Bio diisel odavam

Vaba teema
Kasutaja avatar
Vector
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 06.11.2005 18:21 27
Asukoht: Antsla/Tartu

Postitus Postitas Vector »

TD kirjutas:Kuid lihtsalt jahedamate temperatuuridega Viskoosus?
Ilma külmalisandita rapsiküte toimib kuni +10 kraadi, alla selle lisatakse külmaainet vastavalt siis vajadusele (kui külmakindlat kütust vaja on).
BMW E34 525 TDS Touring
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Selle teema mina tegin ja aastakese bioga sõitsim, ei juhtunud autodega miskit, mõlemal vahetasin aastapärast ka kütusefiltrid, nagunii oleksin pidanud vahetama. Sõidaksin ka nüüd kui seda kusagil müüakse, ei ole uurinud ja märganud kah. Mingit vahet ma ei näinud, et üks oleks halvem või parem teisest.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Ilmselt on päevade küsimus, kui diisel juba 19.-EEK/L peale tõuseb. :shock:
Kas kellelgi on veel jagada kogemusi biodiisliga?
530d
alr
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 31.01.2004 09:29 07

Postitus Postitas alr »

Kui poleks tegu kõrgtehnoloogilise diisliga siis soovitaks sõita kasutatud fritüürõliga. Peres on kasutada 90a Transit, ilma turbota, millesse sai kallatud, öise temperatuuri tõustes üle 0-i, 20l diislit ja 25l õli. Ja sõidab nagu muiste, eelmine suvi sai loomkatsete käigus õli ja diisli suhe lausa 5l diislit 20l õli kohta aetud ning probleeme pole siiani. Õli ka tasuta käes, hetke seisuga teist kogutud ca 250l. Mõnus pannkoogilõhn tuleb kauba peale. Kusjuures kütusefilter siiani sama.
TD
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 07.04.2007 20:57 47
Peamine sõiduk: Bmw

Postitus Postitas TD »

Sai siis mõned nädalad tagasi proovitud puhast toiduõli (letihind 23.- liiter)
10l puhast toiduõli.

Huvitavat siis niipalju ,et kuna minu autol (524td) on nimelt kõrgsurvepump kulunud (soojast peast ei käivitu). Toiduõliga lahenes see probleem sootuks, jah jahedamate temperatuuridega oli mootoril raske töödada (ilmselt oli viskoosus suur).
Edasimineku kohapealt vb oli Veidi kehvem, kuid mitte midagi kardinaalset.
Huvitav oli ka see et, soojastpeast käivitades polnud vaja eelsüüdet torkida. (istusid autosse ja kohe käima)
Kütusekulu võrdlust ei teinud kuna tarbitud kogused olid nii väiksed.

Jah peale mõningast sõitu sai võetud eelsüüteküünlad maha ning märgata oli sellist vedikest tahmasust.

Lõhnast niipalju, et pikkapeale läheb südapahaks.
Auto ümber valdab pidevalt selline Grilli lõhn :D

Otseloomulikult eelistagem Eestimaist. kasutasin Werol tehase õli
Alvar_S
Huviline
Postitusi: 1291
Liitunud: 28.03.2006 12:29 46
Asukoht: Star Trek
Kontakt:

Postitus Postitas Alvar_S »

Kusjuures mul üks sõber sõidab juba pikemat aega vana õliga.Autoks mingi vana MB 190 või midagi sellist ja nii palju kui rääkisin temaga sellest siis ta väitis,et mingit probleeme pole olnud. :P
Ou Vööthüään!!!
Kasutaja avatar
fartz
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 29.05.2008 12:06 18
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas fartz »

on kellelgi kogemusi mismoodi suhtub 3,0d moto biodiislisse, eks ta läbi põletab selle ikka aga ...

kulgen 730d (142 kw) ringi aga tõesti ei raatsi 500 raha päevas kütuse alla matta ja samas mingit 0,9 riisipõletajat ka ei hakka nüüd sellepärast ostma :D

Diisli hind on ikka ülemõistuse kallis, varsti hakka või soomes tankimas käima :D

Biodiislit saaks ikka mõistliku hinnaga kätte.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

sellest siin varem juttu küll, et ilma eelneva ettevalmistuseta ei ole biodiisel BMW mootorisse mõeldud! samas on osad kasutajad seda omal riisikol sisse valanud.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Vasta