2a vanuste BMW'dega sellised jamad olid?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas leits »

mis mõttes vanematel? e39l on samuti õhkpadjad, tangentsiaalklapid jms asjad olemas ju ..e39 on kaugel uuest
Kasutaja avatar
djerocdrah
Huviline
Postitusi: 703
Liitunud: 23.05.2007 21:47 30
Asukoht: igal pool kus vaja
Kontakt:

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas djerocdrah »

ma olen omanud vaid vanu bmwsid ja olen nendega üldiselt rahul olnud kuna ei karda ise käsi õliseks teha kui vaja. kõige uuem siis oli e34 94a 525tds peale kütusepumba polnud seal miskit rasket mis oleks mind mõtlema pannud et bmw ei ole sõidurõõm. proovi näiteks volvot remontida :evil: vit..ad päev otsa et roolivõimu pumpa näiteks vahetada.
BMW is a lifestyle
Kasutaja avatar
Annely
Klubiliige - admin
Postitusi: 1828
Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Re: BMW - sõidurõõm ?

Postitus Postitas Annely »

Minul on oma E39-ga möödunud 60K km ja 2a4k.
Mingil hetkel mõtlesin küll, et minu autoarmastus on ületanud igasugused piirid. See oli siis, kui arvestasin 1,5 aastaga auto peale kulunud remondiraha - ca 60K.... sinna juurde kütus, rehvid, kindlustus. Aga midagi pole parata - kui võrrelda minu auto kulu ja sõidumugavust sõbranna Avensise kulu ja (olematu) sõidumugavusega, siis ****, raban hea meelega rohkem tööd teha, et oleks rohkem raha auto hooldamiseks!

Tagantjärgi aga tean, et oleksin saanud palju raha kokku hoida, kui mul oleks olnud see maagiline Oma Remonditöökoda. Elasin väikeses Eesti linnas, kus valikut polnudki. Vaid kohalik firma ja oh kui palju nad mulle lisakulutusi tekitasid. Näiteks väänasid mu autole külge vale pistikuga kliimaventika. Selle avastamine võttis UMil aega 2 külastust ja 5 UMi töötundi. Kes UMis käinud, teavad, kui palju seal töötund maksab...

Samuti on kulunud väga palju raha nn 'fantoomvigade' otsimisele. Neid ma lausa vihkan! Selle koha pealt on UM ikka täiesti läbikukkunud asutus. Lihtsalt ei ole vastuvõetav, et 2 tundi tagasilladiagnosti ja nad ei suuda tuvastada lahtist amordikatet...!
Või Webasto tsirkulatsioonipumba plahvatus. Keegi ei osanud mu kirjelduse peale öelda, milles asi. Vea otsimine läks maksma 900kr, uus pump 2000kr ja pumba vahetus teine 900kr. Pluss 2x sõitu kodunt 50km kaugusele remonditöökotta. Ilmselt oleksin saanud probleemi lahendada oluliselt mõistlikuma hinnaga, kui mõni pädevam remondikunn oleks kohe esiratta maha keeranud, logari maha võtnud ja Webasto kallale asunud...

2009 kevadel said aga mitmed arusaamatud probleemid lahendused, sügisel sai tagasild väikest lihvi.
Rohkem nagu midagi ette heita ei ole. Ju sain hea isendi - otse Saksast ju. Veermik hetkel peab, ees Lemförder + Bilstein B6 amordid (üle 2a nüüdseks), taga Meyle silikoonpuksid ja tundmatud amordid - vähemalt mina pole neid vahetada saanud. Ülevaatusel Nov 2009 ütles ÜV punkti seltsimees, et pole nii korras BMWd ammu näinud :cool:

Ent kui mu auto on puhtaks pestud, siis on ta nii kuradima ilus! Ja mõtlen hirmuga, et kui ta jääb nii vanaks, et enam ei ole võimalik temaga sõita või teda ülal pidada, et mis auto ma siis endale ostan? Uut BMW-d kohe kindlasti mitte! Südamest loodan, et vähemalt järgmised 5a ma sellele mõtlema ei pea ja ehk on siis juba uued tuuled puhumas... Top Gear kiitis Honda vesinikuga sõitvad autot, äkki võtaks sellise suuna :roll:

Nüüd elan Tallinnas ja siin on õnneks pädevaid inimesi küll. Hetkel vaatan aknast välja ja see vaatepilt meeldib mulle meeletult. No olen bemmipede noh! Ma ei kujuta ette elu ilma oma auto komfortistmeteta! Milline huumor oli kuulata ühe norraka hämmingut, kui ta rääkis soovist osta uus auto ja mainis suurte silmadega, et "kujutad sa ette, sellel autol on soojendusega rool!" Ta ei teagi, et BMW-l oli selline asi olemas juba rohkem kui 10 aastat tagasi.....
Vanad BMW on väga väga väga head autod. Miks muidu eksisteerivad rullnokad... eks ikka seepärast, et need vanad autod kestavad lihtsalt nii hästi. Tõelised igiliikurid. Minu unistuste auto on muideks E24 635CSI :D

---------------------------------------

Minu auto armatuuris särab kilometraaziks 230K km. Usun, et sellise läbisõidu kohta täitsa nitsevoo auto.
Mart, sinu E39-tel on aga hoopis teine läbisõit ja see selgitab nii mõndagi.
Ja uuema mudeli osas jään endale kindlaks: neid autosid ei ostaks isegi siis, kui rahaga targemat teha poleks. Aga samas: ma ei tea ka mitte ühtegi alternatiivi..........! (Anyone?!)


OT: soovitan kõikidel autosõpradel Silberautost nii kaugele hoida kui võimalik. Sellist firmat ei tohiks lihtsalt eksisteeridagi.
Vasta